Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders III - poradnik do gry

Age of Wonders III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Age of Wonders III - interfejs mapa bitewna
Age of Wonders III - interfejs mapa bitewna
Skupia kamerę na wybranej jednostce.
Pozwala na przeglądanie Księgi Cudów (Tome of Wonders).
Ilość pozostałej many.
Liczba dostępnych Casting Points.
Spektrum możliwych do wykonania ruchów dostępnych dla danej jednostki.
Historia wydarzeń, które miały miejsce podczas bitwy.
Włączenie widoku heksów.
Ustawienia gry.
Informacje o wybranej jednostce, jej umiejętnościach i statystykach.
Informuje o możliwej do przebycia odległości i "cenie" w punktach akcji (kolor zielony pozostawia 3, żółty 2, a przesunięcie się na pomarańczowe pole skutkuje pozostawieniem jednego punktu akcji do wykorzystania).
Przycisk umożliwiający zakończenie tury.
Pozwala na wybranie, a następnie rzucenie czaru bojowego.
Przełącza walkę w tryb automatyczny.
Przycisk poddania się - wszystkie jednostki giną, a walka jest automatycznie przegrywana.
Informacja o jednostkach, które mogą jeszcze wykonać ruch.
Miejsce, w którym pojawiają się kółka, informujące o efektach wpływających na całe pole bitwy i jednostki się na nim znajdujące.
Powiększ mapę

Interface w Age of Wonders III | Walka poradnik Age of Wonders III

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Skupia kamerę na wybranej jednostce.

Księga Cudów – Pozwala na przeglądanie Księgi Cudów (Tome of Wonders).

Ilość pozostałej many.

Liczba dostępnych Casting Points.

Spektrum możliwych do wykonania ruchów dostępnych dla danej jednostki.

Historia wydarzeń, które miały miejsce podczas bitwy.

Włączenie widoku heksów.

Ustawienia gry.

Informacje o wybranej jednostce, jej umiejętnościach i statystykach.

Zasięg ruchu – Informuje o możliwej do przebycia odległości i "cenie" w punktach akcji (kolor zielony pozostawia 3, żółty 2, a przesunięcie się na pomarańczowe pole skutkuje pozostawieniem jednego punktu akcji do wykorzystania).

Przycisk umożliwiający zakończenie tury.

Księga czarów – Pozwala na wybranie, a następnie rzucenie czaru bojowego.

Przełącza walkę w tryb automatyczny.

Przycisk poddania się - wszystkie jednostki giną, a walka jest automatycznie przegrywana.

Informacja o jednostkach, które mogą jeszcze wykonać ruch.

Miejsce, w którym pojawiają się kółka, informujące o efektach wpływających na całe pole bitwy i jednostki się na nim znajdujące.

Interface

Najważniejsze informacje podczas toczenia bitwy znajdują się w górnym rogu, na środku ekranu. Mówią one o ilości pozostałej many [3], liczbie dostępnych punktów rzucania (Casting Points) [4] oraz o statystykach i dostępnych po wybraniu jednostki [5]. Inne istotne elementy odnajdziesz w prawym dolnym rogu, gdzie możesz zakończyć turę [11], wybrać zaklęcie do rzucenia [12], przełączyć walkę w tryb automatyczny (komputer będzie sterował Twoimi jednostkami) [13]. Znajduje się tu również przyciski ucieczki (nie polecane, utrata wszystkich jednostek i natychmiastowa przegrana) [14] oraz informacja o jednostkach, które mogą jeszcze wykonać ruch w tej turze [15]. Ostatnią istotną informacją jest kółeczko, które pojawia się w lewym górnym rogu ekranu [16] w momencie, gdy jakiś czar miał wpływ na całe pole bitwy.