Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia poradnik The Bureau: XCOM Declassified

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

5 - Operacja: Anioł [Operation: Angel]

Piknik szybko zamienia się w pole bitwy. - 5 - Operacja - Anioł - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Piknik szybko zamienia się w pole bitwy.

Po rozpoczęciu misji podejdź do policyjnego radiowozu i przeczytaj list, który na nim zostawiono. Następnie wejdź do parku przed Tobą. Po krótkiej przechadzce dotrzesz do punktu, w którym trzech Przybyszy oraz jeden Tech Commander przetrzymują dwójkę lunatyków. Podnieś dowódcę wrogiego oddziału i rozstrzelaj go, równocześnie eliminując pozostałych przeciwników. W tym momencie do walki dołączy dwóch następnych Przybyszy oraz cztery Drony - w tym jeden Zaawansowany. Zajmij się latadłami, skupiając ogień całej drużyny na pojedynczych celach. Jeśli zabraknie Ci naboi, nie martw się - spory ich zapas znajdziesz po obu stronach przesieki. W domku po lewej zostawiono nawet list, który rozjaśnia nieco zastaną sytuację.

Oręż wroga można wykorzystać przeciwko niemu. - 5 - Operacja - Anioł - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Oręż wroga można wykorzystać przeciwko niemu.

Kiedy przejdziesz dalej, zostaniesz zaatakowany przez kilku następnych Przybyszy. Na tym etapie rozgrywki nie stanowią oni praktycznie żadnego zagrożenia - bardziej musisz uważać, żeby nie wdepnąć w minę (na drodze postawiono dwie sztuki). Co ciekawe, możesz wykorzystać ładunki wybuchowe przeciwko kosmitom - wystarczy, że strzelisz w minę w momencie, w którym wrogowie będą blisko niej.

Wejście do fabryki wygląda imponująco. - 5 - Operacja - Anioł - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Wejście do fabryki wygląda imponująco.

Gdy poradzisz sobie z obcymi i uzupełnisz naboje (składzik znajdziesz po prawej), podejdź do lunatyków i uruchom mechanizm obok nich. Po rozmowie z doktorem Dresnerem ruszaj dalej, zabierając po drodze kolejny list (leży przy zwłokach, po prawej). Kiedy dotrzesz do zabudowań kosmitów, podejdź do urządzenia pośrodku platformy i podnieś z niego schemat zestawu konwersji zdrowia [Health Converter Pack], który zmniejsza ilość punktów zdrowia, ale przyspiesza regenerację umiejętności. Następnie wejdź do budynku i ze zbrojowni po prawej weź sobie taką broń, jaka najbardziej Ci odpowiada. Po uzupełnieniu zapasów wejdź na platformę, przy której krzątają się kosmici.

Pod zmasowanym ostrzałem muton ginie w kilka sekund. - 5 - Operacja - Anioł - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Pod zmasowanym ostrzałem muton ginie w kilka sekund.

Na Twej drodze stanie trzech Przybyszów, dowodzonych przez Tech Commandera i wspieranych ogniem Elitarnego Snajpera. Najpierw zajmij się przywódcą kosmitów, podnosząc go i neutralizując, zanim stworzy wieżyczkę laserową. Potem wyeliminuj snajpera, a następnie zajmij się obstawą. Kiedy ostatni z wrogów polegnie, na pole bitwy dotrze Elitarny Muton. Jako, że jest całkiem sam, nie powinieneś mieć z nim problemu (możesz go podnieść lub zwabić przy pomocy dywersji i zbombardować). Nadrób straty w amunicji, korzystając z pudeł po obu stronach pola bitwy. Po tym wszystkim wejdź na platformę naprzeciwko i uwolnij kolejnych lunatyków. Za osłoną po prawej powinieneś dojrzeć dwóch Elitarnych snajperów oraz Elitarnego Przybysza - zajmij się nimi, nie wystawiając zbyt często głowy pod wrogi ostrzał.

Maszyna obcych była kiedyś bossem - teraz to mięso armatnie. - 5 - Operacja - Anioł - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Maszyna obcych była kiedyś bossem - teraz to mięso armatnie.

Przejdź dalej i zmierz się z trzema Przybyszami oraz Elitarnym Snajperem. Kiedy wrogowie polegną, w zasięgu wzroku pojawi się Gunship, przewożący posiłki. Zajmij się kolejnym oddziałem wrogów (w podobnym składzie), a następnie zestrzel pojazd obcych. Musisz to zrobić szybko, bo w przeciwnym razie nadlatujące Drony (w liczbie dwóch) szybko naprawią uszkodzenia maszyny. Jeśli nie zdążyłeś zgrać się w czasie, najpierw zlikwiduj małe latadła, a później wyeliminuj wielki samolot. Gdyby zabrakło Ci naboi, rozejrzyj się po bocznych korytarzach - umieszczono tam sporo różnych broni oraz kilka skrzynek z amunicją.

Gdy zakończysz walkę, podejdź do komputera po przeciwnej stronie sali i uruchom go. W tym momencie misja dobiegnie końca.