Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Legend of Grimrock 2 - Orul's Crypt
Legend of Grimrock 2 - Orul's Crypt
Wyjście do Wormbound Dungeon
teleport na powierzchnię
Teleport do sali laboratorium (2.2)
Teleport do pokoju głównego (2.1)
Pierwsza zagadka w laboratorium. Musisz ciągnąć za łańcuch tam gdzie rzecz nie pasuje do pozostałych.
Rozwiązanie: Drewno, mikstura, hełm, kapelusz, żółw, wywerna.
Druga zagadka. Zgaś obie pochodnie, by pojawiały ci się refleksy światła na polach, na których możesz stanąć by przejść pomiędzy kolcami.
Jeden z trzech kluczy pasujący do zamka 2.6
Zamek, klucz który do niego pasuje (2.5) znajdziesz w laboratorium.
Przycisk na ścianie do sekretu.
Sekret - naciśnij przycisk (3.1) by podniosła się ściana obok klucza (2.5)
Teleport do sanktuarium (4.2)
Teleport do głównej sali.
Przycisk do sekretu obok na ścianie, wyłącza teleport, a za nim na ścianie kolejny przycisk otwierający ścianę obok.
Wejdź do portalu, wyjdź z komnaty, podejdź do tego samego teleportu i wrzuć tam coś, by otworzyła się ściana obok.
Zaczynasz ze środkowej płyty i idź numerami przedstawionymi na mapie, aż do drzwi.
Klucz do zamka (4.6)
Zamek do którego klucz (4.5) znajduje się w sanktuarium
Teleport do Malzoleum (5.2)
Teleport do głównej sali (5.1)
Walka z niziołkiem i jego przybocznymi szkieletami. Sam niziołek nie jest wytrzymały ale rzuca w ciebie bombami ognia wiec najlepiej ich unikać i samemu wyprowadzać ciosy, aż ten zniknie. Dookoła niego będzie sporo szkieletów dlatego je warto wciągać do korytarzy blisko portalu do głównej sali. Najwyżej będziesz mógł się cofnąć. Po ukończonej walce połóż coś na środkowej płycie i przejdź dalej.
Wrzuć tu coś na płytę niżej.
W odpowiednim momencie stań na płycie po czym rzuć czymś na drugą stronę, by spadło na płytę.
Naciśnij przycisk i przejdź do końca w taki sposób by żadna kulka cię nie trafiła, a drzwi się otworzą.
Klucz do zamka (5.9)
Zamek do którego klucz (5.8) znajduje się w Malzoleum
Jeśli włożysz wszystkie klucze do odpowiednich zamków (2.6), (4.6) i (5.9) pojawi się taki sam boss jak na poprzedniej lokacji. Warto od razu go zaatakować i spróbować położyć go w miejscu w którym się pojawił, by nie miał możliwości przyzwania ghuli. jest mocno wrażliwy na elektryczność, ale na normalnym poziomie trudności szybko pada od drużyny na 9 poziomie.
Po pokonaniu go możesz wziąć power gem z salki obok.
Kryształ życia
Power Gem
Powiększ mapę

Orul's Crypt | Cemetery | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

I – Wyjście do Wormbound Dungeon

20 - Element zagadki/zadania

1 – teleport na powierzchnię

2.1 – Teleport do sali laboratorium (2.2)

2.2 – Teleport do pokoju głównego (2.1)

2.3 – Pierwsza zagadka w laboratorium. Musisz ciągnąć za łańcuch tam gdzie rzecz nie pasuje do pozostałych.
Rozwiązanie: Drewno, mikstura, hełm, kapelusz, żółw, wywerna.

2.4 – Druga zagadka. Zgaś obie pochodnie, by pojawiały ci się refleksy światła na polach, na których możesz stanąć by przejść pomiędzy kolcami.

2.5 – Jeden z trzech kluczy pasujący do zamka 2.6

2.6 – Zamek, klucz który do niego pasuje (2.5) znajdziesz w laboratorium.

3.1 – Przycisk na ścianie do sekretu.

3.2 – Sekret - naciśnij przycisk (3.1) by podniosła się ściana obok klucza (2.5)

4.1 – Teleport do sanktuarium (4.2)

4.2 – Teleport do głównej sali.
Przycisk do sekretu obok na ścianie, wyłącza teleport, a za nim na ścianie kolejny przycisk otwierający ścianę obok.

4.3 – Wejdź do portalu, wyjdź z komnaty, podejdź do tego samego teleportu i wrzuć tam coś, by otworzyła się ściana obok.

4.4 – Zaczynasz ze środkowej płyty i idź numerami przedstawionymi na mapie, aż do drzwi.

4.5 – Klucz do zamka (4.6)

4.6 – Zamek do którego klucz (4.5) znajduje się w sanktuarium

5.1 – Teleport do Malzoleum (5.2)

5.2 – Teleport do głównej sali (5.1)

5.3 – Walka z niziołkiem i jego przybocznymi szkieletami. Sam niziołek nie jest wytrzymały ale rzuca w ciebie bombami ognia wiec najlepiej ich unikać i samemu wyprowadzać ciosy, aż ten zniknie. Dookoła niego będzie sporo szkieletów dlatego je warto wciągać do korytarzy blisko portalu do głównej sali. Najwyżej będziesz mógł się cofnąć. Po ukończonej walce połóż coś na środkowej płycie i przejdź dalej.

5.5 – Wrzuć tu coś na płytę niżej.

5.6 – W odpowiednim momencie stań na płycie po czym rzuć czymś na drugą stronę, by spadło na płytę.

5.7 – Naciśnij przycisk i przejdź do końca w taki sposób by żadna kulka cię nie trafiła, a drzwi się otworzą.

5.8 – Klucz do zamka (5.9)

5.9 – Zamek do którego klucz (5.8) znajduje się w Malzoleum

6 – Jeśli włożysz wszystkie klucze do odpowiednich zamków (2.6), (4.6) i (5.9) pojawi się taki sam boss jak na poprzedniej lokacji. Warto od razu go zaatakować i spróbować położyć go w miejscu w którym się pojawił, by nie miał możliwości przyzwania ghuli. jest mocno wrażliwy na elektryczność, ale na normalnym poziomie trudności szybko pada od drużyny na 9 poziomie.
Po pokonaniu go możesz wziąć power gem z salki obok.

Orul's Crypt

Legenda Legend of Grimrock 2 - Orul's Crypt

20 - Element zagadki/zadania

[12] - Przedmiot

Kryształ życia

Power Gem

Zakopana skrzynia

Orul's Crypt

Jest to drugi poziom podziemi cmentarza, gdzie twoje zadanie sprowadza się do znalezienia trzech kluczy na trzech różnych obszarach. Spotkasz tutaj też znajomego niziołka, który zechce cię teraz obrzucić ognistymi granatami (5.3). Rodzaje przeciwników nie zmienią się od ostatniego poziomu, ale będzie ich nieco więcej. Jeden klucz znajduje się w laboratorium (2.2), drugi w sanktuarium (4.2), a trzeci w mauzoleum (5.2). Należy się jednak przygotować przed włożeniem ostatniego klucza do zamka, ponieważ wtedy pojawi się ten sam boss (6) co na poprzednim poziomie. Warto go od razu zaatakować, bo będziesz mógł do niego podejść nim ten zacznie przyzywać przybocznych i jeśli będziesz go bił wystarczająco mocno to nie zdąży nic zrobić. Oczywiście będzie zajęty oddawaniem ci ciosów, ale kilka mikstur życia powinno wystarczyć do pokonania go. Gdy już będzie po wszystkim możesz zabrać power gem z salki obok i wyjść na powierzchnię za pomocą teleportu (1).