The Forest - poradnik do gry

The Forest - poradnik do gry

The Forest - poradnik do gry

Mam Cię, zjem Cię! W poradniku do gry The Forest znajdziesz wszystko co najważniejsze do przetrwania na niebezpiecznej wyspie. Tekst zawiera liczne porady dotyczące craftingu, budowania schronienia, pozyskiwania surowców czy walki z kanibalami i mutantami.

Poradnik do gry The Forest zawiera szczegółowy opis trybu dla pojedynczego gracza. W poradniku zawarte zostały informacje na temat typów przeciwników, radzenia sobie z każdym z nich, a także informacje dotyczące walki w zwarciu i na dystans, wykorzystując dostępne w grze przedmioty. Oprócz tego, opisane zostały wszystkie występujące w grze materiały wykorzystywane do produkcji przedmiotów, jak i spis przedmiotów możliwych do wytworzenia. Ponadto, poradnik zawiera także szczegółowy opis wszystkich możliwych do skonstruowania budowli w grze, podzielonych ze względu na ich zastosowanie. W tekście znalazły się także informacje dotyczące doboru odpowiedniej kryjówki, ze względu na szereg zmiennych, wady i zalety wyboru określonego miejsca, jak i rady, w jaki sposób przygotować bezpieczną kryjówkę. Znajdziesz tutaj także wyjaśnienie systemu ulepszania przedmiotów - receptury, skutki mieszania danych przedmiotów jak i porady, które rzeczy warto ulepszać. Nie zabrakło tutaj także rozdziałów zawierających użyteczne porady dotyczące zdobywania unikalnych przedmiotów, radzenia sobie z problemami, czy po prostu ułatwiające rozgrywkę.

The Forest to pierwszoosobowy Horror, z elementami survivalowymi i gry sandboxowej. Produkcja, po kilku latach przebywania w fazie Wczesnego Dostępu na platformie Steam, doczekała się wydania i symbolicznego patcha 1.0. Pokaźny wachlarz możliwości został przez wspomniane lata rozbudowany, przez co produkcja kipi od treści - dostępnych przedmiotów, przeciwników, konstrukcji do wzniesienia i miejsc do zwidzenia. W grze wcielamy się w człowieka, który przeżył katastrofę samolotu pasażerskiego. Bohater budzi się wewnątrz wraku, a zadaniem gracza jest przetrwać, budując schronienie, dbając o podstawowe potrzeby fizjologiczne postaci, a także umiejętne radząc sobie z niebezpieczeństwem czyhającym ze strony wrogów. Bawić można się w pojedynkę, bądź w sieci, razem z innymi graczami, a do dyspozycji oddano klasyczny tryb przetrwania, jak i tryb swobodnej rozgrywki, gdzie na graczy nie czyhają zagrożenia i mogą oni poświęcić się rozbudowie i eksploracji.

Zawartość poradnika:

  • Szczegółowy opis trybu dla pojedynczego gracza;
  • porady dotyczące podstawowych, a zarazem kluczowych mechanizmów rozgrywki;
  • opis występującego w grze uzbrojenia, wraz z jego zastosowaniem.
  • opis procesu ulepszania przedmiotów - dostępnych kombinacji, wymaganych surowców i porad, które przedmioty warto ulepszać;
  • szczegółowy opis wszystkich występujących w grze surowców, wraz z ich zastosowaniem;
  • szczegółowy opis dostępnego dla gracza systemu wytwarzania przedmiotów (Crafting), w postaci tworzenia narzędzi i wznoszenia rozmaitych konstrukcji;
  • porady dotyczące walki z poszczególnymi przeciwnikami;
  • porady przydatne w poruszaniu się zarówno po wyspie, jak i wewnątrz systemu jaskiń;
  • rozdziały zawierające porady dotyczące problematycznych aspektów związanych z rozgrywką, jak i takie, które krok po kroku tłumaczą proces zdobywania kluczowych i/lub użytecznych przedmiotów.

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o The Forest - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 42, ilustracje: 72 .

Popularne strony w The Forest - poradnik do gry

The Forest - screen - 2014-12-08 - 292657The Forest - screen - 2014-12-08 - 292656The Forest - screen - 2014-12-08 - 292655The Forest - screen - 2014-03-26 - 280010The Forest - screen - 2014-03-26 - 280009The Forest - screen - 2014-03-26 - 280008The Forest - screen - 2014-03-26 - 280007The Forest - screen - 2014-03-26 - 280006The Forest - screen - 2014-03-26 - 280005

03.07.2014 12:12
gtx295xD
81
Szef Syntetycznej Mafii

Kiedy recenzja?

03.07.2014 14:37
odpowiedz
2 odpowiedzi
mamut_mamutek
16
Legionista

jaja sobie robicie, poradnik do gry która jest w fazie pre alfa...
właczyłem dzis the forest po raz drugi, gra zapowiada się bardzo dobrze, ale kur*** poradnik do gry która OFICJALNIE nie wyszła ?

07.02.2017 02:30
NoMoreSorrow
1
Junior

Jak zdrówko? XD mamy 2017 i nadal pre alpha, poradniki nie powinny istnieć? :)

24.05.2018 08:32
😁
menththethuethe
17
Chorąży

Przecie gra miała już swoją premierę. Cos Wam się pomyLEŁO :D

post wyedytowany przez menththethuethe 2018-05-24 08:33:53
03.07.2014 16:00
odpowiedz
Kuba aka Zbyszek
17
Chorąży

Gra jest dostępna jako wczesny dostęp na steamie, a co za tym idzie da się w nią grać. Gra nie jest najłatwiejsza (szczególnie przez bugi) i z pewnością część ludzi będzie mieć z nią problemy, a nie każdy ma możliwość (bądź znajomość angielskiego) by buszować po necie i szukać porad jak zrobić X albo jak poradzić sobie z Y. Poradnik będzie aktualizowany przy każdym znaczącym patchu, więc nikomu niczego nie powinno zabraknąć. Nie każdy jest też alfą i omegą.

Dodatkowo, jak można zauważyć, jest też dział Mody, w którym będą przydatne modyfikacje gry, jak takowe wyjdą - gra cieszy się ogromnym zainteresowaniem i w ciągu kilku najbliższych tygodni zostaniemy zalani falą modów, a przydałoby się mieć gdzieś miejsce, w którym można poczytać na temat tego, które mody warte są zainstalowania.

Dla ciebie, mamut_mamutek, mała rada - włącz grę trochę więcej razy niż dwa, pograj w nią więcej i zobaczysz, że gra ma już teraz trochę do zaoferowania.

Ale jak widać nasza polaczkowatość musi się uwidaczniać nawet w komentarzach pod poradnikiem: "mi nie trzeba / gra jest za mało rozbudowana, to na uj to robić". Nie można po prostu nie skorzystać z czegoś, z czego nie chce się korzystać? Jak nie pijesz mleka sojowego to czemu, idąc do sklepu, w którym możesz je kupić, nie naskarżysz się kierownikowi, by zdjął ją z ekspozycji?

04.08.2015 14:09
odpowiedz
adik206
1
Junior

Dobry poradnik :-) od siebie chciałem tylko dodać, że Flary można już ładować do Pistoletu na flary. Pozdrawiam

06.04.2016 18:27
odpowiedz
Destroier
1
Junior

mamut_mamutek
Nie denerwój się dzięki temu gra jest ciekawsza, ale też masz racje mogli by się pośpieszyć i zrobić pełną wersję.

11.05.2016 19:03
odpowiedz
Melixo
1
Junior

Gdyby ktoś potrzebował tu jest poradnik do craftowania [link]