Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes & Generals - poradnik do gry

Heroes & Generals - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dołączanie do gry w Heroes & Generals | Podstawy poradnik Heroes & Generals

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Dołączanie do gry

Dołączenie do gry jest bardzo proste - kilka kliknięć i trafisz do wyszukiwarki. - Dołączanie do gry w Heroes & Generals | Podstawy - Heroes & Generals - poradnik do gry
Dołączenie do gry jest bardzo proste - kilka kliknięć i trafisz do wyszukiwarki.

Dołączanie do gry jest proste, a cały proces zostaje przedstawiony dla każdego, kto tworzy nowe konto - z pewnością pamiętasz pierwszą, treningową misję, którą i tak trzeba rozegrać, gdyż bez tego reszta funkcji konta jest niedostępna. Cała zabawa (a przynajmniej część niezwiązana z trybem Generała) wygląda prawie tak samo - wystarczy wybrać opcję "Do Boju", a następnie przeklikać kilka kolejnych okien, by po kilkunastu sekundach wylądować na polu walki.

Jednakże, dostęp do niektórych opcji jest początkowo niedostępny. Przez pierwsze kilkanaście gier (do momentu osiągnięcia trzeciego poziomu choć jednym żołnierzem), będziesz mieć dostęp jedynie do trybu Potyczka i trzech związanych z nim map, a także jedynie do trybu "Bitwy Inscenizowanej". Bitwa Inscenizowana to po prostu z góry narzucona, automatycznie wygenerowana mapa, która nie ma żadnego wpływu na to, co dzieje się na mapie świata - porównując do innych gier można by rzec, że jest to po prostu "normalna" rozgrywka, a nie mecz "rankingowy".

Gdy osiągniesz trzeci poziom doświadczenia choć jednym żołnierzem, uzyskasz dostęp do trybu Szturm (w ataku bądź obronie, w zależności od tego, po której stronie barykady staniesz), a także do trybu gry "Wojna". Wyniki tych bitew wpływają już na to co dzieje się na mapie świata (są więc sztywno powiązane z trybem Generała), oraz same bitwy będą bardzo nieprzewidywalne.

Główne różnice między trybami Inscenizowanymi i Wojny polegają na:

  • W trybie inscenizowanym obie drużyny (bądź trzy, jeśli na mapie walczą wszystkie strony konfliktu) będą mieć tyle samo żyć. W trybie wojny rzadko zdarza się taka sytuacja i na ogół jedna ze stron konfliktu posiada sporą przewagę na drugą (bądź resztą) - czasami dochodzi do sytuacji, w których jedna strona posiada mniej niż 100 żyć, a druga ponad 2000, co sprawia, że wynik starcia jest z góry przesądzony.
  • W trybie inscenizowanym obie strony konfliktu otrzymują dostęp do takiego samego uzbrojenia: czołgów, samolotów, pojazdów terenowych, czy spadochroniarzy, przez co starcia są wyrównane. W trybie wojny prawie zawsze każda ze stron posiada dostęp do innego uzbrojenia - może się zdarzyć, że jedna z drużyn będzie mogła używać jedynie motocykli i innych pojazdów terenowych, podczas gdy druga otrzyma dostęp do pojazdów opancerzonych.

Wszystko to sprawia, że starcia nie są wyrównane, a przez to mogą być znacznie bardziej emocjonujące, gdyż nie wszystko zależy tutaj od odblokowanego przez graczy sprzętu - nawet najgorsze potyczki, które na pierwszy rzut oka wyglądają na niemożliwe do wygrania mogą zakończyć się zwycięstwem, jeśli drużyna sprawie współpracuje.