Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Daylight - poradnik do gry

Daylight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight poradnik Daylight

Poziom 1. - Szpital

Pierwsza koperta po prawej - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Pierwsza koperta po prawej

Grę rozpoczynasz w holu szpitalu. Telefon daje ci światło oraz służy jako mapa, która aktualizowana jest wraz z twoimi postępami. Na biurku po prawej stronie znajdziesz kopertę. Zbieranie ich nie jest obowiązkowe.

Plecak z Glowstickami - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Plecak z Glowstickami

Drugą kopertę znajdziesz w lewym rogu pomieszczenia.

List na krześle - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
List na krześle

Skieruj się schodami na górę. W lewym rogu piętra znajdziesz kolejną kopertę.

Tajemnica na półce - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Tajemnica na półce

Ostatnia notatka znajduje się na szafce na końcu korytarza.

Koperta na końcu korytarza - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Koperta na końcu korytarza

Zejdź z powrotem na parter i kieruj się do korytarza po prawej. Na biurku znajdziesz światła chemiczne. Pomogą ci znajdywać ukryte przedmioty podświetlając meble, które możesz przeszukać.

Biurko z zawartością - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Biurko z zawartością

Przejdź przez drzwi i otwórz podświetlone biurko. Potem przejdź przez kolejne drzwi.

Notatka przypięta do ściany - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Notatka przypięta do ściany

Od tej pory jesteś całkowicie zdany na siebie. Korytarze generowane są losowo przy każdorazowym rozpoczęciu rozgrywki. Twoim celem jest odnalezienie w pierwszej kolejności pomieszczenia z białymi malunkami na ścianach i podłodze oraz wyjścia, na którym będzie podobny biały symbol. W pomieszczeniu z inskrypcjami pojawi się lewitujący przedmiot, który jest kluczem do otwarcia zamkniętego przejścia. W pierwszym poziomie jest to pluszowy miś. Pojawi się on w pomieszczeniu dopiero po zebraniu przynajmniej czterech śladów przeszłości, czyli kopert, które znajdziesz na meblach i podłodze oraz w szufladach i szafach. Niektóre przypięte są także do ścian podświetlone czerwoną kropką.

Cień - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Cień

Widniejący w prawym dolnym rogu ekranu znacznik podpisany "Threat" oznacza jak często będą pojawiać się wiedźmy. W pierwszym poziomie większość z nich nie robi krzywdy i można nawet do niech podejść, a wtedy znikną. Wskaźnik zapełnia się wraz z ilością zebranych tajemnic. Dlatego najlepiej jest znaleźć przejście oraz miejsce z "kluczem" w pierwszej kolejności, dopóki zagrożenie jest niskie.

Flary zabijają cienie - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Flary zabijają cienie

Gdy ekran telefonu zaczyna migotać oznacza to, że wiedźma jest w pobliżu. Możesz wtedy zacząć uciekać lub pokonać ją patrząc się na nią z zapaloną flarą w ręce lub rzuconą na podłogę.

Pokój z inskrypcjami - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Pokój z inskrypcjami

Gdy zbierzesz cztery wymagane ślady przeszłości możesz zebrać pluszowego misia. Od tej chwili cienie pojawiać się będą bardzo często. Trzymając obiekt nie możesz jednocześnie używać flar, dlatego dobrze jest pamiętać drogę do przejścia i biec tam jak najszybciej. Jeśli na twojej drodze pojawi się wiedźma twoją jedną opcją jest unik. Możesz spróbować przebiec obok niej, lub na chwilę się wycofać aż zniknie.

Przejście - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Przejście

Gdy dojdziesz do przejścia wystarczy, że podejdziesz do niego z obiektem w ręce. Za przejściami zawsze trafiasz do pomieszczeń, w których masz chwilę odpoczynku od wrogów. Znajdziesz tu w nich także dużo śladów przeszłości oraz zawsze musisz coś zrobić, by móc iść dalej. W tym przypadku znajdujesz się w magazynie.

Nieaktywny przełącznik przy biurku - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Nieaktywny przełącznik przy biurku

W przejściach zawsze musisz wykonać pewne czynności. W magazynie musisz znaleźć włącznik prądu i otworzyć drzwi przyciskiem przy biurku. Na sąsiednich biurkach znajdziesz dwie koperty na blatach biurek.

Ślad przeszłości na półce - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Ślad przeszłości na półce

Po przejściu przez drzwi znajdziesz na dużej półce naprzeciw ściany. Potem kolejną po skręcie w lewo na kartonach.

Koperta na kartonie - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Koperta na kartonie

W magazynie pozostają jeszcze trzy koperty. Jedna na kartonie po odwróceniu się i kolejnym skręcie w lewo. Za następnym skrętem w lewo ujrzysz wiedźmę wśród płomieni. Po jej zniknięciu na tyłach dostrzeżesz następną kopertę. Ostatnia jest w rogu za następną półką.

Skrzynia z linami - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Skrzynia z linami

Teraz zlokalizuj czerwone światełko na ścianie. Idź w jego stronę. Dostrzeżesz skrzynię z linami - przesuń ją w kierunku pozostałych skrzyń i wespnij się, by przejść na drugą stronę.

Włącznik prądu - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Włącznik prądu

Teraz aktywuj włącznik światła pod czerwoną lampką.

Dosuń skrzynię i wespnij się po niej - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Dosuń skrzynię i wespnij się po niej

Popchnij kolejną skrzynię, wyjdź na górę. Przejdziesz do pierwszego pomieszczenia z przyciskiem przy biurku. Po jego naciśnięciu otworzą się drzwi naprzeciwko. Po przejściu przez nie idź korytarzem do samego końca. Po drodze za stertami pudeł znajdziesz jeszcze dwie koperty.

Nożyczki - klucz do przejścia - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Nożyczki - klucz do przejścia

Jednakże szpital posiada jeszcze drugi etap. Tym razem, aby się stąd wydostać musisz znaleźć nożyczki. Ten blok budynku jest jednakże podzielony na dwie części, pomiędzy którymi przemieścić możesz się tylko poprzez wyższe piętro.

Zaklęte przejście - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Zaklęte przejście

Po znalezieniu nożyczek skieruj się na schody i przejdź na najniższy poziom. Tam znajdziesz zaklęte przejście.

List na biurku - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
List na biurku

Za przejściem znajduje się małe mieszkanko. Za biurkiem po lewej stronie znajdziesz dwie koperty.

Koperta w toalecie - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Koperta w toalecie

Następna tajemnica zlokalizowana jest na grzejniku w korytarzu, kolejna zaś przedostatnia leży na toalecie za drzwiami po lewej stronie korytarza.

Notatka w kominku - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Notatka w kominku

I ostatnia - w kominku w pomieszczeniu naprzeciw toalety.

Przesuń lampę na biurku - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Przesuń lampę na biurku

Po zebraniu kopert podejdź do biurka pośrodku pomieszczenia i użyj lampki.

Przejdź ukrytym przejściem - Poziom 1. - Szpital | Fabuła | Daylight - Daylight - poradnik do gry
Przejdź ukrytym przejściem

Jej przesunięcie spowoduje odsłonięcie się ukrytego przejścia za biblioteczką.