Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead State - poradnik do gry

Dead State - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Dead State - wymagania sprzętowe poradnik Dead State

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2016

Dead State to survivalowy RPG z turowym systemem walki, który wyprodukowany został przez studio DoubleBear. Gra odniosła sukces na kickstarterze dlatego z racji braku odpowiednich funduszy nie znajdziesz w niej typowej dla gier AAA jakości wykonania i staranności o szczegóły. Gra nie korzysta z żadnych zaawansowanych efektów graficznych, a możliwości silnika graficznego są mocno ograniczone. Poradnik został przygotowany na komputerze osobistym wyposażonym w procesor Intel Core i5 4690k, grafikę MSI Radeon 270x oraz 8GB RAM. Gra miała ogromne problemy z utrzymaniem stałych 60 klatek na sekundę z racji tego, że wykorzystuje tylko jeden rdzeń do wykonywania wszystkich obliczeń. Nie została ona zoptymalizowana pod kątem wielowątkowości, a efekty graficzne w grze nie oddziaływały na wydajność karty graficznej. Gra posiada problem z synchronizacją pionową, która regularnie zbija ilość wyświetlanych klatek na sekundę o połowę, nawet jeśli ilość klatek przekracza znacząco odświeżanie twojego ekranu. Kolejnym aspektem są regularnie pojawiające się błędy gry. Podczas przeliczania sceny, gra potrafi się wyłączyć samoistnie, a ty zostaniesz przywitany krytycznym błędem silnika gry. Dead State posiada system hałasu, który działałby jak powinien jeśli wytniemy z równania problemy sprzętowe. Przy każdym wykonaniu hałasu, wszystkie zombie na mapie zaczną na ciebie szarżować. Procesor w tym momencie nie może przeliczyć wszystkiego w czasie rzeczywistym z racji tego, że gra wykorzystuje jeden rdzeń i starą architekturę (bez optymalizowanych instrukcji) dlatego też twoim oczom ukaże się znaczący spadek klatek na sekundę (tak znaczący, że gra na chwilę się zatnie). Nie byłoby w tym nic aż tak przeszkadzającego gdyby nie fakt, że właśnie zostałeś zaatakowany przez hordę zombie i jesteś w stanie walki, z której już nie uciekniesz a jedyną akcją jaką możesz wykonać jest wczytanie poprzedniego zapisu gry. Zapisy gry to kolejna "mechanika" gry. Będziesz zmuszony trzymać palec na F5 ponieważ gra nie posiada rozwiniętego systemu checkpointów. W wielu lokacjach, jak tylko je odwiedzisz, będziesz w stanie walki z niewiadomego powodu. Jedynym rozwiązaniem jest albo przechodzenie po niej po kilku kratkach na minutę (jedna lokacja zajmie ci kilka godzin na przejście) albo po prostu darowanie sobie wyżej wymienionej lokacji i udanie się do innej. We wszystkich lokacjach z piętrowymi budynkami, gra będzie miała problem z poprawnym ich wczytywaniem.

Poradnik został przygotowany na wersji 1.0.0.0134 gry.

Tryby Gry

  • Singleplayer - Tak
  • Kooperacja offline (Split screen/Hot Seat) - Nie
  • Kooperacja online - Nie
  • Multiplayer - Nie

Nasz Sprzęt

Poradnik do Dead State został przygotowany na poniższej konfiguracji:

  • Procesor - Intel Core i5 4690k
  • Karta graficzna - MSI Radeon R9 270x
  • Pamięć RAM - 8GB
  • Pamięć karty graficznej - 2GB
  • System operacyjny - Windows 7, 64bit

Na powyższej konfiguracji gra Dead State była słabo grywalna. Duża ilość błędów i brak jakiejkolwiek optymalizacji skutecznie uniemożliwiło swobodną rozgrywkę. Procesor został przetestowany na dwóch taktowaniach (3.9Ghz oraz 4.5Ghz).

PC Informacje ogólne

  • Systemy operacyjne - Windows XP 32bit, Windows Vista 32bit/64 bit, Windows 7 32bit/64bit, Windows 8 32bit/64bit
  • Połączenie internetowe w trakcie gry - niewymagane
  • Aktywacja przez internet - Tak, platforma Steam
  • Kontrolery - Klawiatura, mysz
  • Achievmenty - Tak, platforma Steam

Dead State - wymagania sprzętowe

  • System operacyjny: Windows XP/ Vista/ 7/ 8
  • Procesor: Intel Pentium 4 1.7 Ghz
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce 8500GT lub Radeon 7290
  • Wymagane miejsce na dysku HDD: 3GB
  • Pamięć karty graficznej: 512 MB
  • DirectX - DirectX 9.0c