Saints Row IV - poradnik do gry

Saints Row IV - poradnik do gry

Saints Row IV - poradnik do gry

Poważny poradnik do bardzo niepoważnej gry. Poradnik do gry Saints Row IV zawiera między innymi solucję głównej kampanii i misji pobocznych, zestawienie kompletu lokalizacji wszystkich znajdziek oraz listę osiągnięć. Opracowanie zawiera ponadto liczne opisy pozostałych elementów rozgrywki.

Saints Row IV to kolejna odsłona cyklu szalonych sandboxów. Tym razem przywódca popularnego gangu Third Street Saints przejmuje stanowisko prezydenta Stanów Zjednoczonych i stawia czoła inwazji obcych będących pod dowództwem żądnego władzy Zinyaka. Pod względem rozgrywki gra mocno odstaje od poprzednich części, bowiem teraz do dyspozycji mamy spory zasób supermocy i wiele innych, zwariowanych rzeczy.

W niniejszym poradniku do gry Saints Row IV znajdziesz między innymi opis przejścia głównej kampanii, jak i misji pobocznych oraz szczegółowy opis wszystkich elementów rozgrywki.

Poradnik zawiera:

  • Opis przejścia głównej kampanii
  • Opis przejścia misji pobocznych
  • Szczegółowy opis elementów rozgrywki
  • Mapki z oznaczonymi lokacjami znajdziek
  • Listę osiągnięć

W poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Kolor brązowy - używany do oznaczenia różnego rodzaju wrogów występujących w grze
  • Kolor pomarańczowy - używany do oznaczenia nabytych supermocy
  • Kolor niebieski - używany do oznaczenia ważnych elementów w misjach głównej kampanii

Bartek "Snek" Duk (www.gry-online.pl)

Informacje o Saints Row IV - poradnik do gry

Autor : Bartek Snek Duk

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 64, ilustracje: 71 .

Popularne strony w Saints Row IV - poradnik do gry

Saints Row IV - screen - 2013-10-11 - 271375Saints Row IV - screen - 2013-10-11 - 271374Saints Row IV - screen - 2013-10-11 - 271373Saints Row IV - screen - 2013-10-11 - 271372Saints Row IV - screen - 2013-06-13 - 263865Saints Row IV - screen - 2013-06-13 - 263864Saints Row IV - screen - 2013-06-13 - 263863Saints Row IV - screen - 2013-06-13 - 263862Saints Row IV - screen - 2013-06-13 - 263861

22.08.2013 09:07
szyszka_PC
57
Generał

"Istnieją trzy sklepy z ciuchami: Planet Zin, Nobody Loves Me oraz Let’s Pretend."

Zrezygnowali ze "Skóry i koronki", który był w trójce? Nie znam angielskiego odpowiednika nazwy. Ten sklep był gdzieś przy prawym-górnym rogu mapy.

22.08.2013 09:28
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Poradnik ? Już ? Nigga please ...

23.08.2013 20:59
odpowiedz
Sneku
4
Junior

@szyszka_PC, masz rację, Leather & Lace nadal znajduje się tam, gdzie był w trójce. Dzięki za przypomnienie :)

26.08.2013 00:38
😃
odpowiedz
kęsik
88
Legend

Data następnej aktualizacji: 23 sierpnia 2013

Chyba ktoś się opierdziela :D

13.01.2014 08:50
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

Orientuje się ktoś jak wykonać wyzwanie "Zdeptani wrogowie"
Próbuje na wszelkie sposoby, ale nic mi nie zalicza.

13.01.2014 12:06
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Orientuje się ktoś jak wykonać wyzwanie "Zdeptani wrogowie"

Z cóż w tym jest trudnego ? Zmniejszasz kosmitów, deptasz i syć-ko . Jeśli ci nie zalicza to możliwe że używasz cheatów ,albo grałeś z kimś kto używał .

13.01.2014 16:03
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

O widzisz, zmniejszania nie próbowałem a w opisie nic o tym nie wspominają. Jest to ostatnie wyzwanie jakie mi zostało aby zrobić 100%
Z kodami nie miałem do czynienia.

11.06.2014 11:49
😍
odpowiedz
TheXPL
1
Junior

Wiektoś co dają znajdźki np bo podobno jak zbierze się wszystkie przygówki to masie biografie zincioty a audiologi dają historie ziomów i wrogów ale nie wiem gdzie to odplaić

07.01.2015 15:09
odpowiedz
shepard312
12
Legionista

@TheXPL odpala sie na komputerze w pokoju gdzie przesiaduje Pierce a już jak o znajdzkach mowa to znalazlem taki myk gdy dostaniemy wykrywacz przedmiotow od Matta za jakas tam misje od niego to wystarczy wejsc w zakladke mapy i kliknac 4 razy F1 i powinny pojawic sie ikonki z klastrami, dziennikami dzwiekowymi,.... Jednym słowem wszystkie znajdzki

24.11.2015 22:18
odpowiedz
1 odpowiedź
frizZ
1
Junior

Siema, czy ktoś pomoże z wyzwaniem "Wydrwieni obcy", nie mogę ogarnąć, jak to zrobić.

28.03.2016 17:52
👍
Dravispl
2
Junior

Musisz nacisnąć klawisz drwiny( na Dualshocku 4 krżyżak w lewo) i tyle. Najlepiej w klubie walki pomniejszyć dużo wrogów i wtedy.