Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Landmark - poradnik do gry

Landmark - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Budowanie | Podstawy rozgrywki Landmark poradnik Landmark

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Budowanie

Możliwość tworzenia różnego rodzaju konstrukcji (w domyśle budynków) jest jednym z najistotniejszych elementów rozgrywki w EverQuest Next Landmark. Ogromna część dóbr znajdowanych podczas eksploracji będzie służyć właśnie do czynności z tym związanych, również świat będzie obfitował w tereny wygenerowane jak gdyby specjalnie pod ozdobienie kreacjami gracza. Co więcej, wiele spośród aktualizacji przygotowywanych przez twórców zwiększy możliwości w omawianym zakresie. Deweloper obiecuje wręcz, że udostępni użytkownikom narzędzia identyczne z tymi, których sam używa. Co ciekawe, zapowiedziano także, że najciekawsze twory graczy w Landmark zostaną przeniesione potem do świata EverQuest Next.

Rzecz jasna, budowanie to szeroki termin, w który może wchodzić również, dajmy na to, sadzenie drzew. - Budowanie | Podstawy rozgrywki Landmark - Landmark - poradnik do gry
Rzecz jasna, "budowanie" to szeroki termin, w który może wchodzić również, dajmy na to, sadzenie drzew.

Miejsca pod budowę

Każdy użytkownik otrzyma własny spłachetek ziemi, który będzie mógł zagospodarować jak tylko zechce. Nikt inny nie będzie mógł majstrować na takim obszarze i wprowadzać swoich poprawek - chyba że otrzyma odpowiednie uprawnienia od właściciela.

Taki prywatny obszar ma służyć graczowi przede wszystkim za dom, schronienie i bazę wypadową. Tutaj będzie on na przykład składował swoje przedmioty, a także projektował i wytwarzał nowe.

Skutki użycia Smoothing Tool w całej okazałości. - Budowanie | Podstawy rozgrywki Landmark - Landmark - poradnik do gry
Skutki użycia Smoothing Tool w całej okazałości.

Narzędzia budowania

Gracze przystąpią do budowania, mając do dyspozycji szereg narzędzi. Oto te, które zostały ujawnione do tej pory:

  • Shaping (Voxel) Tool - tworzy obiekt w kształcie prostopadłościanu lub kuli (dowolnej wielkości, ustalanej przy użyciu rolki myszy);
  • Delete Tool - usuwa wybrany obiekt;
  • Heal Brush - cofa ostatnio wprowadzone zmiany (do poprzedniego stanu zapamiętanego przez serwer);
  • Smoothing Tool - wygładza krawędzie;
  • Painting Tool - zmienia tekstury obiektów, tak aby wyglądały jak wykonane z określonego materiału (np. drewna, kamienia lub diamentu);
  • Line Tool - umożliwia zmienianie kątów między punktami lub płaszczyznami (np. tworzenie pochyłych przypór, nachylanie ścian ku sobie, kształtowanie obiektów w stożki etc.);
  • Select Brush - pozwala zaznaczyć większy obszar i wprowadzić zmiany w całym jego obrębie przy wykorzystaniu innego narzędzia;
  • Copy / Paste Tool - służy do zaznaczania obszaru lub zbioru obiektów i ich powielania. Narzędzie to pozwala tworzyć szablony, które można potem sprzedawać innym graczom w Player Studio.

Pełny wachlarz narzędzi gracz będzie miał do użytku tylko na swojej własnej ziemi. W pozostałych miejscach w świecie gry jego możliwości będą w pewnym stopniu ograniczone.

Liczba dostępnych opcji wzrośnie wraz z rozwojem gry. Graczom będą udostępniane coraz to nowe narzędzia wraz z postępem prac nad EverQuest Next (przy okazji powstawania którego jest tworzony Landmark).