Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Księżycowa Knieja | Rozdział 3 poradnik Neverwinter Nights

A - Księżycowa Knieja A / Studnia Berounny - Księżycowa Knieja - Rozdział 3 - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Księżycowa Knieja A / Studnia Berounny

B - Księżycowa Knieja A / Siedlisko Orków

C - Księżycowa Knieja A / Księżycowa Knieja B

D - Księżycowa Knieja B / Jaskinie

E - Księżycowa Knieja B / Legowisko Wzgórzowych Olbrzymów - Poziom I

F - Księżycowa Knieja B / Grzbiet Świata

G - Legowisko Wzgórzowych Olbrzymów - Poziom I / Legowisko Wzgórzowych Olbrzymów - Poziom II

H - Grzbiet Świata / Jaskinie A

I - Grzbiet Świata / Jaskinie B

J - Grzbiet Świata / Siedlisko Ognistych Olbrzymów A

K - Siedlisko Ognistych Olbrzymów A / Siedlisko Ognistych Olbrzymów B

L - Siedlisko Ognistych Olbrzymów A / Siedlisko Ognistych Olbrzymów C

M - Siedlisko Ognistych Olbrzymów C / Pieczary Slaadów

N - Siedlisko Ognistych Olbrzymów C / Lochy Smoka

O - Siedlisko Ognistych Olbrzymów C / Siedziba Klautha

W Księżycowej Kniei A są tylko dwa miejsca warte uwagi. W (1) jest obozowisko Plemienia Łosia, gdzie wódz - Ixaristu - służy informacjami. W (2) natomiast jest trochę pająków. Odwiedź Siedlisko Orków w (B). Przedzierając się przez grupy orków i ogrów, a później Drowów (magowie, kapłani, zabójcy i przywódcy) dotrzesz do ostatniego wodza - króla ogrów Oboulda w (3). Jeśli drzwi są zamknięte, to wrócisz tu później. Jeśli nie - to zabij Oboulda i weź Głowę Oboulda. Idź do Księżycowej Kniei B w (C).

Tutaj atakować cię będą najczęściej grupy wzgórzowych olbrzymów. Wejdź do Jaskiń w (D), tam pogadaj ze smokiem Akulatraxasem w (4) i zaoferuj pomoc. Dostaniesz zadanie Praca dla Akulatraxas . W (5) są jego jaja, na pewno nie możesz się powstrzymać przed zabiciem smoka - jeszcze tego nie rób. Idź do Legowiska Wzgórzowych Gigantów, do jaskini w (E). Spenetruj kompleks, zabij pod-wodza w (6) i zejdź do poziomu II schodami w (G). Tutaj uwolnij więźniów z (7) - za każdego dostaniesz 100 doświadczenia, potem zabij zwierzęta w (9) i idź do wodza wzgórzowych olbrzymów w (8) - zabij go i weź Głowę Wzgórzowego Olbrzyma. Z głową wróć do smoka, dostaniesz 750 doświadczenia, 1000 złota, możesz się targować o Skarabeusza Ochrony +4. Jak wykonasz zadanie Praca dla Akulatraxas , wtedy dopiero możesz go zabić - zabierz następnie Jajo Zielonego Smoka z (5). Po tej drobnej formalności wyjdź z jaskini i skieruj kroki do Grzbietu Świata w (F).

W tej lokacji atakowany będziesz najczęściej przez grupy ognistych olbrzymów, co nie znaczy że nie uśmiercisz kilku ogrów. Na początku odwiedź Jaskinie A w (H), gdzie leży martwy smok w (10) - obok niego w skrzynce jest Księga o Pierścieniach. a za nim - wśród gruzu - Smocza Łuska. Potrzebna jest ona Boddyknock'owi, gdy mu ją wręczysz, dostaniesz 300 doświadczenia i Pierścień Priofira +4 (ale tylko wtedy, gdy dostałeś poprzednie przedmioty od Boddyknocka), wykoansz zadanie Opowieść Boddyknocka . Idź potem do Jaskiń B w (I) i porozmawiaj z Gorgothą w (11). Dostaniesz od niej zadanie Złota Smoczyca Gorgotha . Teraz skieruj kroki do Legowiska Ognistych Olbrzymów A w (J).

W pierwszych podziemiach, oprócz kilku grup ognistych olrzybmów i Duergarów (mroczne krasnoludy, całkiem niezłe w walce i magii) nie ma wiele ciekawego. Uwolnij więźnia półorka z (13) i pogadaj z nim, dostaniesz 100 doświadczenia, w (14) masz Dziennik Brunhildy, nieszczęsnej mroźnej olbrzymki. Zejdź wejściem w (K) do Legowiska Ognistych Olbrzymów B. Tu także nie ma wiele ciekawych rzeczy - ci sami przeciwnicy, tylko w (15) więźniowie (pogadaj z nimi zanim zabijesz olbrzyma, to otrzymasz 100 doświadczenia), którzy później przemienią się w Yuan-Ti. W (16) jakiś ogr odprawia rytuał przywoływania żywiołaków ognia, a w (17) są pająki. Wróć się na górę i skieruj kroki do Legowiska Ognistych Olbrzymów C w (L).

Zabij ogary piekielne w (18), potem idź na południe do (19) - tam uśmiercisz Króla Skrogga, weź Amulet Przejścia i Księgę Rytualną. Z niej dowiesz się, jak łatwo pokonać czerwonego smoka. W (20) są kamienie blokujące drogę, dlatego idź na północ, zabijając kilku Slaadów (szare, czerwone i śmierci). Wejdź do Pieczar Slaadów w (M), tam zabij Lorda Slaadów Śmierci w (21), teraz powinieneś mieć wystarczająco dużo Języków Slaadów. Wyjdź na górę i zejdź do Lochów Smoka w (N). Zabij kilka Yuan-Ti. W środku w (22) stoi niebieski smok - to co z nim zrobisz jest ściśle związane z następnym, czerwonym. Możesz albo go zabić, albo od razu przenieść Smoczą Kulę z (23) do (24).

Idź do Legowiska Klautha w (O). Stoi on w (25) - jeśli dasz mu Obumarłą Smoczą Kulę, to łatwiej go zabijesz (trzeba wcześniej zabić niebieskiego smoka), jeśli pełną - dostaniesz 5000 złota. Tak czy inaczej dostaniesz zadanie Klauth, Starożytny Czerwony Żmij . Jeśli dałeś Pełną Smoczą Kulę, to możesz potem dać smokowi Jajo Zielonego Smoka w zamian za Klucz do sali w (26) - jest tam ostatnie Słowo Mocy. Po rozmowie z Haedraline zabij czerwonego smoka (najlepiej zaatakować go, przenieść się i zajść z drugiej strony - bo drzwi na moście się zamkną - i razić go z odległości, a jeszcze lepiej już na początku dać mu Obumarłą Smoczą Kulę). Wykonasz zadanie Klauth, Starożytny Czerwony Żmij . Zabierz Głowę Klautha i przedmioty ze skrzynek, które pojawią się za nim i wyjdź z legowiska ognistych olbrzymów.

Idź do Gorgothy, daj jej głowę, dostaniesz 750 doświadczenia, Ceremonialny Pas Uthgardtu, możesz targować się o Pierścień Ochrony +4, wykonasz zadanie Złota Smoczyca Gorgotha . Potem możesz zabić złotego smoka, lecz wtedy otrzymasz 5 punktów w stronę złego charakteru. Możesz także zabrać Jajo Złotego Smoka z (12) (u Klautha dostałbyś za nie kolejne 5000 złota). Wróć do Siedliska Orków, jeśli drzwi są nadal zamknięte, to pogadaj z Rolkidem i wróć - powinny stać otworem. Zabij króla ogrów i weź Głowę Oboulda, u Rolkida dostaniesz za nią 1000 złota i ponad 400 doświadczenia, wykonasz zadanie Ratunek dla Linii Zaopatrzeniowych . możesz targować się o Chłopską Dynastię. Na końcu daj Słowo Mocy Aarinowi, da ci za nie 5000 złota, 1500 doświadczenia, a targować się możesz o parę eliksirów. Wykonasz najważniejszego questa - Słowa Mocy . Po tej rozmowie zostaniesz przeniesiony do rozdziału czwartego.