Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wojownik | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Wojownik

Napaść z Pobiciem - uderzenie przeciwnika kijem bejsbolowym

II - większe obrażenia;

III - ogłuszeni dostają większe obrażenia. Pamiętaj by wcześniej ogłuszyć przeciwnika, np. za pomocą Kopalni Jaj

IV - każdy atak przywraca trochę zdrowia;

V - ataki wywołują krwawienie;

Kopalnia Jaj - kop w niedozwolone miejsce, idealnie wykonany ogłuszy przeciwnika, co ma świetną symetrię z Napaścią na 3 poziomie

II - idealny atak pozwoli zaatakować po raz drugi ignorując pancerz, tarczę. Bardzo ułatwi grę już od samego początku;

III - idealny atak obniża obronę wrogów;

IV - kopniaki powodują obrzydzenie celu;

V - obrzydzasz wszystkich wrogów. Bardzo przydatne, warto szybko rozwinąć Kopalnię do maksymalnego poziomu.

Z Byka - uderzenie głową, niwelujące tarczę, pancerz i obniżające obronę.

II - zwiększa obrażenia;

III - zwiększa obrażenia, zależne od twojego pancerza;

IV - atak powoduje krwawienie;

V - udany atak daje przyspieszenie, możesz zaatakować jeszcze raz. Obok Kopalni jest to podstawa w grze wojownikiem, więc również postaraj się rozwinąć te umiejętność jak najszybciej.

Róg Gniewu - Pozbawia cel pozytywnych efektów i zmusza wszystkich do atakowania cię bez użycia umiejętności specjalnych.

II - pozbawia pozytywnych efektów wszystkich wrogów;

III - Ogłusza wszystkich wrogów, obniżając także ich siłę ataku i obrony. Raczej niezbyt się opłaca rozwijać tę umiejętność ponad ten punkt.

IV - Zwiększasz obrażenia zadawane przez swoją drużynę;

V - Mniejsza wymagana PiPa

Tupnięcie - Masówka, bardzo wysokie obrażenia. W przeciwieństwie do np. maga, gdzie ostatni skill jest głównym asem w rękawie, w przypadku wojownika wystarczą dwa punkty włożone w Tupnięcie.

II - większe obrażenia, zależne od twojego pancerza;

III - dodatkowe obrażenia głównemu celowi. Będziesz tym w stanie pokonać z miejsca większość wrogów rzucających pozytywne efekty na swoich sojuszników;

IV - wszyscy przeciwnicy mają zmniejszony atak;

V - wszyscy zostaną ogłuszeni na jedną turę.