Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Titanfall - poradnik do gry

Titanfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Capture The Flag | Tryby Gry w Titanfall poradnik Titanfall

Capture The Flag

Perfidny, ale bardzo skuteczny sposób. - Capture The Flag | Tryby Gry w Titanfall - Titanfall - poradnik do gry
Perfidny, ale bardzo skuteczny sposób.

Tryb gry Capture The Flag jest trybem, w którym postawiony jest jasno określony cel - zdobyć wrogą flagę i przynieść ją do bazy. Oczywiście wroga drużyny będzie próbowała zrobić to samo, dlatego w trybie tym ważny jest odpowiedni balans pomiędzy defensywą, a atakiem. Po połowie czasu gry (bądź w połowie wyniku, np. 3:0) następuje zmiana stron - gra rozpoczyna się "od nowa", tzn. zredukowany zostaje czas montażu, a wszystkie obecne Tytany "wracają" do garażu. Dlatego też pamiętaj, aby odpowiednio wcześnie wzywać swoją maszynę, gdyż w innym wypadku taka możliwość przepadnie do momentu ponownego załadowania się czasu potrzebnego na montaż (w przypadku zmiany stron używane Burn Cards pozostają aktywne, możliwy jest też wybór innej karty).

Aby przejąć flagę wystarczy po prostu w nią wejść, przebiec lub przeskoczyć - nie ma to żadnego znaczenia. Punkt zdobyty zostaje wówczas, gdy dostarczysz wrogą flagę do swojej bazy (miejsca, gdzie znajduje się Twoja flaga). "Przyłożenie", czyli zaliczenie punktu, możliwe jest tylko wtedy, gdy Twoja flaga ciągle jest w bazie. Niejednokrotnie więc zdarzy się sytuacja, gdy mimo, że doniosłeś flagę w odpowiednie miejsce nie będziesz mógł zdobyć punktu, do czasu, aż ktoś nie odniesie flagi do bazy. Żeby flaga wróciła na swoje miejsce musi zostać zabity pilot, który ją przenosi, a następnie ktoś z Twojej drużyny musi ją podnieść - wraca ona wtedy automatycznie do bazy i możliwe staje się zdobycie punktu. Obie flagi zaznaczone są na mapie - kolor niebieski to flaga Twojej drużyny, pomarańczowy - przeciwnej. Odpowiednie komunikaty będą również informować o przebiegu gry np. gdy ktoś zabrał flagę. Pamiętaj, że niosąc flagę przeciwnika będziesz głównym celem ataków!

Atak

Jeśli chcesz atakować dobrze wyposażyć się w umiejętność Stim, która pozwoli Ci na szybsze poruszanie po zdobyciu flagi. Przydatne w czyszczeniu wrogiej bazy będą granaty. Najlepszą bronią będzie tutaj coś przydatnego na krótkim dystansie - jakiś automat, bądź shotgun. Zbliżając się do wrogiej flagi uważaj na miny oraz ładunki wybuchowe i "kamperów". Jeżeli to możliwe to od razu po przejęciu flagi, nie wdając się w walkę, kieruj się jak najszybciej do swojej bazy. Istotną możliwością jest przenoszenie flagi w Tytanie! Jesteś wtedy dużo bardziej chroniony - swoją maszynę opuść jak najbliżej własnej bazy.

Obrona

Jako obrońca przede wszystkim musisz wyposażyć się w miny lub ładunki wybuchowe. Odpowiednio rozstawione pozwolą na wyeliminowanie pierwszego nieostrożnego pilota, który zbliży się do flagi. Wybór broni z kolei zależy od trybu gry, jaki preferujesz - sprawdzi się tutaj zarówno karabin, jak i pistolet maszynowy, a na pewnych mapach nawet snajperka. Gdy przeciwnik przejmie flagę staraj się jak najszybciej go wyeliminować - po jego zabiciu upuści on flagę na którą możesz wejść. Powróci ona wtedy do bazy. Obieraj swoją drogę mądrze - najprawdopodobniej nie dogonisz wroga biegnąc dokładnie tą samą trasą co on - postaraj się więc pobiec gdzieś "na przełaj" i zaczaić się na niego - widzisz go przez cały czas na radarze. W przypadku, gdy przeciwnik ucieka na pokładzie swojej maszyny sytuacja może się skomplikować - postaraj się zmusić go wyjścia za pomocą rodea, bądź przyczaj się w pobliżu jego bazy. Nic nie boli tak bardzo jak śmierć na kilka kroków przed zdobyciem punktu.

Przydatne umiejętności w tym trybie to zdecydowanie Stim, Cloak oraz Enchanced Parkour Kit i Run N Gun Kit. Dodatkowo, jeżeli zostawiasz swojego Tytana, aby bronił flagi, nie zapomnij o Guardian Chip.