Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield Hardline - poradnik do gry

Battlefield Hardline - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Duży podbój | Tryby rozgrywki w Battlefield Hardline poradnik Battlefield Hardline

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

Duży podbój

Duży podbój to tryb tradycyjny dla całej serii Battlefield. Celem obu drużyn jest przejmowanie flag. Jest ich od 4 do nawet 7. Aby przejąć flagę należy znaleźć się w zasięgu danego punktu. Obszary przejmowania są zawsze zaznaczone na mapie. Przejęcie flagi zajmuje 20 sekund. Jeżeli flaga była uprzednio przejęta przez przeciwnika, to trzeba ją najpierw zneutralizować. Zajmuje to również 20 sekund. Jednak im więcej sojuszników znajdzie się w obszarze danego punktu, tym szybciej będzie można go przejąć. Jeżeli w tym samym momencie na fladze znajdzie się kilku graczy z przeciwnych drużyn, liczy się bilans. To znaczy, że jeżeli na fladze będzie trzech graczy z zespołu policjantów i jeden przestępca, to flaga będzie przejmowana z taką samą prędkością, jak gdyby był tam jeden policjant.

Flagi przejęte przez twój zespół jest oznaczona na niebiesko, flaga neutralna na biało, a na czerwono flaga przejęta przez przeciwników - Duży podbój | Tryby rozgrywki w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Flagi przejęte przez twój zespół jest oznaczona na niebiesko, flaga neutralna na biało, a na czerwono flaga przejęta przez przeciwników. Jeżeli jakakolwiek flaga miga, to oznacza, że ktoś właśnie ją przejmuje lub neutralizuje.

Według domyślnych ustawień serwera każda drużyna ma na początku 800 kuponów - Duży podbój | Tryby rozgrywki w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Według domyślnych ustawień serwera każda drużyna ma na początku 800 kuponów. Liczba ta może być jednak modyfikowana przez administratora. W trybie dużego podboju przegrywa ta drużyna, która jako pierwsza straci wszystkie swoje kupony. Każda śmierć gracza powoduje odjęcie jednego kuponu od puli zespołu. Nie to jest jednak najważniejsze. Zespół traci kupony, jeżeli ma mniej flag niż przeciwnik. Jeśli jedna z drużyn ma 3 flagi, a druga dwie, to kupony tej drugiej będą spadać, ale nie tak szybko, jak spadałyby, gdy jedna z drużyn miałaby 4, a druga tylko jedną flagę. Przejmowanie flag jest znacznie ważniejsze niż troszczenie się o pojedyncze kupony po śmierci. Dlatego powinno to być priorytetem każdego gracza na polu walki.

Jeżeli po upływie określonego przed administratora serwera czasu, obie drużyny będą miały jeszcze kupony, to wygra ta, która zachowa ich więcej.

Przydatne klasy: W trybie Podboju wszystkie klasy są przydatne i w dużej mierze do zwycięstwa doprowadzi ich dobra współpraca.