Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Life is Strange - poradnik do gry

Life is Strange - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 3 - solucja, opis przejścia poradnik Life is Strange

Na tej stronie poradnika do gry Life is Strange znajdziecie opis 3 rozdziału epizodu 1 Chrysalis. Opisaliśmy czynności, które trzeba wykonać, aby dostać się do akademika oraz tym co musicie zrobić w nim. W tym miejscu możecie zdobyć osiągnięcia: Close-Ups, Red Eye, Focused i Zoomed In.

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2022

Rozdział 3

Po przejściu na teren akademika podejdź do Victorii i porozmawiaj z nią - Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po przejściu na teren akademika podejdź do Victorii i porozmawiaj z nią. Dowiesz się między innymi, że nie wpuści cię do środka a więc musisz wymyśleć plan na jej usunięcie ze schodów. Przejdź na lewą stronę gdzie znajdziesz wejście do małego pomieszczenia. Będziesz mógł podkręcić zraszacze, kiedy przyjdzie na to czas. Wróć teraz na miejsce spotkania Victorii i wejdź w interakcję z wiaderkiem farby stojącego obok schodów. Jak tylko zobaczysz, że woźny zabiera wiadro na wyższe piętro, pobiegnij do zraszaczy i podkręć je.

Po przyjściu do wejścia akademika zastaniesz oblaną farbą Victorię i gra zaoferuje ci wybór.

  • MAKE FUN OF - Zaczynasz kpić z Victorii i wykonujesz jej zdjęcie (dokładnie w taki sam sposób jak potraktowała ciebie)
  • COMFROT HER - Pocieszasz ją

Wybór ten będzie mieć odzwierciedlenie w przyszłości.

Po wejściu do akademika rozejrzyj się po holu - Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po wejściu do akademika rozejrzyj się po holu. Musisz przejść do końca korytarza i skręcić w prawo by dojść do swojego pokoju. Po dotarciu na miejsce możesz wejść w interakcje z przedmiotami by uzyskać komentarz Max. Żeby popchnąć fabułę do przodu podejdź do biurka i użyj leżącej tam żółtej kartki (zaraz obok laptopa). Dowiesz się z niej, że przenośną pamięć Flash posiada twoja koleżanka. Wyjdź na korytarz i skieruj się do drzwi głównych gdzie zastaniesz Juliet. Zamknie ona swoją przyjaciółkę, która wzięła twoją przenośną pamięć i musisz jej pomóc. Została ona oskarżona o "sexting" z chłopakiem Juliet i dowiesz się między innymi, że informację tą przekazała jej Victoria. Żeby oczyścić dobre imię Dany, musisz udać się do pokoju Victorii i poszukać dowodów.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie