Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Znajomi i klucze | Znajdźki w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Znajomi i klucze

Lista znajomych - Znajomi i klucze | Znajdźki w South Park - Kijek Prawdy - South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
Lista znajomych

W grze występuje większość osób, które kiedykolwiek pojawiły się w serialu. Część z nich pełni istotną rolę w świecie gry, ale zdecydowana większość jest tylko swego rodzaju trybutem dla konkretnych odcinków. Wszystkie tego typu postacie możesz dodać do swojej listy znajomych na Facebooku. Z częścią wystarczy porozmawiać, ale niektórzy będą najpierw wymagać wykonania jakiegoś zadania lub posiadania odpowiednio dużej ilości znajomych. Jeśli ktoś nie chce zostać twoim znajomym, to wróć się do niego, gdy odblokujesz kolejny poziom. Dostęp do niektórych znajomych jest zablokowany i wymagać może użycia teleportacji za pomocą sondy lub zmniejszenia się za pomocą gnomiego proszku. Jeśli jeszcze nie masz dostępu do tych narzędzi, to rozwiń dalej główny wątek gry.

Oprócz wartości kolekcjonerskiej, lista znajomych przekłada się również na listę talentów, które możesz odblokować. W grze jest ponad setka znajomych, ale tylko 100 przekłada się na talenty. Kolejne punkty dostajesz kolejno za 7, 12, 18, 25, 35, 45, 55, 70, 85 i za 100 znajomych.

Znajomi, których łatwo przegapić, a których nie będziesz miał okazji ponownie dodać do swojej listy, w kolejności kiedy na nich trafisz:

  • Clyde - handlarz w Królestwie Kupa Keep zaraz po starcie gry. Porozmawiaj z nim, gdy tylko tam trafisz, zanim porozmawiasz z Cartmanem;
  • Bill i Fosse - na piętrze w szkole podczas zadania "Zaatakuj szkołę". Musisz im pomóc w walce;
  • Lemmiwinks - w klasie na ostatnim piętrze szkoły podczas zadania "Zaatakuj szkołę". Musisz z nim porozmawiać zanim stoczysz walkę z Kyle'm lub Cartmanem;
  • Sierżant Yates - musisz wykonać zadanie poboczne na policji, po zadaniu "Problemy Rady Rodziców". Zadanie to będzie dostępne tylko wtedy, kiedy w mieście są zombie, czyli nie wykonasz go po skończeniu gry;
  • Biskup Banff - daruj mu życie po walce z nim podczas wizyty w Kanadzie;
  • Ike - podczas szturmu na twierdzę Clyde'a. Podpal rakietę, która stoi obok niego, a następnie z nim porozmawiaj;
  • Wielki Gej Al - podczas podróży wewnątrz Pana Niewolnika. Zadzwoni telefon, musisz szybko do niego podbiec i go odebrać.

Pozostali, pojedynczy znajomi:

  • Al Gore - za kinem;
  • Annie - przed ratuszem. Musisz pokonać kilka dziewczyn, które się nad nią znęcają;
  • Bradley - w krzakach na lewo obok domu Stana. By się do niego dostać musisz użyć gnomiego proszku;
  • Burmistrz McDaniels - w ratuszu, wykonaj misję "Bezdomni";
  • Butters - spotkasz go zaraz po starcie gry, pomóż mu w walce z elfem;
  • Cartman - wybierz ludzi na koniec misji "Pozyskaj nowych sojuszników". Jeśli wybierzesz elfów, zostanie twoim znajomym trzeciego dnia;
  • Chris Donnely - królestwo elfów, porozmawiaj z nim trzeciego dnia;
  • Człowiek krab - na samym końcu kanałów. By się do niego dostać musisz wysadzić kamień blokujący drogę za pomocą Nagassaki;
  • Damien - w kinie;
  • Dougie - przed domem Buttersa;
  • Douglas - różowy budynek bez nazwy pomiędzy Nieplanowanym Rodzicielstwem, a Photo Dojo. Strzel w szybę na piętrze by odblokować sondę. Potem z jej pomocą przeteleportuj się do środka;
  • Diuk Vancouver - oddaj mu list od księżnej Ottawy;
  • Earl Winnipeg - zabij niedźwiedzie w Winnipeg;
  • Esther - Kurier South Parku. Drzwi zamknięte są na klucz, znajdziesz go na poczcie;
  • Francis - lepi bałwana przed domem Kyle'a. Zniszcz bałwana, żeby został twoim znajomym;
  • Funkcjonariusz Barbrady - przed Chirurgią Plastyczną u Toma;
  • Generał Zamęt - alter ego Dougie'go, znajdziesz go w Siedlisku Chaosu w U-Stor-It. By otworzyć drzwi potrzebny jest klucz, który znajdziesz w pokoju Buttersa;
  • Jason - królestwo elfów;
  • Jessie Rodriquez - zostanie twoja znajomą w czasie werbowania dziewczyn;
  • Jimmy - królestwo elfów, wykonaj zadanie "Magiczne pieśni";
  • Jezus - kościół, wykonaj zadanie "Znajdź Jezusa", możesz go przyzwać w walce;
  • Karen - siostra Kenny'ego, w domu Kenny'ego, po zwerbowaniu Tweeka;
  • Kelly Gardner - między domem Clyde'a i Jimmy'ego;
  • Kelly Rutheford - na ławce obok przystanku autobusowego. Wymaga sporej liczby znajomych;
  • Kenny - Kupa Keep, wykonaj misję "Kwiatek dla księżniczki";
  • Kevin Stoley - znajdziesz go w jego domu. By został twoim przyjacielem musisz wykonać misję "Wokół wulkanu";
  • Korporacja Chinpokomon Toy - zbierz wszystkie 30 chipokomonów;
  • Ksiądz Maxi - obok ratusza, wykonaj zadanie Znajdź Jezusa;
  • Książę Kanady - zajmij się biskupem Banff. Książę zostanie twoim znajomym nawet, jeśli darujesz życie biskupowi;
  • Księżna Kanady - uwolnij Ministra Montrealu;
  • Kyle - wybierz elfów na koniec misji Pozyskaj nowych sojuszników. Jeśli wybierzesz ludzi, zostanie twoim znajomym trzeciego dnia;
  • Leroy Mullens - na dachu Kuriera South Parku. Klucz do budynku znajdziesz na poczcie. W środku użyj proszku zmniejszającego i z pomocą wentylacji dostań się na dach;
  • Lola - na poczcie, wymaga dużej liczby znajomych;
  • Majtkowe Gnomy - wykonaj zadanie "Faza 1";
  • Mikołaj - na dachu posterunku policji. Wyjdź z szatni na piętrze wyjściem awaryjnym. Tam znajdziesz przekaźnik do sondy. Przeteleportuj się na dach;
  • Millie - za krzakiem obok Nieplanowanego Rodzicielstwa. Zniszcz bałwana by odblokować wejście w głąb ekranu;
  • Minister Montrealu - uwolnij Ministra Montrealu;
  • Monica - zostanie twoją znajomą w czasie werbowania dziewczyn;
  • Pan Broflovski - przed domem Kyle'a;
  • Pani Biggle - na ławce przed pocztą;
  • Pani Cartman - dom Cartmana;
  • Pan Cylinder - podczas podróży do wnętrza pana Niewolnika;
  • Pan Kim - City Wok. Wykonaj zadanie Mongolski zatarg, możesz go przyzwać w walce;
  • Pan McCormick - tata Kenny'ego. Znajdziesz go w śmiechach obok baru Skeetera.
  • Pani McCormick - mama Kenny'ego. Znajdziesz ją w jego domu, po zwerbowaniu Tweeka;
  • Pan Niewolnik - dom Pana Niewolnika. Wykonaj misję "Paczka Pana Niewolnika". Możesz go przyzwać w walce;
  • Pan Mackey - wykonaj zadanie "Zmarnowana skrytka".
  • Pete Melman - na piętrze garażu przy domu Kyle'a.
  • Polly Prissypants - lalka w pokoju Cartmana. Porozmawiaj z nią, gdy Cartman jest aktywnym towarzyszem;
  • Psiakupa - królestwo elfów, wykonaj misję Przywracanie równowagi;
  • Randy Marsh - znajdziesz go w domu Stana lub na statku kosmicznym w czasie porwania;
  • Romper Stomper - posterunek policji. Musisz uwolnić go z więzienia. Wejdź na piętro. Strzel w półkę z trofeami. Po zniszczonej półce dostań się do wentylacji, a stamtąd do szatni. W środku znajdziesz klucz. Wróć z nim do Rompera na parterze;
  • Scott Malkinson - Królestwo Kupa Keep;
  • Sierżant Yates - wykonaj zadanie "Polowanie na zombie nazistów";
  • Shelly Marsh - dom Stana, porozmawiaj z nią po wykonaniu zadania "Ogrzyca";
  • Stan - królestwo elfów, wykonaj zadanie "Ogrzyca";
  • Timmy - wykonaj misję "Timmy Express";

Grupy znajomych

  • Wendy, Bebe, Red, Allie Nelson, Heidi Turner, Jessie, Nelly, - w siedzibie dziewczyn. Wykonaj zadanie "Zawieranie sojuszy". Pierwszy trzy dziewczyny zostaną twoimi znajomymi od razu po wykonaniu zadania, z pozostałymi musisz porozmawiać osobiście;
  • Amber, Cornwallis, Simon, pan i pani Hankey - w kanałach, wykonaj misję "Zaginione bobeczki". Będziesz mógł przyzwać Hankey'a w walce;
  • Barman i Skeeter - Bar Skeetera. Wykonaj zadanie "Szczury w piwnicy";
  • Miś, Króliczek, Skunksik, Bobrzyk, Myszka, Wiewióreczka, Sarenka, Dzięciołek, Jeżozwierzaczek, Lisek, Sikoreczka, Szopek - W zaginionym lesie idź na wschód, północ, wschód, południe, wschód, a następnie zaakceptuj szatana, jako swojego pana i władcę;
  • Sally, Billy, Jenny, Quaid, Flora, Filmore - plac zabaw, wykonaj zadanie "Zabawa w chowanego";
  • Tweek, Token, Craig - wykonaj zadanie Do "broni";
  • Firkle, Pete, Michael, Henrietta - wykonaj zadanie "Pozyskaj nowych sojuszników";
  • Pan Garrison, dyrektorka Victoria, pan Adler, pani Broflovski - centrum kultury. Wykonaj podzadanie "Problemy Rady Rodziców" w trakcie wykonywania "Pozyskaj nowych sojuszników", a następnie porozmawiaj z nimi wszystkimi;
  • Jimbo, Ned - ukończ "Polowanie na grubego zwierza";
  • Król Ropuch, Książe Wróbli, Psychosum - po dezaktywacji bomby we wnętrznościach pana Niewolnika;
  • Phillip i Tarrence - naucz się Nagassaki, podczas ratowania Ministra Montrealu;
  • Mama i Tata - dom nowego, wymagają sporej ilości znajomych;
  • Pan i Pani Stoch - rodzice Buttersa, znajdziesz ich w jego domu;
  • Pan i Pani Tweek - kup Ultramiksturę szybkości w Tweek Bross. Cofee za 15$

Klucze

Wiele lokacji, w których znajdziesz znajomych lub chinpokomony będzie wymagało zdobycia klucza, by się do nich dostać. Oto lista kluczy wraz z ich lokacjami:

  • Klucz do domu Buttersa - od Buttersa po wykonaniu samouczka;
  • Klucz do Siedliska Chaosu - pokój Buttersa. Siedlisko znajdziesz w U-Stor-It;
  • Klucz do garażu Stoch'ów - pokój rodziców Buttersa;
  • Klucz do garażu Cartmana - szafka w domu Cartmana;
  • Klucz do garażu Jimmy'ego - szafka na piętrze domu Jimmiego;
  • Klucz do garażu Brofvlovskich - pokój rodziców Kyle'a;
  • Klucze do celi więziennych i szatni na policji - wejdź na piętro i strzel w półkę z trofeami obok wejścia do szatni. Dostaniesz się w ten sposób do wentylacji, którą wejdziesz do zamkniętego pomieszczania;
  • Klucz do biura informacyjnego - w skrytce pocztowej na poczcie. Otwiera budynek na lewo od poczty;
  • Klucz do biura biznesowego - w szafce w Chirurgii Plastycznej Toma. Otwiera wieżę na lewo od CPT;
  • Klucz do schowka Ala Gore'a - schowek znajduje się w U-Stor-It. Wykonaj pierwszą część misji o Człowieko-Niedźwiedzio-Świni, by otrzymać klucz;
  • Klucz do schowka Mackey'go - otrzymasz go od Mackey'ego w centrum kultury;
  • Klucz do skrytki Mackey'go - znajdziesz go w schowku Mackey'go. Musisz przebić się przez sterty śmieci, a potem wykorzystać sondę, by przenieść się dalej;
  • Klucz do sypialni rodziców Stoley'a - znajdziesz go za dziurą w płocie obok domu Jimmy'ego. Musisz użyć gnomiego proszku, by przejść przez dziurę. Klucz możesz użyć w domu Stoley'a;
  • Klucz do starej skrzynki pocztowej Chefa - na stołówce w szkole, w szafce za ladą. Rozpoznasz ją po charakterystycznej czapce i fartuchu z napisem Chef.