Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wschodni Trakt | Rozdział 2 poradnik Neverwinter Nights

A - Wschodni Trakt / Port Last - Wschodni Trakt - Rozdział 2 - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Wschodni Trakt / Port Last

B - Wschodni Trakt / Północny Trakt

C - Wschodni Trakt / Południowy Trakt

D - Wschodni Trakt / Baraki Jaxa

E - Wschodni Trakt / Jaskinie Trolli - Skład

F - Wschodni Trakt / Jaskinie Trolli - Poziom 1

G - Wschodni Trakt / Jaskinie Trolli - Poziom 1

H - Wschodni Trakt / Jaskinie Trolli - Poziom 2

I - Wschodni Trakt / Knieja Neverwinter

J - Jaskinie Trolli - Skład / Jaskinie Trolli - Poziom 1

K - Jaskinie Trolli - Poziom 1 / Jaskinie Trolli - Poziom 2

L - Jaskinie Trolli - Poziom 1 / Jaskinie Trolli - Poziom 2

M - Jaskinie Trolli - Poziom 2 / Jaskinie Trolli - Poziom 3

N - Jaskinie Trolli - Poziom 3 / Ruiny Kreatorów - Poziom 1

O - Ruiny Kreatorów - Poziom 1 / Ruiny Kreatorów - Poziom 2

P - Ruiny Kreatorów - Poziom 2 / Ruiny Kreatorów - Poziom 3

Po trakcie kręci się pełno Trolli i są to jedyni przeciwnicy, których tu spotkasz. Obszukaj miejsce, lecz nie wchodź do jaskiń - idź do (2), spotkasz tam przemienionego w wilkołaka Getha, zrań go i daj mu Srebrny Amulet, a dostaniesz 74 doświadczenia i Pierścień Getha. Idź do (1), tam porozmawiaj z profesorem Jaxem - dostaniesz pierwsze zadanie tutaj - Wschodni Trakt: Co czai się w podziemiach . Oprócz tego otrzymasz też Klucz do baraków i zaliczkę, jeśli ją wytargujesz. Wejdź do Baraków Jaxa w (D), obszukaj parter i piętro, pogadaj z ludźmi. Revat w (3) da ci questa Wschodni Trakt: Matka prostaczka i Pierścień Revata, a Lenton w (4) kolejnego - Wschodni Trakt: Głowa trolla . Wejdź na piętro, spotkasz tam w (5) Delilah , którą albo uwolnij, albo zabij - gdy się podda, dostaniesz 110 doświadczenia. Weź koniecznie Ucho Delilah, jeśli ją wypuścisz, dostaniesz 5 punktów w stronę złego.

Wyjdź z baraków i skieruj się na północ, wejściem w (E) dostaniesz się do Jaskiń Trolli - Przestrzeni Magazynowej. Jest tu dużo Trolli i Ogrów - z tymi drugimi nie będzie praktycznie żadnego problemu. Jedyne, co w składzie jest ciekawego, to matka Revata - Janis, stojąca w (6), której daj pierścień, dzięki czemu uwolnisz ją z jaskini. W (J) jest zejście do Jaskiń Trolli - Poziomu 1. Z ciekawszych rzeczy w (8) znajdziesz Dziennik Synth La'Neral (potrzebny jest Linu - gdy jej go dasz i posiadasz poprzedni od niej przedmiot, dostaniesz 200 doświadczenia, Wisiorek Elfa +2 oraz wykonasz zadanie Opowieść Linu ), a w (7) - Wodza Trolli, którego zabij. Zostanie po nim potrzebna Głowa Wodza Trolli. Zejściami w (K) lub (L) dostań się do Jaskiń Trolli - Poziomu 2. Tu jest jeszcze mniej ciekawie, tylko w (9) znajduje się Szaman Trolli. Przeszukaj obszar, oczyść go z wrogów i zejdź do Jaskiń Trolli - Poziomu 3 w (M). W (10) zabijesz kilka Trolli Szamanów, w (11) i (13) - kilka Ghastów (oprócz standardowych Trolli i Ogrów). W (12) jest więzień Darius, który jest bardzo przestraszony sytuacją. Idź do (N), gdzie zejdziesz do Ruin Stwórców - Poziomu 1.

Tutaj na wszystkich poziomach najczęściej walczył będziesz z Minogonami i zamieniającymi się w Gargoyle posągami. Tuż przy wejściu po prawej (na południe) są skrzynki, w jednej z nich - Ziarno Tęczowego Kwiatu. Gdy dasz je Boddyknockowi i masz poprzedni od niego przedmiot, dostaniesz 200 doświadczenia, Pierścień Lantański +3, wykonasz zadanie Opowieść Boddyknocka . W (14) stoi Golem Strażnik - możesz albo pójść na łatwiznę, zabić go i zdobyć Klucz do bramy, albo poszukać Sygnetu Golema - pierścienia, który jest w skrzynce w (15). Aby go zdobyć, pokonać będziesz musiał jeden Horror Bitewny. Zejdź schodami w (O) do Ruin Stwórców - Poziomu 2. Tutaj jest podobnie - w (16) stoi Golem Strażnik, ale tym razem trzeba znaleźć mu hasło. Jest ono napisane na Zwoju stworzyciela, który ukryty jest w skrzyni w (17). Uważaj - gdy go weźmiesz, wyjdzie na ciebie trzech Golemów z Ciała. Obszukaj jeszcze pokój w (18) - jest tam Uhełmiony Horror. Zejdź do Ruin Stwórców - Poziomu 3 schodami w (P). Golem Strażnik stojący w (19) zaatakuje cię od razu. Idź na południe ruin, zabij dwa Szarawce w (20) i (21), potem zabierz z (22) Dziennik złodzieja i Skradziony klucz pieczęci. Jeszcze tylko zabij Bitewnego Horrora w (23) i idź do bramy głównej. Przygotuj się na walkę, w (24) czeka trzech Kreatorów Magów, a w (25) - ostatni. Najlepiej się tu sprawdza walka wręcz. Ostatni będzie chciał z tobą pogadać - po rozmowie zabierz ze skrzyni Pełną Historię Ruin Stworzycieli. Teleportem przenieś się na powierzchnię.

Czas powykonywać zadania. Daj księgę Jaxowi, to dostaniesz 500 do 750 złota i 500 doświadczenia, zadanie Wschodni Trakt: Co czai się w podziemiach wykonane. Porozmawiaj z Revatem, to dostaniesz 300 do 375 złota i 250 doświadczenia, wykonasz zadanie Wschodni Trakt: Matka prostaczka . Daj Głowę Wodza Trolli Lentonowi, to trzeci quest - Wschodni Trakt: Głowa trolla - zostanie skończony. Otrzymasz 300 złota i 200 doświadczenia. Przenieś się do Świątyni Tyra, daj Pierścień Getha Neurikowi, a dostaniesz znowu 74 doświadczenia i 150 złota. Idź na Wschodni Trakt i drogą w (I) - do Kniei Neverwiner - Obozowiska Druidów.