Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Duty: Advanced Warfare - poradnik do gry

Call of Duty: Advanced Warfare - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tryby gry | Multiplayer w Call of Duty Advanced Warfare poradnik Call of Duty: Advanced Warfare

Tryby gry

W Call of Duty: Advanced Warfare mamy do dyspozycji dwanaście trybów gry wieloosobowej. Liczba graczy w większości trybów to 8-12, lecz w niektórych jest to nawet 18 graczy.

Team Deathmatch - najprostszy tryb z dostępnych w grze. Chodzi w nim po prostu o eliminację przeciwników. Wygrywa zespół, który pierwszy zdobędzie 75 zabójstw lub będzie miał większą ilość fragów po dziesięciu minutach.

Domination - na każdej mapie w tym trybie znajdują się trzy flagi. Zadaniem graczy jest przejmowanie ich. Aby przejąć flagę, wystarczy wejść w obszar w pobliżu flagi. Przejęcie flagi samemu trwa 10 sekund. Im więcej graczy, tym krócej to trwa. Jeżeli flaga była wcześniej przejęta przez wroga, trzeba doliczyć jeszcze czas na neutralizację. Zespół otrzymuje punkty wtedy, gdy ma przejęte dwie lub trzy flagi. Zwycięża ta drużyna, która pierwsza zdobędzie 200 punktów lub będzie miała ich więcej po upływie 10 minut.

Kill Confirmed - w tym trybie oprócz zabicia wroga, musisz jeszcze podnieść jego nieśmiertelniki i dopiero wtedy zaliczany jest punkt dla zespołu. Trzeba zrobić to szybko, bo nieśmiertelniki znikają po kilku sekundach. Zwycięża zespół, który pierwszy zdobędzie 85 punktów lub będzie miał ich więcej po upływie 10 minut.

Ground War - raczej nie można nazwać tego osobnym trybem gry. Gra się tu tak, jak w Team Deathmatch, Domination lub Kill Confirmed, tyle że liczba graczy jest większa.

Uplink - w tym trybie celem graczy jest przeniesienie satelity do wrogiego nadajnika. Gdy się to uda, zespół zdobywa jeden punkt. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie 20 punktów lub będzie miała ich więcej po upływie 10 minut.

Momentum - w tym trybie mamy aż 5 flag do przejęcia. Drużyna, która przejmie je wszystkie, wygrywa. Jeżeli jednak upłynie 10 minut, wygrywa drużyna, które przejmie 3 flagi. Przejmowanie flagi trwa 30 sekund, więc w tym trybie bardzo ważna jest współpraca i osłanianie się nawzajem.

Hardpoint - w tym trybie drużyna otrzymuje punkty za walkę w określonych miejscach na mapie. Wygrywa drużyna, która pierwsza zdobędzie 250 punktów lub będzie miała ich więcej po upływie 10 minut.

Search and Destroy - w tym trybie strony można porównać do terrorystów i antyterrorystów. Terroryści mają jedną bombę, za jej pomocą muszą zniszczyć jeden z wyznaczonych celów na mapie. Zadaniem antyterrorystów jest oczywiście obrona tych pozycji. Runda trwa 1 min. 30 sek., a co ważne, nie można się w tym czasie odradzać. Oznacza to, że rundę można też wygrać po prostu eliminując wszystkich przeciwników. Uzbrojenie bomby trwa 5 sekund, a rozbrojenie 7,5 sekundy. Po podłożeniu bomby antyterroryści mają 40 sekund na rozbrojenie jej. Zespoły zmieniają się stronami co rundę. Jedna wygrana to jeden punkt. Gra się do sześciu.

Search and Rescue - ten tryb wygląda tak samo, jak poprzedni, z tym wyjątkiem, że po śmierci gracz pozostawia po sobie nieśmiertelniki. Jeżeli zbiorą je koledzy z zespołu, to może on odrodzić się jeszcze raz.

Capture the Flag - w tym trybie, każda drużyna ma jedną flagę, rozmieszczoną przy swojej bazie. Zadaniem drużyny jest zabranie flagi przeciwnika i przyniesienie jej do swojej bazy, podczas gdy jej flaga wciąż tam jest. Gracz niosący flagę zawsze jest wyróżniony na minimapie. Jeżeli gracz zginie podczas przenoszenia flagi, koledzy z zespołu mogą ją podnieść i ruszać dalej. Jeżeli nikt nie podniesie jej przez 30 sekund, automatycznie wróci do bazy. Wygrywa drużyna, która zdobędzie 3 punkty lub będzie miała ich więcej po 10 minutach gry. W przypadku remisu, decyduje dogrywka.

Free-for-all - w tym trybie 4-8 graczy walczy każdy na każdego. Zwycięża ten, który pierwszy zdobędzie 30 zabójstw.

Infected - jest to bonusowy tryb, w którym 8-12 graczy rozpoczyna w jednej drużynie. Po jakimś czasie jeden z graczy zostaje zakażony. Gdy zabije on kogoś innego, tamten gracz również staje się zakażony. Zdaniem reszty jest przeżycie dwóch minut.