Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders III - poradnik do gry

Age of Wonders III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Age of Wonders III - Szafirowy Archipelag
Age of Wonders III - Szafirowy Archipelag
Miejsce rozpoczęcia rozgrywki.
Miasto, po zdobyciu którego nastąpi ważny wybór w tej misji.
Lochy, w których znajduje się Bormac.
Teleport przenoszący pod stolicę Isabelli.
Wyjście z teleportu i stolica Isabelli.
Siedlisko Gigantów.
Siedlisko wróżek.
Kolejne siedlisko gigantów.
Powiększ mapę

Szafirowy Archipelag | Mapy do kampanii | Age of Wonders III poradnik Age of Wonders III

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Miejsce rozpoczęcia rozgrywki.

Miasto, po zdobyciu którego nastąpi ważny wybór w tej misji.

Lochy, w których znajduje się Bormac.

Teleport przenoszący pod stolicę Isabelli.

Wyjście z teleportu i stolica Isabelli.

Siedlisko Gigantów.

Siedlisko wróżek.

Kolejne siedlisko gigantów.

Szafirowy Archipelag - mapa

Najważniejsze miejsce na mapie, to oczywiście miasto [2], po którego zdobyciu będziesz zmuszony dokonać wyboru, mającego wpływ na dalszy przebieg kampanii. W okolicy innego wrogiego miasta znajdziesz lochy [3], z których uwolnisz Bormaca (Zakończ wojnę) oraz teleport [4] przenoszący Twoją armię prosto do stolicy Isabelli.