Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Porady dotyczące wyboru nawyków w Darkest Dungeon | Nawyki Darkest Dungeon poradnik, solucja

Porady dotyczące wyboru nawyków

Co wybrać

W grze jest cała masa nawyków pozytywnych i negatywnych, jednak jedynie garstka z nich nadaje się do jakiekolwiek użytku, a od niektórych trzeba trzymać się z daleka.

Te, którymi warto się zainteresować:

  1. Deadly - +1% szansy na trafienie krytyczne
  2. Eagle Eye - +3% do szansy na trafienie krytyczne przy pomocy zdolności dystansowych
  3. Evasive - +5 do uników
  4. Hard Skinned - +10% do ochrony
  5. Natural Eye - +5 do celności zdolności dystansowych
  6. Natural Swing - +5 do celności zdolności wręcz
  7. Precision Striker - +3% szansy na trafienie krytyczne przy pomocy zdolności do walki wręcz
  8. Quick Reflexes - +2 do szybkości
  9. Slugger - +10% obrażeń od ataków wręcz
  10. Steady - -10% obrażeń od stresu
  11. Tough - +10% maksymalnych punktów zdrowia
  12. Quickdraw - +4 do szybkości w 1 turze
  13. On Guard - +4 do szybkości i +5 do uników podczas 1 tury
  14. Unerring - +10% obrażeń do ataków dystansowych
  15. Unyielding - +10% odporności na cios śmierci

Pamiętaj, że w Lazarecie można zablokować do 3 pozytywnych nawyków, by te nie były podmieniane - w innym wypadku mając już 5 dodatnich, każdy następny zamieni jeden losowy. W zależności od tego, jaką funkcję ma pełnić klasa, warto zablokować inne nawyki. Na przykład:

  1. Postać zadająca obrażenia z dystansu - Eagle Eye + Deadly + Evasive; nawyki skupiają się na maksymalizacji obrażeń, dając jednocześnie mały bonus do uników.
  2. Postać zadająca obrażenia w zwarciu - Hard Skinned + Precision Striker + Slugger; duży przyrost obrażeń i 10% wzrost ochrony, który zawsze warto mieć.
  3. Postać skupiająca się na pochłanianiu obrażeń (Tank) - Tough + Hard Skinned + Slugger; duża odporność, zdrowie i dodatkowe obrażenia od ataków wręcz.
  4. Postać skupiająca się na jak najszybszym ruchu (ważne w 1 turze) - Quickdraw + Quick Reflexes + On Guard; dzięki temu postać zyska 10 punktów szybkości podczas 1 rundy.
  5. Postać lecząca: Tough + Quick Reflexes + Hard Skinned; wysoka odporność i lekki przyrost szybkości

Czego unikać

W grze jest też kilka nawyków, których trzeba unikać jak ognia. Są to:

  1. Te, które zmniejszają szybkość, jak Nocturnal, Off Guard, Slowdraw, Slow Reflexes
  2. Te, które zmniejszają obrażenia, jak Light Sensitive, Scattering, Calm, Tuckered Out,
  3. Te, które zmuszają postać do aktywacji Curio, czyli: Ablutomania, Bloodthirsty, Compulsive, Curious, Dacnomania, Dark Temptation, Demonomania, Dipsomania, Egomania, Guilty Conscience, Hagiomania, Hylomania, Kleptomaniac, Necromania, Paranormania, Plutomania, Sitiomania
  4. Te, które powodują, że postać kradnie skarby, czyli Kleptomania.