Tom Clancy's Ghost Recon: Desert Siege - poradnik do gry

Tom Clancy's Ghost Recon: Desert Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 2 - Flame Pillar] Opis przejścia | Tom Clancy's Ghost Recon Desert Siege poradnik Tom Clancy's Ghost Recon: Desert Siege

Opis przejścia

1. Rozpoczynamy całkiem niedaleko od pierwszego skupiska wrogów. Już zaledwie po przejściu kilku kroków trafisz na dwuosobowy patrol. Przyjmij dobrą pozycję do strzału i zacznij eliminować swoich przeciwników. Na początku będzie to całkiem łatwe, gdyż wielu z nich stoi na otwartej przestrzeni i nie mają się jak bronić. Po wyeliminowaniu wszystkich widocznych osobników przygotuj wszystkie drużyny na poważniejszy atak. Dobrym krokiem może się np. okazać wybór znacznie ulepszonego granatnika z wyposażenia Twojego pierwszego specjalisty, którego powinieneś już mieć w drużynie (jeśli w 1 misji zaliczyłeś dodatkowy cel, a podczas briefingu do drugiej misji włączyłeś go do któregoś oddziału). Wkrótce nadjedzie większy patrol przeciwników. Celuj dokładnie w środek jeepa, a powinno Ci się udać zabić ich wszystkich zanim samochód się zatrzyma. Podziel teraz swoje oddziały na dwie grupy. Pierwszą z nich posuwaj się powoli do przodu będąc jak najbliżej zachodniej ściany. Uważaj gdyż za skałą będzie skrywał się jeden z przeciwników, kolejnych spotkasz dalej na północnym-wschodzie, powinieneś ich zabić bezproblemowo - stoją na otwartej przestrzeni.

2. Idziemy dalej. Pamiętaj, że jest to misja jak gdyby na czas i przynajmniej jeszcze teraz trzeba się raczej śpieszyć. Pierwszym oddziałem ustaw się w miarę na wprost od lewego wejścia do rafinerii, a pozostałymi ruszaj do wschodniego, tyle, że powinni się oni poruszać raczej przy południowych skałkach. Przed nami najtrudniejsze momenty tej misji. Wybierz jakąś osobę z granatnikiem i powoli idź do przodu (czyli na północ, w kierunku wschodniego wejścia do rafinerii). Gdy tylko zobaczysz w tle zarysy głów przeciwników strzel z granatnika i biegiem do przodu. W trakcie szarży musisz przeładować broń, ponieważ gdy wpadniesz do rafinerii od razu będziesz musiał biec cały czas do przodu. W tym czasie Twoja druga grupka zajmuje się eliminacją wrogów przy zachodnim wejściu (po kilku chwilach sami zaczną wybiegać z rafinerii).