Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plik z danymi 4 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 4 (Zaułki)

Pakiet 1

Odszukaj pokazane na screenie obiekty, czyli generator oraz trzy płyty naciskowe - Plik z danymi 4 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Odszukaj pokazane na screenie obiekty, czyli generator oraz trzy płyty naciskowe. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Musisz teraz doprowadzić do tego żeby wszystkie zielone lampki zapaliły się w środkowym rzędzie, czyli na równi ze skrzynką z sekretem. Możesz to osiągnąć wchodząc na płyty w następującej kolejności - 1, 2, 3, 1, 3. Poprawne wykonanie całej sekwencji odblokuje dostęp do skrzynki z pakietem.

Pakiet 2

Zdalny batarang musi przelecieć przez otwór i trafić w przycisk - Plik z danymi 4 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Zdalny batarang musi przelecieć przez otwór i trafić w przycisk

Po rozprawieniu się z bandytami zlokalizuj płytę naciskową i ustaw się na niej. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i rzuć nim w stronę ogrodzenia, sprawiając żeby przeleciał przez niewielki otwór i trafił w zielony przycisk. Możesz już wyruszyć w tę samą stronę, wykonując wślizg i zabierając pakiet.

Pakiet 3

Musisz najpierw rozpylić w trzech miejscach wybuchowy żel - Plik z danymi 4 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Musisz najpierw rozpylić w trzech miejscach wybuchowy żel

Zlokalizuj płytę naciskową oraz trzy przyciski znajdujące się za ogrodzeniem. Dotrzyj do przycisków i rozpyl na każdym z nich wybuchowy żel. Powróć na wspomnianą płytę i dopiero po ustawieniu się na niej zdecyduj się na zdetonowanie wszystkich trzech ładunków. Pozostało ci już tylko zabrać pakiet z nowo odblokowanej skrzynki (użyj pazura).

Pakiet 8

Terminal, do którego należy się włamać - Plik z danymi 4 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Terminal, do którego należy się włamać

Zbadaj balkonik sąsiadujący z tym ze skrzynką z sekretem (jest ona przyczepiona do ściany), odnajdując terminal, do którego można włamać się z użyciem deszyfratora sekwencyjnego. Rozwiąż mini-grę poprzez ustalenie prawidłowego hasła (SHELLGAME), powróć do otwartej skrzynki i złap pakiet na odległość z użyciem pazura.

Pakiet 10 (Gotham Merchants Bank)

Sekret ten znajduje się w banku [Gotham Merchants Bank], który po raz pierwszy odwiedza się w ramach wykonywania głównego zadania Przedostań się do banku Gotham Merchants (Access the Gotham Merchants Bank) - Plik z danymi 4 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret ten znajduje się w banku [Gotham Merchants Bank], który po raz pierwszy odwiedza się w ramach wykonywania głównego zadania Przedostań się do banku Gotham Merchants (Access the Gotham Merchants Bank). Gwoli przypomnienia, do banku możesz dotrzeć od strony wysadzonego fragmentu ściany na dachu lub wybierając główne północne drzwi znajdujące się w zadaszonym obszarze. Po znalezieniu się wewnątrz banku wyrusz na południe, odnajdując pokazane na screenie kratki wentylacyjne. Wskocz do szybu i załącz widok z perspektywy pierwszej osoby, co pozwoli ci zlokalizować poszukiwany pakiet.

Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Shivą.