Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Potwory Dobra | Magic & Mayhem The Art of Magic poradnik Magic & Mayhem: The Art of Magic

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Faerie - Potwory Dobra | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Faerie

Kolejna z jednostek dająca wykorzystać się głównie jako zwiadowca. Dysponują bardzo słabym atakiem z dystansu. Nie możliwe do zranienia w czasie gdy się poruszają. Przywódcy zadają 2x większe obrażenia i mogą razić z 2x dalszej odległości, Władca potrafi rzucać zaklęcie Bury.

Zalety:

Wady:

lewitują nad ziemią

bardzo szybkie

nieskuteczne w walce

 

Elf - Potwory Dobra | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Elf

Hm, dawno nie widziałem już gry w której Elfy by latały ;). Skuteczne w grupie jako wsparcie ogniowe. Grupa Elfów jest w stanie zabić nawet Smoka (zadają obrażenia x3). Przywódcy strzelają magicznymi strzałami zadającymi x4 obrażenia wszystkim umarlakom. Władca razi ognistymi strzałami i potrafi dodatkowo rzucać na nasze jednostki zaklęcie Scythian Bow. Walcząc przeciwko Elfom, warto użyć szkielety, które są praktycznie niewrażliwe na strzały.

Zalety:

Wady:

potrafi latać (!)

atakują z dystansu

mała wytrzymałość

tragiczne w walce w starciu

Centaur - Potwory Dobra | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Centaur

Kolejna znakomita jednostka. Wspaniała w walce w starciu i stosunkowo tania. Jeśli dodamy jeszcze, że nie ma większych wad, mamy już pewność, że powinna znaleźć się w naszej armii. Przywódcy zadają podwójne obrażenia, Władca potrafi leczyć Centaury znajdujące się w pobliżu.

Zalety:

Wady:

w wolnym czasie zbiera przedmioty

bardzo szybki

wytrzymały

brak!

Knight - Potwory Dobra | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Knight

Całkiem dobre jednostki, skuteczne zarówno w ataku jak i w obronie. Przywódcy zadają podwójne obrażenia, Władca potrafi rzucać zaklęcie Excalibur na znajdujących się w pobliżu Rycerzy. Niestety Rycerze są bezradni, jeśli przeciwnik dysponuje zaklęciem Bury.

Zalety:

Wady:

znakomite w walce w zwarciu

wytrzymałe

niezwykle wrażliwe na zaklęcie Bury

dość drogie

Griffin - Potwory Dobra | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Griffin

Słabi zwiadowcy i dość słabi wojownicy. Skuteczni w ataku, jednak padają jak muchy. Przywódcy szybko zauważają niewidzialne jednostki, Władca może rzucać zaklęcie Magic Eye.

Zalety:

Wady:

znakomite w ataku

potrafią latać

duża wytrzymałość

za duża cena

Storm Giant - Potwory Dobra | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Storm Giant

Ciężka artyleria. Rażą kamieniami z olbrzymią precyzją i siłą. Znakomici jako uzupełnienie naszej armii, ale za słabi by stanowić jej trzon. Przywódcy mają 2x większy zasięg wzroku pozwalający razić wrogów z dalszej odległości. Władca rzuca na naszych nieprzyjaciół zaklęcie Lightning. Walcząc przeciwko Olbrzymom starajcie się związać ich w walce w zwarciu, zaatakować dużą grupą i zwyczajnie ubić.

Zalety:

Wady:

rażą z dystansu

zabójcze!

nie rażą naszych jednostek

bardzo drogie

dość słabe w walce w zwarciu

Uf, to by było na tyle zestawień. Czas na esencję, czyli jak podane przeze mnie wiadomości wykorzystać