Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia poradnik The Bureau: XCOM Declassified

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

3 - Operacja: Długi miecz [Operation: Longsword]

Nowy oręż jest całkiem przydatny. - 3 - Operacja - Długi miecz - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Nowy oręż jest całkiem przydatny.

Po wylądowaniu w mieście idź przed siebie, aż dotrzesz do zwłok żołnierzy. Skręć przy nich w prawo, wchodząc do parku. Tam czeka Cię spotkanie z trzema Przybyszami, jednym Sectoidem oraz przewodzącym im Shield Commanderem. Przeciwnicy nie powinni stanowić większego wyzwania, tym bardziej, ze przy pierwszym murku znajdziesz Laserową Strzelbę Pulsacyjną [Laser Pulse Rifle], która zadaje duże obrażenia na średnim i długim dystansie, a do tego posiada zoom. Korzystanie z tej broni jest bardzo wskazane podczas bieżącej misji, ponieważ w następnych lokacjach znajduje się bardzo mało skrzynek z amunicją, a większość przeciwników korzysta właśnie z tego oręża.

Wrogowie przyszykowali zasadzkę. - 3 - Operacja - Długi miecz - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Wrogowie przyszykowali zasadzkę.

Po zakończeni walki wejdź po schodach na wyższą kondygnację, wcześniej rozbrajając umieszczone na niej miny. Na górze czeka Cię krótka potyczka z trzema Silacoidami i jednym Przybyszem. Tak skromna grupa kosmitów nie powinna sprawić Ci problemu, więc z łatwością wgnieciesz ich w ziemię. Kiedy wrogowie polegną, udaj się dalej, przechodząc przez kolejne lokacje. Uzupełnij amunicję w niewielkim obozie wojskowym przed sobą, a następnie przygotuj się na niełatwe starcie.

Pierwsze starcie to zaledwie przedsmak prawdziwej bitwy. - 3 - Operacja - Długi miecz - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Pierwsze starcie to zaledwie przedsmak prawdziwej bitwy.

Przed sobą zauważysz trzech Przybyszy - kiedy ich zlikwidujesz, za obwarowaniami po prawej pojawią się silne posiłki, w postaci potężnego Tech Commandera, dwóch Dronów, stacjonarnego działka, Przybysza oraz Mutona. Kolejność eliminacji przeciwników powinna być dokładnie taka, jak powyższego wymienienia. Najważniejsze jest to, aby jak najszybciej wyeliminować "technika" kosmitów - potrafi on bowiem naprawiać maszyny i tworzyć problematyczne osłony. Muton okazuje się przy tym być najmniejszym zmartwieniem, ponieważ jego broń nie jest w stanie poczynić większych uszkodzeń podczas ostrzału z dołu (drużynę należy ukryć za osłoną). Podczas tego starcia szczególnie efektywna okazuje się być zdolność Pole plazmy [Plasma Field] przypisana do komandosa - wrogowie znajdują się na niewielkim obszarze, więc można ich łatwo usmażyć.

Schemat znajdziesz z prawej strony korytarza. - 3 - Operacja - Długi miecz - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Schemat znajdziesz z prawej strony korytarza.

Po zwycięskiej walce przejdź przez obwarowania po lewej, uzupełniając przy okazji amunicję i przechodząc przez stanowiska bronione niedawno przez kosmitów. Następnie wejdź do długiego korytarza, zwracając przy okazji uwagę na przydatny schemat zestawu przyspieszenia kinetycznego [Kinetic Acceleration Pack], który zwiększa obrażenia zadawane wrogom pozbawionym tarczy.

Na tym etapie gry sporo się dzieje. - 3 - Operacja - Długi miecz - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Na tym etapie gry sporo się dzieje.

Po wejściu do budynku rozejrzyj się za stacją zaopatrzeniową i uzupełnij w niej amunicję. Następnie przejdź przez wrota i rozpraw się z Shield Commanderem oraz dwoma Sectoidami (najlepiej zrobisz, jeśli podniesiesz tego pierwszego i szybko rozstrzelasz). Następnie przejdź dalej i przygotuj się na starcie z całą armią Sectoidów i Silacoidów - będzie ich dosłownie mnóstwo. Przeciwnicy spróbują zalać oddział Cartera samą swą ilością, ale nie należy się stresować - seria ze strzelby pulsacyjnej pozwala na zatrzymanie fali.

W razie czego możesz wesprzeć się umiejętnościami towarzyszy - ostrzał artyleryjski i pole plazmowe będą zdecydowanie najprzydatniejsze, chociaż działo laserowe również się przyda.

Elitarny snajper może błyskawicznie zlikwidować agentów Biura. - 3 - Operacja - Długi miecz - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Elitarny snajper może błyskawicznie zlikwidować agentów Biura.

Po zakończeniu walki podejdź do wielkiego zbiornika naprzeciwko i wyłącz urządzenie. Następnie przejdź do następnego pomieszczenia i natychmiast zabij elitarnego snajpera, który znajduje się po przeciwnej stronie pomieszczenia (strzał krytyczny plus celne trafienie ze snajperki powinny wystarczyć do zabicia celu). Następnie zajmij się dwoma Sectoidami, którzy przechadzają się po pomieszczeniu. Gdy maluchy polegną, na plac boju wkroczy wielki Sectopod.

Sectopod poddany działaniu artylerii i pola plazmowego wytrzymuje ledwie kilka sekund. - 3 - Operacja - Długi miecz - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Sectopod poddany działaniu artylerii i pola plazmowego wytrzymuje ledwie kilka sekund.

Na tym etapie rozgrywki maszyna krocząca nie powinna być szczególnie problematyczna - zwłaszcza jeśli ją otoczyć i skorzystać z przydatnych umiejętności. Po upadku molocha pojawią się co prawda dwa Drony, ale stanowią one zaledwie łabędzi śpiew kosmitów - latające maszynki nie mają szans w starciu z Carterem i jego drużyną.

Po zwycięskim starciu udaj się do pomieszczenia naprzeciwko i wyłącz fabrykę obcych - 3 - Operacja - Długi miecz - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Po zwycięskim starciu udaj się do pomieszczenia naprzeciwko i wyłącz fabrykę obcych. W ten sposób uratujesz setki ludzkich istnień i zahamujesz produkcję Silacoidów.