Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 10 (Dzielnica przemysłowa)

Pakiet 3

Płyta naciskowa oraz interaktywne przyciski - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Płyta naciskowa oraz interaktywne przyciski

Zacznij od rozprawienia się ze snajperami okupującymi północne balkoniki. Ustaw się następnie na płycie znajdującej się na północ od budynku, zwracając się w jego stronę. Musisz wyrzucić trzy standardowe batarangi w stronę widocznych w oddali przycisków (jeden nad lewym balkonikiem, jeden nad prawym balkonikiem i jeden nad wejściem do budynku), dokonując tego w czasie krótszym niż 15 sekund. Możesz już użyć pazura do złapania pakietu na odległość.

Pakiet 5

Użyj haka żeby szybko dotrzeć do wiszącej platformy - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Użyj haka żeby szybko dotrzeć do wiszącej platformy

Zlokalizuj skrzynkę przymocowaną do dźwigu oraz płytę naciskową znajdującą się na statku na południowy-wschód od niej. Wyląduj na płycie, a następnie skorzystaj z haka żeby szybko przyciągnąć się do zawieszonej na dźwigu platformy. Równie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet zanim skrzynka ponownie się zamknie.

Pakiet 6

Rozpocznij na wschód od sekretu i zlokalizuj pokazane na screenie miejsce, w którym można przyciągnąć się na górną półkę z wykorzystaniem haka - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij na wschód od sekretu i zlokalizuj pokazane na screenie miejsce, w którym można przyciągnąć się na górną półkę z wykorzystaniem haka. Podejdź do generatora i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych, po czym zabierz pakiet z nowo otwartej skrzynki.

Pakiet 7

Rozpocznij na południowy-wschód od sekretu, lądując na niewielkim moście - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij na południowy-wschód od sekretu, lądując na niewielkim moście. Wybierz się na zachód, wkraczając do budynku. Skręć tu na północ (screen) i użyj granatów klejowych do uszczelniania pobliskich rur. Możesz już wybrać się dalej na północ, docierając do miejsca pozostawienia pakietu.

Pakiet 8 (Huta)

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] znajdującym się w podziemiach budynku - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] znajdującym się w podziemiach budynku. Zbadaj południowo-wschodnią część laboratorium, natrafiając na generator w jednym z mniejszych pomieszczeń. Naładuj generator z użyciem rękawic elektrycznych. Ustaw się teraz w pokazanej na screenie pozycji i skorzystaj z pazura żeby złapać na odległość zlokalizowany na wschód stąd pakiet.

Pakiet 9 (Huta)

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill] - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill]. Znajduje się on mianowicie w strefie odkażania [Hidden Facility Maintenance] sąsiadującej z laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] zlokalizowanym w podziemiach budynku (screen). Niestety dotarcie do sekretu nie będzie łatwe.

Zatrzymaj się mniej więcej w połowie korytarza [Hidden Facility Maintenance] łączącego windę z laboratorium, czyli na wschód od sekretu - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Zatrzymaj się mniej więcej w połowie korytarza [Hidden Facility Maintenance] łączącego windę z laboratorium, czyli na wschód od sekretu. Popatrz do góry i namierz pokazaną na screenie rurę, docierając do niej z pomocą haka.

Skrzynka z sekretem i terminal kontrolny - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Skrzynka z sekretem i terminal kontrolny

Przejdź przez rurę, przedostając się dzięki temu do niedostępnego w żaden inny sposób bocznego pomieszczenia. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na tutejszym terminalu, odgadując prawidłowe hasło (COMPLICATE). Możesz już zabrać pakiet.

Pakiet 10 (Huta)

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill] - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill]. Znajduje się on mianowicie w pobliżu klatki schodowej strefy załadunkowej [Loading Bay] (screen), przy czym dotarcie do niego nie będzie niestety łatwe.

Musisz rozpocząć na północny-wschód od sekretu, a konkretnie w obszarze łączącym strefę załadunkową z głównym magazynem [Loading Bay Depot] - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Musisz rozpocząć na północny-wschód od sekretu, a konkretnie w obszarze łączącym strefę załadunkową z głównym magazynem [Loading Bay Depot]. Zbadaj północno-zachodnią część tej lokacji, odnajdując przejście prowadzące na zachód i docierając do pokazanego na screenie szybu wentylacyjnego.

Sekret - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Sekret

Odblokuj sobie wejście do szybu i przejdź przez niego. Pozwoli ci to przedostać się do odgrodzonego obszaru z pakietem.

Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Pingwinem.