Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light - poradnik do gry

Dying Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

15 - Ewakuacja (Extraction) | Główne zadania - Stare Miasto #2 | Dying Light poradnik Dying Light

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

15: Ewakuacja (Extraction)

Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć główne zadanie 14 - Klinika (punkt 6b na mapie).

Poziom trudności: wysoki

Uwaga - Po tym jak dotrzesz do wieżowca Raisa (będzie to miało miejsce w dalszej części tej misji) nie będziesz już mógł wycofać się ani zajmować innymi zadaniami czy dodatkowymi aktywnościami. Nie musisz jednak już teraz nadrabiać zaległości, bo po ukończeniu głównego wątku fabularnego będziesz miał możliwość pozostania w Harran i prowadzenia dalszej rozgrywki w oparciu o automatycznie utworzony wcześniejszy zapis stanu gry.

Uwaga - Zanim zajmiesz się tym zadaniem postaraj się wyprodukować jak najwięcej apteczek. Przyda się też rozwinięcie umiejętności parkour Crane'a, bo będziesz musiał często pozostawać w ruchu i wykonywać wiele ryzykownych akrobacji.

Główne wejście do kanałów - 15 - Ewakuacja (Extraction) | Główne zadania - Stare Miasto #2 | Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Główne wejście do kanałów

Wieżowiec Raisa znajduje się w slumsach i oznacza to, że będziesz musiał najpierw powrócić do wspomnianej "startowej" dzielnicy miasta Harran. Gra zasugeruje ci wybranie głównego przejścia kanałami (punkt 1 na mapie), czyli tego samego, z którego skorzystałeś podczas zaliczania głównej misji "Wybawcy" (The Saviors). Nie jest to niestety dobry pomysł, bo dotarcie do celu podróży zajmie ci dużo czasu i po drodze będziesz musiał się wykazać umiejętnościami walki i wspinaczki.

Musisz stoczyć nowe walki i zaliczyć nowe wspinaczki - 15 - Ewakuacja (Extraction) | Główne zadania - Stare Miasto #2 | Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Musisz stoczyć nowe walki i zaliczyć nowe wspinaczki

Jeśli pomimo moich ostrzeżeń wybrałeś główne przejście kanałami to podążaj początkowo liniową ścieżką. W kilku miejscach wpadniesz na bardzo liczne grupy zombiaków. Jeżeli nie chcesz walczyć z potworami to rozważ użycie takich umiejętności jak Szturchnięcie (Tackle) czy Przeskakiwanie (Vault). Możesz także próbować przebiegać pod lub nad nimi. Co do wspomnianych wcześniej utrudnień związanych ze wspinaczką, mowa tu przede wszystkim o sali, w której będziesz musiał doskakiwać do kolejnych wyższych platform oraz żółtych rurek. Staraj się dobrze wymierzyć każdy taki skok. W końcowej części przemarszu wyjdziesz na chwilę z kanałów. Wyeliminuj okolicznych zarażonych-ropuchy i dopiero wtedy skorzystaj z pokrętła.

Alternatywne przejście do slumsów znajduje się w lokacji z anteną - 15 - Ewakuacja (Extraction) | Główne zadania - Stare Miasto #2 | Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Alternatywne przejście do slumsów znajduje się w lokacji z anteną

Jeżeli nie chcesz tracić czasu na dotarcie do slumsów to możesz zdecydować się na wybór alternatywnego przejścia, a konkretnie powrócić w pobliże tunelu, w którym uciekałeś przed nocnymi zombiakami w końcowej części głównej misji "Transmisja" (Broadcast). Gwoli przypomnienia, zejście do kanałów znajduje się w północnej części Starego Miasta (punkt 5a na mapie). Po znalezieniu się w nowym obszarze będziesz musiał jedynie przejść przez kilka korytarzy i przepłynąć przez zalany tunel. Wkrótce dotrzesz do drzwi prowadzących do slumsów.

Uwaga - Niezależnie od wybranego przejścia przeniesiesz się z powrotem do slumsów. Przejdź do rozdziału opisującego główne zadania z tej lokacji gdzie znajdziesz dalszą część omówienia tej głównej misji.