Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trening Qudditch | Nauka Rictusempry w Harry Potter i Komnata Tajemnic poradnik Harry Potter i Komnata Tajemnic

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Główny Hall

Biegnij za dziewczynką do pokoju, gdzie podliczane są punkty - Trening Qudditch | Nauka Rictusempry w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Biegnij za dziewczynką do pokoju, gdzie podliczane są punkty. Jeśli dom Gryfonów wygrał, będziesz mógł pozbierać dużo fasolek w bonusowym poziomie - nie ma tam sekretów ani kart, tylko fasolki do zbierania - żadna filozofia. Gdy ukończysz poziom, przeniesiesz się na dziedziniec.

Dziedziniec - Dzień

Warto wiedzieć, że dziedziniec za dnia to nie ta sama lokacja, gdzie byłeś wcześniej w nocy, gdyż tu sekrety liczą się osobno (ale karty - brązowe i srebrne - nie) - Trening Qudditch | Nauka Rictusempry w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Warto wiedzieć, że dziedziniec za dnia to nie ta sama lokacja, gdzie byłeś wcześniej w nocy, gdyż tu sekrety liczą się osobno (ale karty - brązowe i srebrne - nie). Tak czy inaczej na razie żadnych odkrywał nie będziesz - biegnij po prostu za swoim kapitanem na stadion Quidditcha, prosto i w lewo, po drodze zabierając fasolki ze skrzyni.

Stadion Qudditcha

Najpierw naucz się obsługi miotły - kierujesz strzałkami (strzałkami - a nie klawiszami, którymi normalnie biegasz Harrym), natomiast za pomocą lewego przycisku albo łapiesz Znicz, albo odpychasz wrogiego Szukającego - Trening Qudditch | Nauka Rictusempry w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Najpierw naucz się obsługi miotły - kierujesz strzałkami (strzałkami - a nie klawiszami, którymi normalnie biegasz Harrym), natomiast za pomocą lewego przycisku albo łapiesz Znicz, albo odpychasz wrogiego Szukającego. Spróbuj wygrać rundę treningową. Trening zakończy przybycie Malfoya.