Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Slender: The Arrival - poradnik do gry

Slender: The Arrival - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III - Flashback | Opis przejścia | Slender The Arrival Slender: The Arrival poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Idź korytarzem w kierunku wyjścia - Rozdział III - Flashback | Opis przejścia | Slender The Arrival - Slender: The Arrival - poradnik do gry

Idź korytarzem w kierunku wyjścia. Zabierz list nr 8 leżący na skrzyniach po prawej i opuść kopalnię. Podążając dróżką, przyglądaj się ogrodzeniu - znajdziesz umieszczony na nim list nr 9. Idź dalej, aż dojdziesz do rozgałęzienia drogi - wejdź na ścieżkę prowadzącą w górę, zobaczysz dwa paliki wbite w ziemię, do jednego z nich przyczepiony jest list nr 10. Zawróć do rozgałęzienia i kontynuuj wędrówkę - dotrzesz do jaskini, u wejścia do której leży zapalona raca. Przejdź przez jaskinię, trafisz przed budynek, na którego drzwiach widnieje notatka (12). Wejdź do środka i spójrz w lewo - na ścianie wisi list nr 11. Kliknij na telewizor - obejrzyj scenę, w której Kate tworzy swoje zapiski. Dziewczyna, przeczuwając nadejście Slender Mana, chwyta kamerę i latarkę...

Akcja z zamykaniem okien w toku - Rozdział III - Flashback | Opis przejścia | Slender The Arrival - Slender: The Arrival - poradnik do gry
Akcja z zamykaniem okien w toku

Jako Kate masz za zadanie jak najszybciej pozamykać wszystkie okna oraz troje drzwi wejściowych. Łącznie - 8 okien/drzwi, przy czym to, które z nich okażą się otwarte, jest kwestią losową. Poruszasz się w kompletnych ciemnościach, jako wsparcie mając wyłącznie latarkę. Zacznij od sypialni, następnie sprawdź po kolei wszystkie pokoje na górze i korytarz. Zbiegnij na parter i zamknij drzwi frontowe. Dwa okna są w jadalni, następne w kuchni, gdzie także znajduje się tylne wejście. Zatrzaśnij drzwi do garażu (obok łazienki). Pozostały Ci dwa pokoje z oknami - salon i muzyczny.

Na tym etapie prawdopodobnie w domu zjawi się Slender, wchodząc właśnie przez otwarte okno jednego z tych pomieszczeń. Kiedy więc przy próbie jego zamknięcia otrzymasz informację, że nie ma to sensu, bo potwór już jest w budynku, biegnij przez jadalnię (żeby się na niego nie natknąć) na górę. Możliwe, że Slender przeniknie do środka jeszcze wcześniej i zauważysz go - wówczas po prostu wyświetli się komunikat z poleceniem schowania się w swoim pokoju. Pędź do sypialni Kate i nie zamykaj za sobą drzwi - ta czynność z reguły powoduje zawieszenie się gry. Zamiast tego podbiegnij do okna. Jeśli udało Ci się zatrzasnąć dostateczną ilość okien i drzwi (na pewno wystarczą cztery) i byłeś dość szybki, to przejdziesz do następnego rozdziału. Przy zamknięciu mniejszej liczby okien Slender Man będzie się tylko kręcić na zewnątrz, Tobie zaś w końcu zgaśnie latarka, stracisz orientację w terenie i wreszcie zanudzisz się na śmierć, czekając na potwora.

Uwaga: w tej części gry możesz zdobyć kolejne easter egg, co proponuję zrobić na samym początku, jako że i tak spowoduje to konieczność ponownego załadowania rozdziału. Wybiegnij z domu i skieruj się w lewo, aż dotrzesz do granicy mapy. Pozyskasz osiągnięcie - Not even a bug in this game will save you from me.