Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wargame: AirLand Battle - poradnik do gry

Wargame: AirLand Battle - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tworzenie własnej talii | Podstawowe informacje | Wargame AirLand Battle poradnik Wargame: AirLand Battle

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019

Przed przystąpieniem do tworzenia swojej talii proponuję pograć trochę w kampanię. Przewijają się przez nią wszystkie nacje z odgórnie narzuconymi jednostkami, dzięki czemu można osobiście przekonać się o ich wadach i zaletach. Można też spróbować tali przygotowanych przez autorów. Warto zdać sobie sprawę, że nie istnieje talia zawierająca wszystko cokolwiek byśmy chcieli, każdy wybór spowoduje zaistnienie pewnych mocnych, ale też i słabych stron talii. Wielogodzinne eksperymenty pozwolą wypracować własny styl.

Klikając przycisk "Talia" otwieramy kreatora talii. W tym okienku dysponujemy pięcioma możliwościami wyboru:

"Stwórz" - tworzenie nowej talii

"Edytuj" - edycja tali już stworzonej (talie stworzone przez autorów trzeba najpierw skopiować)

"Zmień" - zmiana nazwy

"Usuń" - mówi sama za siebie

"Kopiuj" - kopiowanie tali w celu edycji

Talie zaznaczone szarym kolorem są to przygotowane przez autorów gry talie przykładowe, ich modyfikacji można dokonać dopiero po uprzednim ich skopiowaniu.

Po naciśnięciu przycisku "Stwórz" otwieramy dostęp do menu tworzącego talię. Do wyboru mamy kilka opcji, z których obowiązkowymi są:

"Frakcja" (NATO bądź Układ Warszawski)

"Nazwa talii"- nazewnictwo jest dowolne

Opcja "Wybierz premię" nie jest obowiązkowa, ale umożliwia uzyskanie dodatkowych bonusów poprzez wprowadzenie pewnych ograniczeń w doborze talii.

"Talia narodowa" - powoduje zawężenie wyboru jedynie do jednostek, które armia wybranego państwa posiadała w rzeczywistości, ale jednocześnie odblokowuje prototypy i umożliwia otrzymanie dodatkowego bonusa w postaci punktów aktywacyjnych. Jeśli nie dokonamy żadnego wyboru będziemy mogli mieszać jednostki z wszystkich państw strony (frakcji) konfliktu, ale pozbawieni zostaniemy zarówno punktów bonusowych jak i dostępu do prototypów.

Typ - ustalamy profil armii przez zwiększenie doświadczenia i punktów aktywacyjnych jednych kategorii jednostek kosztem slotów w innych

Aeromobilna - Plusy: dodatkowy punkt doświadczenia dla wszystkich jednostek typu "Zwiad" każda jednostka typu "Samolot" kosztuje jeden punkt aktywacyjny mniej. Minusy: selekcja ograniczona do określonej grupy jednostek oraz - 6 dostępnych slotów w kategorii "Czołgi"

Zmechanizowany - Plusy: dodatkowy punkt doświadczenia dla wszystkich jednostek typu "Pojazd", dodatkowy punkt doświadczenia dla wszystkich jednostek typu "Wsparcie". Minusy: selekcja ograniczona do określonej grupy jednostek oraz -6 dostępnych slotów w kategorii "Śmigłowiec"

Spadochronowy - Plusy: dodatkowy punkt doświadczenia dla wszystkich jednostek typu "Piechota", każda jednostka "Piechoty" kosztuje jeden punkt aktywacyjny mniej. Minusy: selekcja ograniczona do określonej grupy jednostek oraz - 6 dostępnych slotów w kategorii "Wsparcie"

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie