Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Life is Strange - poradnik do gry

Life is Strange - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Life is Strange: Out of time, Rozdział 4 - solucja, opis przejścia poradnik Life is Strange

Na tej stronie poradnika do gry Life is Strange znajdziecie opis 4 rozdziału epizodu 2 Out of Time. Opisaliśmy ratowanie Chloe oraz rzeczy, które musicie zrobić po powrocie do szkoły. W tym miejscu możecie zdobyć osiągnięcia: Meter Made, Resolution Revolution i Lab Master.

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2022

Rozdział 4

Rozdział czwarty rozpoczniesz od rozmowy z Chloe - Life is Strange: Out of time, Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Rozdział czwarty rozpoczniesz od rozmowy z Chloe. Po krótkiej pogawędce noga Chloe utknie w torach. Twoim zadaniem jest jak najszybsze znalezienie wyjścia z tej sytuacji. Oczywiści pomagać Ci w tym będzie cofanie się w czasie. Wejdź na podwyższenie obok Chloe a obok domku znajdziesz łom. Podejdź do obiektu z okablowaniem i wyciągnij blokującą cegłę łomem Crowbar - Use. Po czym popchnij całość w kierunku torów. Po wykonanej czynności podbiegnij do Chloe i pomóż jej w uwolnieniu się. Jeżeli braknie ci czasu przy wykonywaniu tego zadania (co oczywiście się wydarzy) musisz cofać się w czasie do odpowiedniego momentu. Tylko w taki sposób będziesz mógł uratować Chloe.

Po tym zdarzeniu wrócisz do szkoły i będziesz mógł skierować się na zajęcia - Life is Strange: Out of time, Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po tym zdarzeniu wrócisz do szkoły i będziesz mógł skierować się na zajęcia. Zanim udasz się do korytarza, podejdź do dziewczyny rozdającej ulotki i spróbuj zapisać się na wydarzenie. Dziewczyna odmówi dlatego chcąc zyskać pozytywny wpis do dziennika musisz ją przekonać. Cofnij się w czasie a w momencie rozpoczęcia ponownie rozmowy pojawi się nowa opcja dialogowa Dess Code ?.

Przed przejściem do głównego holu szkoły możesz się rozejrzeć po otoczeniu, porozmawiać z dyrektorem i z ochroniarzem. Nie dowiesz się jednak niczego pożytecznego dlatego możesz od razu przejść do klasy. Podczas przechodzenia holem otrzymasz wiadomość tekstową od Warrena. Skieruj się zatem do klasy naukowej i porozmawiaj z nim.

Warren poprosi cię o pomoc z miksowaniu chemikaliów - Life is Strange: Out of time, Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Warren poprosi cię o pomoc z miksowaniu chemikaliów. Niezależnie jednak od tego którą opcje wybierzesz (czy sód czy potas) gra nie zanotuje do dziennika jako pomoc Warrenowi. Żeby uzyskać taki wpis musisz podejść do nauczycielki zaraz po cofnięciu się w czasie i zapytać ją o eksperyment. Wyjawi ci, że najlepiej jest zmiksować chlor (chlorine). Podejdź do Warrena i przeprowadź rozmowę po raz kolejny. Tym razem pojawi się trzecia opcja dialogowa (chlorine). Po jej wybraniu eksperyment Warrena zakończy się sukcesem a ty będziesz mógł wykonać ostatnie już zdjęcie do swojego dziennika a także uzyskasz dzięki temu wpis o pomocy Warrenowi.

Możesz wyjść z klasy i udać się w kierunku Jeffersona. Możesz z nim porozmawiać o Kate po czym udaj się do swojego stolika. Zanim usiądziesz podejdź do Alyssy i wykonaj zdjęcie jej pleców. Po tym jak usiądziesz, możesz narysować coś na pustej kartce papierów i rozglądać się po otoczeniu. Po chwili do klasy wbiegnie rówieśnik z szokującą wiadomością i wszyscy przejdziecie na teren akademika