Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przegląd wojsk Rohanu... czyli z czym do ludzi | Disciples II Mroczne Proroctwo poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Powiedziałem jak zacząć grę i co widać na mapie. Teraz czas powiedzieć, kim po tej mapie można się poruszać.

Jak można się domyślić po mapie poruszają się różne jednostki pod przewodnictwem bohatera. Na samym początku gry dostajesz jednego bohatera gratis. Jego rodzaj jest zależny od tego, jaki typ władcy wybrałeś na początku. I tak, jeśli jesteś:

  • Warrior Lord, dostajesz Wojownika
  • Mage Lord, dostajesz Maga
  • Guildmaster, dostajesz Zwiadowcę

W pojedynczych scenariuszach jest możliwość zaimportowania bohatera już rozwiniętego w trakcie kampanii i w przypadku importu nie trzeba stosować się do powyższego powiązania.

Oprócz tych trzech głównych jest jeszcze dwóch herosów do wynajęcia, Złodziej i "Terraformer". "Terraformer" to bohater, który potrafi ustawiać na mapie Różdżki zmieniające ląd. Złodziej jest oddziałem sabotażowym. Każdy władca może skorzystać z jego specjalnych usług po wybudowaniu w stolicy Gildii, jednak tylko Guildmaster umożliwia wykorzystanie wszystkich talentów Złodzieja. Pełna lista tych zdolności na końcu poradnika.

Każdy bohater (lider) jest określany przez kilka współczynników. Oprócz standardowego zestawu (punkty życia, odporności, zadawane rany, szansa trafienia...), mają oni dwie dodatkowe charakterystyki:

  • Punkty ruchu, które określają jak daleko może poruszyć się bohater po mapie (a wraz z nim armia, którą prowadzi)
  • Leadership (Zdolności przywódcze). Jest to wartość określająca ile slotów, w armii przewodzonej przez niego, może być zajętych przez jednostki (bohater nie jest wliczany, wyjątkiem jest Złodziej, który nigdy nie może zabierać jednostek). Należy tu rozróżniać pojęcia ilości zajętych slotów i ilości zabranych jednostek. Bohater Klanów z Leadership 3 może zabrać ze sobą np. trzech Dwarf'ów, ale nie weźmie dwóch Dwarf'ów i jednego Hill Gianta, ponieważ ten "zestaw" zajmuje cztery sloty.

Ponadto każdy bohater ma specjalne zdolności, pozwalające na używanie pewnych przedmiotów w walce, modyfikujące zadawane obrażenia, ilość HP i tym podobne. Pełna lista na końcu poradnika razem ze zdolnościami Złodzieja.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie