Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dreamfall: Chapters - Księga 1 - poradnik do gry

Dreamfall: Chapters - Księga 1 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wydostań się z wieży | Rozdział drugi - Przebudzenia - Arkadia Dreamfall: Chapters - Księga 1 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wydostań się z wieży

Wędruj za kapitanem na kolejną kondygnację, a tam idź z nim pod bramę prowadzącą na zewnątrz. Okaże się, że trzeba znaleźć inną drogę ucieczki z wieży. Po krótkiej rozmowie wróć na podest przy windzie kuchennej (u szczytu schodów). Ze stolika zabierz leżącą na talerzu serwetkę. Podejdź do szybu windy i opuść dźwignię. Pojawi się tłusty od smaru łańcuch, który potraktuj serwetką. Następnie owiń nią złamaną strzałę, tworząc małą pochodnię.

Spróbuj zapalić ją od świeczki przy stole - niestety, ta zgaśnie - Wydostań się z wieży | Rozdział drugi - Przebudzenia - Arkadia - Dreamfall: Chapters - Księga 1 - poradnik do gry

Spróbuj zapalić ją od świeczki przy stole - niestety, ta zgaśnie. Wyjdź na korytarz przy celach i zapal ją od pochodni zamocowanej na murze (na wprost). Płonącą pochodnię wrzuć do szybu windy, po czym zejdź po nieśliskim już łańcuchu.

Na dziedzińcu szybko podbiegnij do bramy i zablokuj ją, pociągając za dźwignię (po prawej). Zabierz oparty o mur (na lewo od bramy) miecz. Porozmawiaj z kapitanem - trzeba podjąć kolejną decyzję (wpływającą na równowagę i mającą konsekwencje w przyszłości). Musisz zabić mężczyznę (jest to konieczne do przywołania portalu mrocznej magii) lub oszczędzić go.