Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light - poradnik do gry

Dying Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

14 - Przychodnia (The Clinic) | Główne zadania - Stare Miasto #2 | Dying Light poradnik Dying Light

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

14: Przychodnia (The Clinic)

Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć główne zadanie 13 - Transmisja (punkt 5b na mapie).

Nagroda: 35000 punktów doświadczenia

Uwaga - Zadanie to pojawi się w dzienniku po powrocie z obszaru z anteną (Antenna), który odwiedzałeś w trzynastej głównej misji kampanii (Transmisja - Broadcast). Musisz jedynie wysłuchać rozmowy z doktorem Camdenem, do której dojdzie tuż po wyjściu z kanałów.

Wejście do kliniki jest na parterze - 14 - Przychodnia (The Clinic) | Główne zadania - Stare Miasto #2 | Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Wejście do kliniki jest na parterze

Klinika znajduje się w północno-zachodniej części Starego Miasta (punkt 6a na mapie) i to właśnie tam musisz się teraz udać. Na dachu kliniki powinno przebywać co najmniej dwóch uzbrojonych najemników. Możesz ich pokonać, aczkolwiek nie jest to wymagane przez grę. Dzieje się tak dlatego, że wejście do kliniki znajduje się nie na dachu tylko na parterze. Omiń zombiaki i przejdź pod częściowo podniesioną bramą. Uważaj na nowych bandytów czekających na Crane'a po drugiej stronie bramy. Używają oni wyłącznie broni białej i miotanej, tak więc wyeliminowanie ich powinno okazać się znacznie prostsze. Po zabezpieczeniu okolicy podejdź do windy i przywołaj ją dzięki wciśnięciu przycisku.

Wejście do szybu jest w toaletach - 14 - Przychodnia (The Clinic) | Główne zadania - Stare Miasto #2 | Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Wejście do szybu jest w toaletach

Zaczekaj aż winda zawiezie Cię do podziemnego kompleksu. Nie dojedzie ona na sam dół, tak więc podejdź do drzwi i zacznij szybko wciskać klawisz/przycisk interakcji żeby je rozsunąć. Zabij pierwszego zarażonego, podejdź do zamkniętych drzwi z dużą kałużą krwi i wysłuchaj komentarza Camdena. Przejdź do toalet, w których ponownie będziesz musiał użyć swojego oręża. Zlokalizuj tu otwarty szyb, doskocz do niego i przedostań się w ten sposób do pomieszczenia ochrony. Po zabiciu oficera chrony wykonaj dwie czynności - zabierz kartę dostępu (Key Card) i skorzystaj z terminalu komputerowego żeby odblokować oglądane niedawno drzwi. Użyj karty żeby opuścić pokój ochrony i skorzystaj z nowego przejścia, rozprawiając się przy okazji z zombiakami.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie