Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry

Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

03 - Niech stanie się światłość | Sekwencja 2 | Solucja Assassin's Creed Rogue poradnik Assassin's Creed: Rogue

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

03 - Niech stanie się światłość

Wykorzystaj dachy, by śledzić żołnierza ze skrzynką. - 03 - Niech stanie się światłość | Sekwencja 2 | Solucja Assassins Creed Rogue - Assassins Creed: Rogue - poradnik do gry
Wykorzystaj dachy, by śledzić żołnierza ze skrzynką.

By rozpocząć tą misję, musisz udać się do Sleepy Hollow i porozmawiać z Hope - jeśli jeszcze tu nie byłeś, możesz użyć szybkiej podróży, by dostać się do Two Bends, skąd już niedaleka droga. Poznasz swój cel misji, a także będziesz miał możliwość spotkać samego Benjamina Franklina! Udaj się w kierunku znacznika i wdrap się na linię budynków - wykorzystaj Wzrok Orła, by zlokalizować towar. Twoim celem jest podążać za żołnierzem, co jest o tyle łatwe, że możesz pokonać większość drogi skacząc z dachu na dach. Pamiętaj, że jeśli zostaniesz wykryty, misja zostanie przerwana.

A oto i upragniona skrzynka! - 03 - Niech stanie się światłość | Sekwencja 2 | Solucja Assassins Creed Rogue - Assassins Creed: Rogue - poradnik do gry
A oto i upragniona skrzynka!

Gdy przejdziesz na drugą stronę budynków, będziesz musiał przeprawić się przez wodę - najlepiej jest po prostu wskoczyć na dach mostu. Gdy dojdziesz do jego końca, poczekaj, aż wyprzedzi cię żołnierz i przejdź po sznurku na kolejną linie budynków. Na dachu czeka strażnik - wykorzystaj usypiające strzałki, bądź go po prostu podejdź i zneutralizuj zagrożenie. Wkrótce dotrzesz do końca budynków i sporego pola - jest tu kilku strażników, jednak mnogość gęstej roślinności sprawia, że dotarcie do celu jest banalne. Podążaj "od krzaka do krzaka", wabiąc do siebie i likwidując wrogów, a gdy będziesz miał okazję, wbiegnij do stodoły i zbierz Odgromniki ze skrzyni.

Teraz musisz wrócić tą samą drogą do Franklina - otrzymasz dodatkowe zadanie, by nie korzystać z pływania, także postaraj się nie wpaść do wody. Gdy dotrzesz do swojego celu, czeka cię krótka scena, a po niej koniec tego wspomnienia.