Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders III - poradnik do gry

Age of Wonders III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzika magia | Kampania Elfiego Dworu w Age of Wonders III poradnik Age of Wonders III

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Dzika magia

Miejsce startowe. - Dzika magia | Kampania Elfiego Dworu w Age of Wonders III - Age of Wonders III - poradnik do gry
Miejsce startowe.

Warunki zwycięstwa:

1. Odszukaj teleport

2. Sundren nie może zginąc

3. Reskar musi przeżyć

4. Poonaj Wspólnotę

a) Pokonaj Colma

b) Pokonaj Drugala

c) Pokonaj Svengira

d) Pokonaj Sulthora

Misja ta jest następstwem wyboru dokonanego w misji czwartej (wybór Zniszcz Ludzi). Twoim głównym zadaniem będzie pokonanie kilku przeciwników, więc w założeniach misji nie ma nic zawiłego - jest to zwykły deathmatch. Na początku dobrze zaopiekować się okolicznymi miastami, na południe i zachód od początkowej lokacji. Następnie kieruj się wgłąb mapy, gdzie spotkasz pierwszego rywala.

Pokonaj Colma

Colma można pokonać z marszu. - Dzika magia | Kampania Elfiego Dworu w Age of Wonders III - Age of Wonders III - poradnik do gry
Colma można pokonać "z marszu".

Colma napotkasz nieopodal miejsca rozpoczęcia rozgrywki, gdy skierujesz swoje kroki na wschód. Dobrze byłoby zdobyć jego miasto, a następnie skierować się troszkę dalej, tym razem na południowy wschód, gdzie, po pokonaniu mostu, znajdziesz jego stolicę. Szybkie jej zdobycie wyeliminuje pierwszego przeciwnika z dalszej gry.

Pokonaj Sulthora

Sundren da sobie radę. - Dzika magia | Kampania Elfiego Dworu w Age of Wonders III - Age of Wonders III - poradnik do gry
Sundren da sobie radę.

Miasta Sulthora oraz jego samego spotkasz na północy mapy, mniej więcej na jej środku. Gdy już na samym początku wyślesz tam swoje armie najprawdopodobniej natrafisz na słabo bronione tereny, dzięki czemu będziesz mógł łatwo zdobyć jego stolicę oraz pokonać go w bitwie. Pozwoli to na szybką eliminację tego przeciwnika - gdy w tym samym czasie resztą wojsk uderzysz na Colma już na samym początku pokonasz dwóch rywali, co w późniejszej fazie rozgrywki znacznie uprości wygranie scenariusza.

Pokonaj Svengira

Wejście do podziemi. - Dzika magia | Kampania Elfiego Dworu w Age of Wonders III - Age of Wonders III - poradnik do gry
Wejście do podziemi.

Po pokonaniu dwóch początkowych przeciwników skieruj swoje armie dalej, na wschód mapy. Na powierzchni spotkasz stolicę Svengira, którą oczywiście zdobądź. Jeżeli nie będzie go w pobliżu najprawdopodobniej znajdziesz go w podziemiach, do których wejście znajduje się niedaleko jednego z miast Drugala. Zdobądź więc stolicę Svengira, a następnie kieruj się do podziemi, gdzie znajdziesz również ostatniego przeciwnika.

Pokonaj Drugala

Stolica ostatniego przeciwnika, Drugala. - Dzika magia | Kampania Elfiego Dworu w Age of Wonders III - Age of Wonders III - poradnik do gry
Stolica ostatniego przeciwnika, Drugala.

Miasta należące do ostatniego przeciwnika znajdziesz zarówno na powierzchni jak i w podziemiach. Sama stolica natomiast znajduje się pod powierzchnią gruntu, w rogu mapy (południowo-wschodni kraniec). Pokonanie tego rywala może być trudniejsze, ze względu na jego klasę oraz posiadane przeto machiny bojowe, dlatego też pamiętaj o zabraniu odpowiedniej ilości oddziałów na ostateczną potyczkę.

Odszukaj teleport

Droga do teleportu. - Dzika magia | Kampania Elfiego Dworu w Age of Wonders III - Age of Wonders III - poradnik do gry
Droga do teleportu.

Teleport znajdziesz w podziemiach, niedaleko miast należących wcześniej do krasnoludów. Przedostać się do niego możesz za pomocą jednostek potrafiących pokonywać ziemnie ściany jaskiń (Dirt Cavern Walls) np. Krasnolud-pierworodny (Dwarf Firstborn). Wejście na pole z teleportem zakończy misję (oczywiście po uprzednim pokonaniu przeciwników).

Wskazówki

Teleport na północnym-wschodzie. Po przeniesieniu się do podziemi otrzymasz sporo jednostek. - Dzika magia | Kampania Elfiego Dworu w Age of Wonders III - Age of Wonders III - poradnik do gry
Teleport na północnym-wschodzie. Po przeniesieniu się do podziemi otrzymasz sporo jednostek.

1. Na samym początku rozgrywki zabezpiecz miasta, znajdujące się na południu oraz zachodzie mapy, od miejsca, w którym rozpoczyna się misja. Znajdują się one raczej z dala od przyszłych walk, dlatego na początek będą stanowić odpowiednią bazę ekonomiczną, a w razie potrzeby umożliwią rekrutację jednostek.

2. Rozdziel swoje armie (lub szybko je przemieść z jednego punktu do drugiego), co umożliwi szybkie pokonanie zarówno Colma jak i Sulthora. Dzięki temu już po kilku turach powinieneś wyeliminować dwóch przeciwników z dalszej gry, nie dając im możliwości na zgromadzenie większych sił.

3. Udaj się rzeką na północny wschód mapy, gdzie znajdziesz teleport. Po jego wejściu zostaniesz przeniesiony do podziemi, a tam będą na Ciebie czekać sojusznicze jednostki, a po chwili będzie ich jeszcze więcej. Przydadzą się one podczas podróży na południe i walki z krasnoludami.

4. Nie atakuj Awanessy - jest ona neutralna i sama nie będzie Cię nękać. Jej zaatakowanie i pokonanie w walce spowoduje, że w leżącym nieopodal Siedlisku co jakiś czas zaczną się odradzać jednostki, które będą do Ciebie wrogo nastawione, a walka z nimi będzie całkiem trudna, a przede wszystkim uciążliwa.