The Forest - poradnik do gry

The Forest - poradnik do gry

The Forest - poradnik do gry

Mam Cię, zjem Cię! W poradniku do gry The Forest znajdziesz wszystko co najważniejsze do przetrwania na niebezpiecznej wyspie. Tekst zawiera liczne porady dotyczące craftingu, budowania schronienia, pozyskiwania surowców czy walki z kanibalami i mutantami.

Poradnik do gry The Forest zawiera szczegółowy opis trybu dla pojedynczego gracza. W poradniku zawarte zostały informacje na temat typów przeciwników, a także sposoby radzenia sobie z każdym z nich. Poradnik zawiera również informacje dotyczące walki w zwarciu i na dystans, wykorzystując dostępne w grze przedmioty. Oprócz tego, opisane zostały wszystkie występujące w grze materiały wykorzystywane do produkcji przedmiotów, jak i spis przedmiotów możliwych do wytworzenia. Znajdziesz tu także szczegółowy opis wszystkich możliwych do skonstruowania budowli w grze, podzielonych ze względu na ich zastosowanie, informacje dotyczące doboru odpowiedniej kryjówki, ze względu na szereg zmiennych, wady i zalety wyboru określonego miejsca, jak i rady, w jaki sposób przygotować bezpieczną kryjówkę.

The Forest to pierwszoosobowy Horror, z elementami survivalowymi i gry sandboxowej. Produkcja, po kilku latach przebywania w fazie Wczesnego Dostępu na platformie Steam, doczekała się wydania i symbolicznego patcha 1.0. Pokaźny wachlarz możliwości został przez wspomniane lata rozbudowany, przez co produkcja kipi od treści - dostępnych przedmiotów, przeciwników, konstrukcji do wzniesienia i miejsc do zwidzenia. W grze wcielamy się w człowieka, który przeżył katastrofę samolotu pasażerskiego. Bohater budzi się wewnątrz wraku, a zadaniem gracza jest przetrwać, budując schronienie, dbając o podstawowe potrzeby fizjologiczne postaci, a także umiejętne radząc sobie z niebezpieczeństwem czyhającym ze strony wrogów. Bawić można się w pojedynkę, bądź w sieci, razem z innymi graczami, a do dyspozycji oddano klasyczny tryb przetrwania, jak i tryb swobodnej rozgrywki, gdzie na graczy nie czyhają zagrożenia i mogą oni poświęcić się rozbudowie i eksploracji.

Zawartość poradnika:

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o The Forest - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 43, ilustracje: 72 .

Popularne strony w The Forest - poradnik do gry