Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

War of the Stones | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Jahrl z Hunter's Edge powiedział ci o tajemniczym zniknięciu jednego z jego ludzi. Musisz wyjść z budynku i iść po krwawych śladach, aż do wejścia do "King Tomb", którego pilnuje banda orków. Można ich przekonać, by pozwolili ci przejść, ale jak ci się nie uda to zaatakują.

By otworzyć bramę do grobowca musisz pociągnąć trzy dźwignie. Jedna jest przy bramie, jedna po prawej stronie niżej, pomiędzy statuami, a trzecia za iluzją drzewa po lewej stronie - też pomiędzy posągami kobiet.

Przy tych schodach znajdziesz zaginionego - War of the Stones | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Przy tych schodach znajdziesz zaginionego

Po wejściu do środka zostaniesz powitany przez strażnika. Jeśli nie znasz jego języka, to on zniknie i postawi na twej drodze wielkie posągi z mieczami. Są one odporne na ogień i maja bardzo dużo życia. Najgorsze jest to że atakują bardzo mocno i najlepiej by żywiołaki przyjmowały obrażenia od nich. Jeśli znasz język tytanów to możesz spróbować przekonać tytana by pozwolił ci przejść. Żeby z nim porozmawiać trzeba mieć przy sobie książkę "Titan Dictionary" która jest do wzięcia w domu maga w zadaniu: "The Hunt in Hunter's Edge"

Na górze jest powierzchnia, która może porazić cię prądem i zabić. Musisz stawać tylko tam gdzie twoja postać będzie dostawała efekt "Warm". Jeśli dostanie "Chilled" to następny krok w złą stronę będzie śmiertelny. Najlepiej oddelegować do tego jedna osobę z piramidą teleportacyjną. Jest jednak sposób, by nie bawić się w to całe "ciepło - zimno".

Pierwszy to mieć dużą percepcję, a pojawią się ślady, którymi możesz iść. Jeśli nie masz nikogo takiego to wystarczy żywiołak ognia na 19 poziomie. Jak go przyzwiesz to też odkryje ślady.

Musisz się dostać do środkowych drzwi, które będą za czterema posągami rycerzy. Dojdziesz tam po śladach, a za drzwiami, przy następnych schodach znajdziesz ciało martwego kultysty. Zabierz notkę i róg, a następnie wróć do miasta.

Walka ludzi z orkami była nieunikniona - War of the Stones | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Walka ludzi z orkami była nieunikniona

Po pokazaniu rogu Jahrlowi ten zbierze ludzi i poleci do tawerny. Po rozmowie z matką orków zacznie się bitwa ludzi i orków. Najemnicy będą biegali po mieście póki wszyscy orkowie nie padną. Potem gdy jedna z twoich postaci powie że to był już ostatni, pogadaj z jednym z najemników, a zadanie się skończy.