Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light - poradnik do gry

Dying Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dying Light - Slumsy - Plany
Dying Light - Slumsy - Plany
Plan znajduje się w jednej z chatek w wiosce rybackiej.
Plan jest w jednym z pomieszczeń na piętrze zajazdu.
Plan jest w budynku u podstawy anteny i możesz do niej dotrzeć w pobocznej misji "Syn marnotrawny". Po jej wykonaniu możemy dostać drugi plan.
Na wysepce znajdziemy sekretny miecz, który jest wbity w umarlaka oraz skałę. Po jego wyciągnięciu (przytrzymaj F) oraz poczekaniu kilku chwil, ciało zniknie i ukaże nam plan wykonania tytułowej broni.
Plan znajduje się na wysokiej wieży stojącej z boku mostu (blisko wybrzeża).
Plan znajduje się w skrzynce na narzędzia mniej więcej na środku dachu budynku pomiędzy beczkami. Jest on traktowany jako easter egg. Musisz w rezultacie kilkadziesiąt razy wejść w interakcję ze skrzynkę żeby ją otworzyć.
Plan znajduje się w małej skrzynce leżącej na stole w środkowym budynku (ogółem obok siebie stoją trzy).
Plan znajduje się w skrzyni zlokalizowanej na końcu krętej, górzystej ścieżki u podnóża góry.
Plan znajduje się w niewielkim domku koło jeziora.
Plan znajduje się na ławce w jednej z klas. Można tutaj dojść w trakcie zadania "Siblings" lub "Cease and Desist".
Plan znajduje się na półce w pokoju na piętrze.
Wszystkie plany uzyskamy za wykonanie ciągu zadań dla Dahli.
Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "Electronic Parts".
Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.
Plan znajduje się na szafce w niewielkim budynku.
Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.
Plan znajduje się na siedzeniu kierowcy w autobusie.
Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "Lighter Gas".
Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.
Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "The Big Bang Thesis".
Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy
Plan znajduje się w skrzynce na narzędzia stojącej na ziemi.
Plan uzyskamy po zagraniu w warcaby. Po wykonaniu każdej tury musimy całkowicie opuścić obszar wieży.
Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.
Plan znajduje się w skrzyni stojącej za domkiem, który jest zlokalizowany obok jeziora.
Plan jest na dachu przyczepu wykorzystywanej przez doktora Zere'a do badań.
Plan ten jest wewnątrz niewielkiego budynku w bezpiecznej strefie.
Plan jest wewnątrz budynku rozdzielni energii elektrycznej.
Plan ten jest wewnątrz jednego z budynków w bezpiecznej strefie.
Plan znajduje się wewnątrz budynku apteki.
Plan leży na biurku w namiocie.
Plan jest przyczepiony do tablicy.
Plan znajduje się w budynku wschodniej podstacji.
Plan znajduje się w budynku stacji Jaffara.
Plan znajduje się w wiosce rybackiej.
Plan znajduje się w jednym z budynków przy przystani promowej.
Plan jest w żółtej skrzynce w magazynie.
Powiększ mapę

Slumsy | Plany Dying Light poradnik Dying Light

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

Miejsca odnajdywania planów

Natural Medkit – Plan znajduje się w jednej z chatek w wiosce rybackiej.

Stinky Edge – Plan jest w jednym z pomieszczeń na piętrze zajazdu.

Home Run i Zombie Classic – Plan jest w budynku u podstawy anteny i możesz do niej dotrzeć w pobocznej misji "Syn marnotrawny". Po jej wykonaniu możemy dostać drugi plan.

Excalibur – Na wysepce znajdziemy sekretny miecz, który jest wbity w umarlaka oraz skałę. Po jego wyciągnięciu (przytrzymaj F) oraz poczekaniu kilku chwil, ciało zniknie i ukaże nam plan wykonania tytułowej broni.

Surprise MFs – Plan znajduje się na wysokiej wieży stojącej z boku mostu (blisko wybrzeża).

Machete – Plan znajduje się w skrzynce na narzędzia mniej więcej na środku dachu budynku pomiędzy beczkami. Jest on traktowany jako easter egg. Musisz w rezultacie kilkadziesiąt razy wejść w interakcję ze skrzynkę żeby ją otworzyć.

Thorn Crown – Plan znajduje się w małej skrzynce leżącej na stole w środkowym budynku (ogółem obok siebie stoją trzy).

Puke'N'Nuke – Plan znajduje się w skrzyni zlokalizowanej na końcu krętej, górzystej ścieżki u podnóża góry.

Airport Security – Plan znajduje się w niewielkim domku koło jeziora.

Bad Hangover – Plan znajduje się na ławce w jednej z klas. Można tutaj dojść w trakcie zadania "Siblings" lub "Cease and Desist".

Barbershop – Plan znajduje się na półce w pokoju na piętrze.

Dahlia's Potions – Wszystkie plany uzyskamy za wykonanie ciągu zadań dla Dahli.

Electrician – Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "Electronic Parts".

Exorcist – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.

Filthy Blade – Plan znajduje się na szafce w niewielkim budynku.

Fire Launcher – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.

Glowing Stick – Plan znajduje się na siedzeniu kierowcy w autobusie.

Grill´em and Kill´em – Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "Lighter Gas".

GTFO – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.

Kurts Bombs – Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "The Big Bang Thesis".

Puff Puff Pass – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy

Short Ciruit – Plan znajduje się w skrzynce na narzędzia stojącej na ziemi.

SiCK Bomb – Plan uzyskamy po zagraniu w warcaby. Po wykonaniu każdej tury musimy całkowicie opuścić obszar wieży.

Zappo – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.

Heavy Welder – Plan znajduje się w skrzyni stojącej za domkiem, który jest zlokalizowany obok jeziora.

Zazhigalka – Plan jest na dachu przyczepu wykorzystywanej przez doktora Zere'a do badań.

230V – Plan ten jest wewnątrz niewielkiego budynku w bezpiecznej strefie.

Water Current – Plan jest wewnątrz budynku rozdzielni energii elektrycznej.

Stay Down – Plan ten jest wewnątrz jednego z budynków w bezpiecznej strefie.

Pocket Lighter – Plan znajduje się wewnątrz budynku apteki.

Dentist – Plan leży na biurku w namiocie.

Poison Pen – Plan jest przyczepiony do tablicy.

Electricutter – Plan znajduje się w budynku wschodniej podstacji.

Welder – Plan znajduje się w budynku stacji Jaffara.

Spiked Collar – Plan znajduje się w wiosce rybackiej.

Cattle Stamp – Plan znajduje się w jednym z budynków przy przystani promowej.

Tru-Action Electric Baseball – Plan jest w żółtej skrzynce w magazynie.

Legenda Dying Light - Slumsy - Plany

Miejsca odnajdywania planów

Slumsy

Na powyższej mapie zaznaczone zostały miejsca odnajdywania planów (Blueprints) podczas pobytu w slumsach. Uwzględnia ona wyłącznie te przedmioty, na które natrafia się podczas swobodnej eksploracji świata gry. Oprócz planów pokazanych na mapie możesz też pozyskiwać je dzięki zaliczaniu zadań i wyzwań, a także kupować je u napotykanych handlarzy.