Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evelyn | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Evelyn

Granaty zamrażające to idealny oręż na tą walkę. - Evelyn | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Granaty zamrażające to idealny oręż na tą walkę.

Evelyn to kolejny boss w grze, który, przy nieodpowiednim podejściu, może napsuć sporo krwi. Walka rozpoczyna się w ciasnym "pomieszczeniu" (na schodach), choć z drugiej strony wrogowie przybywają ten jeden raz z jednej strony, a nie atakują ze wszystkich kierunków.

Na początku walki Evelyn przyzwie łącznie 5 pomocników, lecz tym razem są to maszkary z prawdziwego zdarzenia - dwójka z nich (Enslaved Cyclops Wizard i Blood-Wind Demon) posiadają całą masę punktów ruchu, przez co potrafią przejść odległość całego ekranu, a następnie wyprowadzić kilka ataków. Dodatkowo, są niewrażliwi na ogień, co jest dodatkowym utrudnieniem, gdyż na tym etapie rozgrywki nie dysponuje się jeszcze potężnymi zaklęciami lodu, na które wszyscy wrogowie są bardzo wrażliwi.

Prócz wspomnianych przywołańców, Evelyn przyzwie jeszcze maga, którego można spokojnie zignorować (chyba, że grasz na poziomie "Taktyk" lub wyższym - wtedy łucznik zasypie cię czarami ograniczającymi kontrolę), a szczególną uwagę należy zwrócić na dwa Demoniczne Barany (Demonic Ram). Wrogowie ci nie są sami w sobie specjalnie silni, jednak ich ubicie skutkuje potężną eksplozją, która leczy większość napotkanych tutaj wrogów (prócz Evelyn) i z pewnością zada dotkliwe straty twojej drużynie. Warto jest zlikwidować, albo przynajmniej unieruchomić ich na początku walki.

Z uwagi na brak zaklęć lodu, można posiłkować się tutaj zwojami tychże zaklęć (jeśli ich nie masz, zajrzyj do rozdziału poświęconemu rzemiośle, by poznać, jak je stworzyć), bądź granatami mrozu. Jeśli żadnego nie masz, warto zawczasu przygotować sobie jeden (a także granat elektryczny - oba znajdziesz we wspomnianym rozdziale o rzemiośle). Granaty mrozu zadają wrogom dość spore obrażenia i dają praktycznie 100% szansę na ich zamrożenie, przez co zostaną oni wyłączeni z walki. Można następnie poprawić granatem elektrycznym, który zada obrażenia od powietrza i wytworzy pole błyskawic, które ogłuszy wszystkich (łącznie z Evelyn, która jest wyjątkowo mało odporna na ogłuszenie i przewrócenie) nieprzyjaciół.

Później wystarczy już tylko rozprawić się z przeciwnikami z odległości, by nie narazić się na efekty wywołane przez własne granaty. Jeśli natomiast nie masz granatów i zwojów z magią wody, warto jest postawić wojownika przed resztą drużyny, a obok niego przywołać jakiegoś stwora. W ten sposób zablokujesz przejście, przez co upierdliwe demony nie dostaną się na tyły twojej drużyny.

Tryb taktyka

Tryb taktyka wprowadza jedną znaczącą zmianę. Na początku starcia Evelyn rzuci zaklęcie Shacles of Pain na którąś z twoich postaci. Czar powoduje to, iż naznaczona postać otrzyma dokładnie te same obrażenia, które zadasz Evelyn - co na ogół kończy się śmiercią twojej postaci. Czar można zdjąć za pomocą zaklęć, bądź oddalając postać na wystarczający dystans, przez co zaklęcie pryśnie.