Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Górskie Klany - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Poziom - Górskie Klany - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Poziom

Nazwa

Działanie

Koszt wynalezienia*

Koszt rzucenia

1

Lodowa tarcza

Zmniejsza obrażenia zadawane zaczarowanym jednostkom o 10%

Runiczna: 100

Runiczna: 100

1

Chodzenie po lesie

Usuwa karę za chodzenie po lesie

Runiczna: 50

Runiczna: 25

1

Moc Vithara

Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 10%

Runiczna: 100

Runiczna: 100

1

Zamieć

Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Woda)

Runiczna: 100

Runiczna: 100

1

Przyzwanie I: Roc

Przyzywa olbrzymiego ptaka

Runiczna: 100

Runiczna: 100

2

Hymn Klanów

Podnosi inicjatywę zaczarowanych jednostek o 15%

Runiczna: 200

Runiczna: 200

2

Żeglowanie

Żeglowanie bez kar

Runiczna: 100

Runiczna: 50

2

Kolumna lodu

Zadaje wskazanej grupie 30 obrażeń (Woda)

Runiczna: 200

Runiczna: 200

2

Leczenie

Leczy 30 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie

Runiczna: 200

Runiczna: 200

2

Wizja Sibil

Odkrywa niewielki obszar terenu pod Mgłą Wojny

Runiczna: 200

Runiczna: 200

3

Przyzwanie II: Walkiria

Przyzywa dumną Walkirię

Runiczna: 225

Życie: 225

Runiczna: 150

Życie: 150

3

Przyspieszenie

Przywraca grupie 100% punktów ruchu

Runiczna: 150

Śmierć: 150

Runiczna: 75

Śmierć: 75

3

Nawałnica

Zadaje wskazanej grupie 50 obrażeń (Ziemia)

Runiczna: 225

Życie: 225

Runiczna: 150

Śmierć: 150

3

Zaśpiew Broni

Zwiększa szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 25%

Runiczna: 225

Życie: 225

Runiczna: 150

Śmierć: 150

3

Błogosławieństwo Ymira

Zwiększa rany zadawane przez grupy na danym obszarze o 20%

Runiczna: 340

Życie: 340

Runiczna: 225

Życie: 225

4

Zaśpiew wytrzymałości

Zmniejsza obrażenia zadawane zaczarowanym jednostkom o 33%

Runiczna: 400

Życie: 150

Śmierć: 250

Runiczna: 200

Życie: 75

Śmierć: 125

4

Błogosławieństwo Wotana

Zwiększa szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 33%

Runiczna: 400

Życie: 200

Śmierć: 200

Runiczna: 200

Życie: 100

Śmierć: 100

4

Zemsta Ymira

Zadaje wskazanej grupie 75 obrażeń (Woda)

Runiczna: 400

Życie: 200

Śmierć: 200

Runiczna: 200

Życie: 100

Śmierć: 100

4

Duchy lodu

Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 60 obrażeń (Woda)

Runiczna: 600

Życie: 300

Śmierć: 300

Runiczna: 300

Życie: 150

Śmierć: 150

4

Wiatry podróży

Przywraca wszystkim grupom rzucającego czar 100% punktów ruchu

Runiczna: 800

Życie: 400

Śmierć: 400

Runiczna: 400

Życie: 200

Śmierć: 200

5**

Przyzwanie III: Kamienny Przodek

Przyzywa Przodka Krasnoludów

Runiczna: 625

Życie: 175

Piekielna: 300

Śmierć: 150

Runiczna: 250

Życie: 70

Piekielna: 120

Śmierć: 60

5**

Nieprzekupny

Zaczarowane jednostki stają się odporne na akcje złodziei

Runiczna: 625

Życie: 250

Piekielna: 200

Śmierć: 175

Runiczna: 250

Życie: 100

Piekielna: 80

Śmierć: 70

5**

Zaśpiew Wotana

Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 50%

Runiczna: 625

Życie: 275

Piekielna: 150

Śmierć: 200

Runiczna: 250

Życie: 110

Piekielna: 60

Śmierć: 80

5**

Wezwanie przodków

Zwiększa zbroję wszystkich jednostek rzucającego czar o 33

Runiczna:1250

Życie: 450

Piekielna: 400

Śmierć: 400

Runiczna: 500

Życie: 180

Piekielna: 160

Śmierć: 160

* - Koszt wynalezienia dla Mage Lorda. Pozostali mają dwa razy większy

** - Tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów