Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Banished - poradnik do gry

Banished - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozpoczęcie rozgrywki w Banished | Podstawy rozgrywki poradnik Banished

Rozpoczęcie rozgrywki

W Banished nie zawarto żadnej, uprzednio przygotowanej kampanii dla jednego gracza - w zamian za to możemy dostosować warunki rozgrywki, korzystając z prostego panelu umieszczonego przed rozpoczęciem zabawy - Rozpoczęcie rozgrywki w Banished | Podstawy rozgrywki - Banished - poradnik do gry

W Banished nie zawarto żadnej, uprzednio przygotowanej kampanii dla jednego gracza - w zamian za to możemy dostosować warunki rozgrywki, korzystając z prostego panelu umieszczonego przed rozpoczęciem zabawy.

  1. Nazwa miasta (Town Name) - tutaj możesz określić nazwę zakładanego przez Ciebie miasta, lub wybrać losowo wygenerowaną propozycję;
  2. Losowanie mapy (Map Seed) - tutaj wylosujesz mapę z listy kilkunastu dostępnych projektów;
  3. Rodzaj terenu (Terrain Type) - w tym okienku wybierzesz jeden z dwóch typów ukształtowania terenu:

1) Doliny (Valleys)

2) Góry (Mountains)

  1. Rozmiar terenu (Terrain Size) - tutaj określisz wielkość mapy, na której będziesz prowadził swoje działania, korzystając z jednej z trzech dostępnych opcji (mała, duża, wielka);
  2. Klimat (Climate) - w tym panelu określisz, z jakim klimatem i warunkami atmosferycznymi przyjdzie Ci się zmierzyć podczas gry. Możesz wybrać pomiędzy łagodnym (Mild), zrównoważonym (Fair) i nieprzyjaznym (Harsh);
  3. Katastrofy (Disasters) - w tym panelu możesz włączyć lub wyłączyć katastrofy naturalne;
  4. Warunki startowe (Starting Conditions) - w tym panelu wybierasz jeden z trzech dostępnych wariantów startu rozgrywki:

1) Łatwy (Easy) - rozpoczynasz grę z sześcioma rodzinami oraz dużym zapasem surowców i narzędzi. Domy oraz tereny do składowania zapasów są już zbudowane. Do produkcji żywności wykorzystasz wszystkie możliwe opcje - są one dostępne od początku zabawy;

2) Średni (Medium) - rozgrywkę zaczynasz z pięcioma rodzinami oraz zapasem jedzenia, narzędzi, surowców budowlanych, opału i ubrań. Automatycznie wybudowany zostaje spichlerz, a od początku dostępne są jedynie niektóre rodzaje upraw;

3) Trudny (Hard) - zabawę zaczynasz z czterema rodzinami oraz minimalnymi zapasami jedzenia, ubrań, opału oraz narzędzi. Na początku nie są dostępne żadne rodzaje upraw.