Assassin's Creed: Liberation HD - poradnik do gry

Assassin's Creed: Liberation HD - poradnik do gry

Assassin's Creed: Liberation HD - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Assassin's Creed: Liberation HD, został stworzony, aby umożliwić każdemu graczowi ukończenie gry w 100% w sposób bezproblemowy. Poradnik zawiera szczegółowy opis wszystkich sekwencji wątku głównego, zadań pobocznych, oraz informacje dotyczące walki, handlu, czy możliwych do zdobycia osiągnięć. W tekście opisane zostały m.in. zadania z serii ObywatelE, Przeciwnicy biznesu, Załoga statku, Wolni niewolnicy czy misje związanie z postaciami. Poza tym poradnik zawiera mapki z lokalizacją stron z pamiętnika, statuetek Majów, jaj aligatora, czy grzybów. Osoby nie mające dużego doświadczenia z serią Assassin's Creedy powinny się również zainteresować szczegółowym opisem podstawowych mechanizmów rozgrywki: walki, handlu czy rozgłosu. Assassin's Creed: Liberation HD jest konwersją wersji konsolowej, jednakże znacznie udoskonaloną i w niczym nie ustępującym poprzednim częściom z serii. Gracz prowadzi do działania dzielną Aveline de Gandpré, która walczy o pokój w kraju i wolność dla ciemnoskórych niewolników. Bohaterka prowadzi potrójne życie utożsamiając się z różnymi grupami ludzi, co warunkuje grze rozmaitość i umiejętność wykorzystania zalet każdej z persony.

Poradnik do Assassin's Creed: Liberation HD to:

  • Szczegółowa i ilustrowana solucja ukończenia wątku głównego,
  • Wykaz i opis dostępnych misji pobocznych,
  • Wszelkie misje zawierają informację jak uzyskać pełną synchronizację dla każdej z osobna,
  • Informacje o kostiumach, handlu i unikaniu rozgłosu,
  • Mapy zawierające lokalizację ukrytych elementów w grze,
  • Zestawienie wszystkich dostępnych osiągnięć.

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Assassin's Creed: Liberation HD - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 42, ilustracje: 321 .

Popularne strony w Assassin's Creed: Liberation HD - poradnik do gry

Assassin's Creed: Liberation HD - screen - 2014-01-16 - 276064Assassin's Creed: Liberation HD - screen - 2014-01-16 - 276063Assassin's Creed: Liberation HD - screen - 2014-01-16 - 276062Assassin's Creed: Liberation HD - screen - 2014-01-16 - 276061Assassin's Creed: Liberation HD - screen - 2014-01-16 - 276060Assassin's Creed: Liberation HD - screen - 2014-01-16 - 276059Assassin's Creed: Liberation HD - screen - 2014-01-16 - 276058Assassin's Creed: Liberation HD - screen - 2014-01-16 - 276057Assassin's Creed: Liberation HD - screen - 2014-01-16 - 276056

01.02.2014 01:44
yadin
1
yadin
102
Legend

Znajdźki to jedyny wydłużacz czasu gry. Bez nich nie byłoby powodu, żeby obchodzić całą lokację. W pierwszej części człowiek podchodził do tego inaczej. Potem klimat się zatracił i lipa.