Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes & Generals - poradnik do gry

Heroes & Generals - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals poradnik Heroes & Generals

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Ameryka

W tym rozdziale przeczytasz o uzbrojeniu dostępnym po stronie amerykańskiej. Poniżej znajdziesz opis każdej z broni, wraz z jej ceną zakupu, pojemnością magazynku, klasą, która może jej używać, jak i proponowanym zastosowaniem.

Ikona

Nazwa

Opis

M1 Garand - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

M1 Garand

Klasa: Piechur, Zwiadowca

Cena: 10650 Kredytów / 139 Złota

Magazynek: 8 pocisków

Zastosowanie: idealny do walki na średnim i dalekim dystansie, mniej skuteczny w zwarciu.

Karabin M1 - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Karabin M1

Klasa: Spadochroniarz

Cena: 42600 Kredytów / 469 Złota

Magazynek: 30 pocisków

Zastosowanie: perfekcyjna do walki na bliskim i średnim dystansie, na odległość jej skuteczność spada.

M3 Grease Gun - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

M3 Grease Gun

Klasa: każda

Cena: 11200 Kredytów / 179 Złota

Magazynek: 30 pocisków

Zastosowanie: broń skuteczna jedynie na bardzo bliskim dystansie - gdy wróg oddalony jest o kilkadziesiąt metrów staje się totalnie nieskuteczna.

M1A1 Thompson - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

M1A1 Thompson

Klasa: każda

Cena: 142000 Kredytów / 1399 Złota

Magazynek: 30 pocisków

Zastosowanie: bardzo droga do zakupu broń. Jest to po prostu lepsza wersja M3 - silniejsza, celniejsza, choć w dalszym ciągu nieskuteczna na dużych dystansach.

Springfield M1903 - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Springfield M1903

Klasa: Piechur, Zwiadowca

Cena: 56800 Kredytów / 599 Złota

Magazynek: 5 pocisków

Zastosowanie: doskonała broń na średnim i dalekim dystansie, gdyż zadaje spore obrażenia i jest bardzo celna. Jedyny minus to brak lunety. Nieskuteczna w walce na krótkim dystansie.

Springfield M1903 z lunetą - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Springfield M1903 z lunetą

Klasa: Piechur, Zwiadowca

Cena: 220100 Kredytów / 2049 Złota

Magazynek: 5 pocisków

Zastosowanie: jedna z najdroższych broni w grze. Dołączona luneta sprawia, że broń jest bardzo skuteczna na średnim i dalekim dystansie, jednak jest bezużyteczna z bliskiej odległości.

BAR - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

BAR

Klasa: Piechur

Cena: 127800 Kredytów / 1299 Złota

Magazynek: 20 pocisków

Zastosowanie: broń prawie idealna. Zadaje olbrzymie obrażenia (porównywalne do M1 Garand), ma dużą szybkostrzelność i jest skuteczna na każdym dystansie. Jedyną wadą ilość punktów wyposażenia (7), których wymaga, przez co używać jej może jedynie piechur.

M1919 Browning - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

M1919 Browning

Klasa: Piechur

Cena: 177500 Kredytów / 1699 Złota

Magazynek: 50 pocisków

Zastosowanie: jest to po prostu wzmocniona wersja poprzedniej broni. Posiada prawie trzykrotnie pojemniejszy magazynek, zachowując przy tym skuteczność BAR-a. Ponownie, jest to broń, której używać może jedynie piechur.

M1911A1 - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

M1911A1

Klasa: każda

Cena: 71000 Kredytów / 729 Złota

Magazynek: 8 pocisków

Zastosowanie: broń, która przydaje się tylko wtedy, gdy braknie ci amunicji w orężu podstawowym, a obok ciebie jest wróg. Nieskuteczna na dystansie większym, niż 50-60 metrów.

M1917 - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

M1917

Klasa: każda

Cena: 106500 Kredytów / 1099 Złota

Magazynek: 6 pocisków

Zastosowanie: wzmocniona wersja M1911A1. Zadaje większe obrażenia i posiada nieco większy zasięg, dalej jest to jednak tylko broń "ostatniej szansy". W dodatku jest dość droga.

M1A1 Bazooka - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

M1A1 Bazooka

Klasa: Piechur

Cena: 35500 Kredytów / 399 Złota

Magazynek: 1 pocisk

Zastosowanie: jedyna wyrzutnia rakiet dostępna dla strony amerykańskiej. Przydaje się do likwidowania każdego celu, jednak jest nieskuteczna w starciu z ciężkimi czołgami. Jedyną wadą jest astronomiczna cena uzupełnienia - przy pustym "baku" uzupełnienie kosztuje tyle, co nowa broń!

Mina M1A1 - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Mina M1A1

Klasa: każda

Cena: 2130 Kredytów / 31 Złota

Magazynek: 2 sztuki

Zastosowanie: bardzo tani sposób na likwidację wrogich pojazdów. Mina zadaje olbrzymie obrażenia - jest w stanie zlikwidować każdy pojazd za jednym uderzeniem. Nieskuteczna w walce z piechotą.

Granat przeciwpancerny No - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Granat przeciwpancerny No. 74

Klasa: każda

Cena: 18460 Kredytów / 229 Złota

Magazynek: 3 sztuki

Zastosowanie: skuteczna broń do walki z wrogimi pojazdami, gdyż można rzucić nim na odległość, nie narażając się na zostanie rozjechanym. Zadaje mniejsze obrażenia niż mina M1A1, przez co jest mniej skuteczna w walce z ciężkimi czołgami.

Granat MK II - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Granat MK II

Klasa: każda

Cena: 8520 Kredytów / 119 Złota

Magazynek: 4 sztuki

Zastosowanie: Podstawowa broń do walki z wrogą piechotą i nieopancerzonymi pojazdami. Nieskuteczna w walce z czołgami.

Mina przeciwpiechotna M2A3 - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Mina przeciwpiechotna M2A3

Klasa: Zwiadowca

Cena: 21300 Kredytów / 259 Złota

Magazynek: 2 sztuki

Zastosowanie: odpowiednik miny przeciwpancernej, tym razem do zastosowania przeciwko piechocie. Morderczo skuteczna - jedna wystarczy, by zabić każdego żołnierza.

Nóż bojowy Ka-Bar - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Nóż bojowy Ka-Bar

Klasa: każda

Cena: 7100 Kredytów / 90 Złota

Magazynek: -

Zastosowanie: broń do walki w zwarciu. Jeden celny atak jest w stanie wyeliminować wrogiego żołnierza. Nieskuteczna przeciwko innym celom.

Saperka M1910 - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Saperka M1910

Klasa: każda

Cena: 3550 Kredytów / 49 Złota

Magazynek: -

Zastosowanie: tańsza i szybciej dostępna wersja noża bojowego Ka-Bar. Dzieli z nim te same wady: skuteczna jedynie przeciwko piechocie.

Klucz - Ameryka | Uzbrojenie w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Klucz

Klasa: każda

Cena: 28401 Kredytów / 330 Złota

Magazynek: -

Zastosowanie: wyposażenie, które służy głównie do naprawy pojazdów. Może zostać także użyte w kategorii broni białej. Nieskuteczny w walce z czymś, co nie jest żołnierzem.