Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Thing - poradnik do gry

The Thing - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing poradnik The Thing

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

1. Podłóż ładunki C4 na samolotach transportowych.

Każ pomocnikowi iść za Tobą, po czym ruszaj w stronę widocznego w oddali hangaru, Wybierz karabin snajperski i zdejmij patrolującego główne wrota wojaka [#144] . Nie możesz pozwolić żadnemu jemu podobnemu przeżyć - inaczej zamkną przed Tobą wrota i misja zostanie zakończona niepowodzeniem.

Podejdź do hangaru i wejdź do jego wnętrza. Podłóż pierwszy ładunek na przedniej części samolotu [#145] . Możesz rozejrzeć się po okolicy, ale gdy podejdziesz do skrzyń lub lewej części (patrząc od wejścia) z góry spadną złowrogie kreatury. Przyjrzyj się budynkowi z prawej strony (na wprost od miejsca startu) - będzie trzeba zdjąć dwóch pilnujących go strażników.

1 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry
2 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Nie wchodź do jego wnętrza tylko udaj się w stronę drugiego hangaru - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Nie wchodź do jego wnętrza tylko udaj się w stronę drugiego hangaru. Zdejmij strażnika, potem podłóż drugi ładunek i jeśli chcesz zajmij się żołnierzem czekającym w środku, by zabrać naboje. Tym razem feralne miejsca to kontener [#146] oraz ciało, przy którym leży apteczka i granaty. Wróć na zewnątrz i biegnij obok centralnego budynku w stronę pierwszego hangaru.

Obejdź po raz drugi mijaną strukturę, by znaleźć się przy trzecim hangarze. Postępując w dobrze znany sposób, podłóż trzeci i czwarty ładunek. Teraz możesz wrócić z powrotem do miejsca, gdzie zdjąłeś dwóch strażników i przez główne drzwi [#147] wejść do centralnego budynku, czyli tak na prawdę - wieży strzelniczej.

2. Znajdź miejsce snajperskie do oddania strzału.

Skręcając w lewo natrafisz na drzwi otwierane przełącznikiem, który zostanie uaktywniony jak tylko naprawisz puszkę zasilającą. Nim jednak go dotkniesz, zajmij się spacerującym po korytarzu Walkerem. Dopiero potem wejdź do Ciemnego pokoiku z [Punktem zapisu gry] oraz stojącym pod ścianą komputerem [#148] . Znajdziesz tam również klucz potrzebny do wyjścia na klatkę schodową.

3 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry
4 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Gdy się do niego zbliżysz, z Ciała leżącego obok wyskoczy kilka złowrogich kreatur, a zza drzwi wypadnie wieki potwór - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Gdy się do niego zbliżysz, z Ciała leżącego obok wyskoczy kilka złowrogich kreatur, a zza drzwi wypadnie wieki potwór. Rozwal wszystkich i wróć na korytarz. Udaj się w stronę wejścia, czyli w lewo i do pierwszych napotkanych drzwi [#149] . Za nimi znajdziesz dwoje kolejnych oraz puszki zasilające blokujące do nich dostęp. Każ inżynierowi je naprawić.

Zacznij od pierwszych drzwi z prawej. Biegiem ruszaj przez pomieszczenie i na rozwidleniu w lewo (droga w prawo to ślepa uliczka, pełna poczwar). Gdy zauważysz czerwone beczki [#150] , skręć w korytarzu w lewo (droga na wprost to również ślepy zaułek). Na końcu drogi zobaczysz Walkera atakującego medyka - rozpraw się z nim, czym prędzej, by uratować biedaka.

Jeśli Ci się uda, podlecz go apteczką, a będziesz miał darmowe leczenie do końca misji. Wróć teraz do drugich drzwi i otwórz je. Znajdziesz się w pokoiku z [Punktem zapisu gry] oraz kilkoma skrzyniami naboi [#151] . Dozbrój się i wróć na główny korytarz, skręcając w nim w prawo. Miń drzwi z prawej (to ubikacja) i od razu udaj się do tych na lewo, prowadzących na klatkę schodową.

5 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry
6 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Ruszaj na górę, uważając na poczwarę, która wyskoczy przez szyb wentylacyjny - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Ruszaj na górę, uważając na poczwarę, która wyskoczy przez szyb wentylacyjny. Gdy dotrzesz na górę, wybierz jedne z dwóch możliwych drzwi, by trafić do punktu widokowego [#152] na dwa hangary (stąd dwa punkty). W jednym z nich spotkasz Walkera i znajdziesz [Punkt zapisu gry] , w drugim zaś naboje do karabinu snajperskiego.

3. Zestrzel ładunki C4.

Korzystając ze zbliżenia (zoom) karabinu snajperskiego, wyceluj i strzel do ładunków [#153] . Każdy powinien samoczynnie się zdetonować, niszcząc przy tym samolot. Gdy zdejmiesz dwa z jednej strony, przenieś się na drugą i powtórz akcję. W chwili, gdy wszystkie legną w gruzach, do wieży wkroczą oddziały komandosów oraz Walker w towarzystwie kilku poczwar.

4. Uciekaj.

Zejdź na dół, zajmując się napotkanymi po drodze komandosami. W korytarzu skręć w lewo i mijając łazienkę, wejdź w drzwi po lewej. To tutaj są dwie puszki zasilające, a od wejścia, gdzie napotkałeś medyka, zaatakuje Cię Walker. Załatw go i biegnij znaną trasą do czerwonych beczek. Wyjdź przez zniszczone drzwi [#154] na świeże powietrze. Podejdź do szybu wentylacyjnego umieszczonego samotnie na śniegu, przykucnij i wejdź do środka.

7 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry
8 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry