Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Life is Strange - poradnik do gry

Life is Strange - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Life is Strange: Chrysalis - Decyzje poradnik Life is Strange

Na tej stronie poradnika do gry Life is Strange znajdziecie opisane wszystkie decyzje z epizodu 1 Chrysalis wraz z ich konsekwencjami. Warto zaznaczyć, że decyzje mają spory wpływ na sytuację w grze, ale nie na osiągnięcia, które możecie dostać.

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2022

Decyzje

Poniżej znajdziesz listę wszystkich istotnych decyzji podejmowanych w tym epizodzie oraz ich konsekwencje na przestrzeni całej gry.

Decyzja #1

Pierwsza decyzja to moment, w którym rozmawiasz z Danielem - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Pierwsza decyzja to moment, w którym rozmawiasz z Danielem. Możesz pozwolić mu na stworzenie rysunku ciebie lub nie.

Wybór: You let Daniel draw your portrait

Konsekwencje:

Rozdział 1

Portret Max zostanie umieszczony na jej Facebooku.

Warren wspomni o portrecie Max

Rozdział 2

Daniel będzie mówił o portrecie w klasie.

Rozdział 4

Daniel da się łatwo przekonać do pójścia na przyjęcie.

Wybór: You didn't let Daniel draw your portrait

Konsekwencje:

Rozdział 4

Daniel da się przekonać do pójścia na przyjęcie tylko jeśli Max użyje swoich mocy.

Decyzja #2

Druga decyzja to moment, w którym rozmawiasz z nauczycielką Ms - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Druga decyzja to moment, w którym rozmawiasz z nauczycielką Ms.Grant. Możesz podpisać się pod petycją, która uniemożliwi wprowadzenie rygorystycznego monitoringu przez ojczyma Chloe lub też nie.

Wybór: You signed petition.

Konsekwencje:

Rozdział 2

Pani Grant wspomni o pomocy Max w klasie.

Rozdział 3

Petycja zakończy się sukcesem.

Rozdział 4

Pani Grant dziękuje Max za pomoc.

Wybór: You didn't signed petition.

Konsekwencje:

Rozdział 2

Pani Grant wspomni o braku pomocy Max w klasie.

Rozdział 3

Petycja zakończy się porażką.

Rozdział 4

Pani Grant wspomni o tym że Max mogłaby jej pomóc wcześniej.

Decyzja #3

Trzecia decyzja to moment, w którym ostrzegasz Alyssę przed nadlatującą piłką - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Trzecia decyzja to moment, w którym ostrzegasz Alyssę przed nadlatującą piłką. Możesz cofnąć czas i ją ostrzec lub przejść obojętnie obok.

Wybór: Warn

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max może zrobić dodatkowe zdjęcie.

Szyba, w pokoju Prescotta jest wybita do końca gry.

Rozdział 4

Jeśli Max ocali Alyssę 4 razy, ta zadedykuje Max wiersz Roberta Frosta.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max nie może zrobić dodatkowego zdjęcia.

Szyba, w pokoju Prescotta jest cała.

Rozdział 4

Alyssa nie zacytuje Max wiersza Roberta Frosta.

Decyzja #4

Kolejna decyzja to moment znaleziony w akademiku - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejna decyzja to moment znaleziony w akademiku. Momentem tym jest sytuacja, w której masz możliwość starcia obraźliwego obrazka na tabliczce przy wejściu do pokoju Kate.

Max może wspomnieć o swoim czynie podczas akcji na dachu.

Decyzja #5

Kolejną decyzję znajdziesz w momencie odwiedzenia twojego pokoju w akademiku - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejną decyzję znajdziesz w momencie odwiedzenia twojego pokoju w akademiku. Możesz podejść do rośliny stojącej na ziemi i podlać ją.

Wybór: Watered

Konsekwencje:

Rozdział 2

Lisa wygląda zdrowo.

Rozdział 3

Jeśli Max podlała roślinkę tylko w epizodzie 1 lub 2, Lisa przeżyje.

Jeśli Max podlała roślinkę w epizodzie 1 i 2, Lisa umrze z powodu nadmiaru wody.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 2

Lisa jest zwiędła.

Rozdział 3

Jeśli Max podlała roślinkę tylko w epizodzie 1 lub 2, Lisa przeżyje.

Jeśli Max podlała roślinkę w epizodzie 1 i 2, Lisa umrze z powodu nadmiaru wody.

Decyzja #6

Kolejną decyzją jest moment, w którym znajdujesz się w pokoju Dany - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejną decyzją jest moment, w którym znajdujesz się w pokoju Dany. Na ziemi znajdziesz test ciążowy, który możesz obejrzeć. Decyzja o obejrzeniu będzie skutkować komentarzem Dany, że jesteś wścibski.

Wybór: Look on Dana's pregnancy test

Konsekwencje:

Rozdział 1

Dana wkurzy się na Max, że ta patrzy na nie swoje rzeczy.

Rozdział 2

Max może przeprosić Danę, za swoje zachowanie.

Rozdział 4

Dana powie Max, że Trevor wie jak się zabezpieczyć.

Wybór: Look on Dana's pregnancy test (and rewound)

Konsekwencje:

Rozdział 1

Dana zwierzy się Max i szanuje jej intuicję.

Rozdział 2

Dana będzie zadowolona, że mogła zwierzyć się Max.

Rozdział 4

Dana powie Max, że Trevor wie jak się zabezpieczyć.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 1

Dana i Max mogą porozmawiać o Juliet, Warrenie i dramie w Blackwell.

Rozdział 2

Dana zaprosi Max na przyjęcie.

Rozdział 4

Dana nie powie Max, że Trevor wie jak się zabezpieczyć.

Decyzja #7

Kolejna decyzja odnosi się do pokoju Victorii i jej poukładanych zdjęć na ścianie - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejna decyzja odnosi się do pokoju Victorii i jej poukładanych zdjęć na ścianie. Jeżeli chcesz zebrać wszystkie zdjęcia do swojego dziennika koniecznym jest ich pomieszanie i zrobienie zdjęcia. Brak konsekwencji tej decyzji w tym epizodzie.

Wybór: Mess Up

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max może zrobić zdjęcie.

Rozdział 2

Victoria nasmaruje coś na tablicy, przy pokoju Max.

Rozdział 3

Victoria ukradnie ciastka z pokoju Max.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max nie może zrobić zdjęcia.

Rozdział 3

Victoria nie ukradnie ciastek z pokoju Max.

Decyzja #8

Ósmą decyzją jest moment, w którym możesz narysować coś na brudnym wozie rekreacyjnym znajdującym się na parkingu - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Ósmą decyzją jest moment, w którym możesz narysować coś na brudnym wozie rekreacyjnym znajdującym się na parkingu. Koniecznym jest wykonanie tego kroku jeśli chcesz zebrać wszystkie zdjęcia do swojego dziennika.

Decyzja #9

Kolejną decyzją jest moment, w którym przeszukujesz dom Chloe - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejną decyzją jest moment, w którym przeszukujesz dom Chloe. Musisz wejść do pokoju jej rodziców na pierwszym piętrze i uzyskać dostęp do okna. Znajdziesz na parapecie ptaka, którego możesz uratować otwierając okno lub nie.

Wybór: Save the bird

Konsekwencje:

Rozdział 3

Ptak pojawi się w domu Chloe

Rozdział 4

Max może uratować ptaka w domu Chloe.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 3

Ptaka nie będzie w domu Chloe

Rozdział 3

Max nie może uratować ptaka.

Decyzja #10

Decyzję znajdziesz w momencie przeszukiwania pokoju Chloe - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Decyzję znajdziesz w momencie przeszukiwania pokoju Chloe. Podczas przeszukiwania, w szafie znajdziesz pudełko, które po wyciągnięciu spowoduje rozbicie śnieżnej, szklanej kuli. Wydarzenie można zmienić poprzez cofnięcie się w czasie.

Wybór: Search

Konsekwencje:

Rozdział 3

Zniszczona kula jest widoczna w pokoju Chloe.

Rozdział 4

Max może skomentować stan kuli.

Wybór: Search

Konsekwencje:

Rozdział 3

Kula ( w stanie nienaruszonym) jest widoczna w pokoju Chloe.

Rozdział 4

Max może skomentować obecność kuli.

Decyzja #11

Przedostatnia decyzja w tym epizodzie to moment przeszukiwania garażu - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Przedostatnia decyzja w tym epizodzie to moment przeszukiwania garażu. Znajdziesz tam pliki, które spadną na ziemię i zostaną poplamione. Wydarzenie można zmienić poprzez cofnięcie się w czasie.

Wybór: Left document on the floor

Konsekwencje:

Rozdział 1

David wspomni o tym podczas sprzeczki z Chloe.

Wybór: Didn't Left document on the floor

Konsekwencje:

Rozdział 1

David nie będzie wiedział, że ktoś szperał w jego dokumentach.

Decyzja #12

Ostatnia decyzja to moment, w którym przeszukujesz garaż Chloe - Life is Strange: Chrysalis - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Ostatnia decyzja to moment, w którym przeszukujesz garaż Chloe. Znajdziesz tam pliki, które zostały wymienione w decyzji z numerem jedenastym. Twoją decyzją jest czy przeczytasz te pliki czy cofniesz się w czasie bez tej wiedzy.

Wybór: Read David files

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max może powiedzieć Chloe o dokumentach, podczas rozmowy w pobliżu latarni.

Rozdział 3

Chloe wspomni o tym podczas kłótni z Davidem.

Wybór: Didn't read David files

Konsekwencje:

Rozdział 1

Chloe powie podczas rozmowy w pobliżu latarni, że chciałaby by Max przeczytała dokumenty Davida.

Rozdział 3

Chloe wspomni o tym podczas kłótni z Davidem.