Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders III - poradnik do gry

Age of Wonders III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Drakoni (Draconian) | Rasy i jednostki w Age of Wonders III poradnik Age of Wonders III

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Drakoni (Draconian)

Rasa ta jest połączeniem rasy ludzkiej oraz pradawnych smoków. Mieszanka ta owocuje jednostkami ze zwiekszonąodpornością na ogień (20% Fire Protection), jednakże podatnymi na zimno (20% Frost Weakness). Największą zaletą tej rasy jest jednak jej zdolność do regeneracji (Szybkie leczenie (Fast Healing) - jednostki regenerują dodatkowe 6 HP na turę). Typy terenu, które lubią Draconianie, to pustkowia (Barrens) oraz jeziora lawy (Lava Pool).

Nazwa

Koszt rekrutacji (złoto)

Punkty życia

Punkty ruchu

Obrona (Defense)

Odporność na magię (Resistance)

Budowniczy (Builder)

60

60

28

8

8

Osadanik (Settler)

150

60

28

8

8

Szarżownik (Charger)

50

40

28

9

8

Druzgotacz (Crusher)

50

40

28

9

8

Płomiennik (Flamer)

70

32

28

7

8

Pisklak (Hatchling)

45

30

28

9

8

Nestor (Elder)

60 (+ 20 mana)

36

28

9

11

Drapieżca (Raptor)

90

50

36

11

9

Skrzydłacz (Flyer)

150 (+ 20 mana)

64

30

12

11

Jednostki Drakonów, oprócz swoich cech rasowych, z których zdecydowanie najlepszą jest szybsza regeneracja (Szybkie leczenie (Fast Healing)) nie cechują się niczym szczególnym. Niektóre z nich posiadają całkowitą ochronę przed ogniem (Nestor, Płominnik), a inne trochę mniejszą, jednak nadal całkiem wysoką (60 %). Jednostki Płominnik posiadają ponadto umiejętność Ognista bomba (Fire Bomb), przydatną głównie do atakowania jednostek znajdujących się blisko siebie, gdyż zadaje obrażenia na pewnym obszarze, natomiast główną zaletą Skrzydłaczy jest umiejętność latania (Flying) oraz Grad ciosów (Overwhelm) (+3 do obrażeń fizycznych przeciwko pikinierom (Pikemen) oraz jednostkom posiadającym umiejętność Tarcza (Shield)). Budując swoją armię zadbaj o odpowiedni balans pomiędzy jednostkami zadającymi obrażenia fizyczne oraz tymi, które zadają obrażenia głównie od ognia.