Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Slender: The Arrival - poradnik do gry

Slender: The Arrival - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II - Into The Abyss | Opis przejścia | Slender The Arrival Slender: The Arrival poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Lauren budzi się przy wejściu do opuszczonej kopalni - Rozdział II - Into The Abyss | Opis przejścia | Slender The Arrival - Slender: The Arrival - poradnik do gry

Lauren budzi się przy wejściu do opuszczonej kopalni. Zanim się tam udasz, rozejrzyj się. Przejdź na tył małego budyneczku. Idź na wprost i lekko w prawo, w kierunku skał, szukając drzewa z czerwonymi liśćmi. Na pniu znajdziesz list nr 4. Z kolei list nr 5 leży na beczce obok schodów przy domu na palach. Zbliż się do wejścia do kopalni, po prawej, na tablicy informacyjnej widnieje notatka (8) i list nr 6.

Na lewo od wejścia, na ścianie budynku (za rurami), przyczepiono odręcznie napisaną wiadomość od niejakiego Charlesa M (9) - Rozdział II - Into The Abyss | Opis przejścia | Slender The Arrival - Slender: The Arrival - poradnik do gry

Na lewo od wejścia, na ścianie budynku (za rurami), przyczepiono odręcznie napisaną wiadomość od niejakiego Charlesa M (9). Wejdź do kopalni, na końcu korytarza po prawej znajduje się przejście. Na okratowanych drzwiach umieszczono tablicę ostrzegawczą (10), a na lewo od niej leży list nr 7. Na samym końcu pomieszczenia wisi na ścianie oprawiona w ramki gazeta (11).

The Proxy we własnej osobie - Rozdział II - Into The Abyss | Opis przejścia | Slender The Arrival - Slender: The Arrival - poradnik do gry
The Proxy we własnej osobie

Wyjdź drzwiami po lewej na główny korytarz. Dojdziesz do windy i pierwszego z sześciu generatorów. Kliknij na windę, przekonasz się, że jest nieczynna. Uruchom generator - zostaniesz poinformowany, że trzeba uruchomić jeszcze pięć innych. Od tego momentu zaczyna się właściwa zabawa w tym rozdziale. Dopóki nie włączysz urządzenia, jesteś bezpieczny. Od chwili jego aktywowania może ścigać Cię i atakować The Proxy - poplecznik i niewolnik Slendera, najprawdopodobniej niegdyś ludzka istota, obecnie słuchająca ślepo swego mistrza (dobrowolnie bądź nie). Można się przed nim bronić - najlepszą metodą jest oszołomienie go wzmocnionym światłem latarki (skieruj latarkę na monstrum, wciskając równocześnie PPM). Potwór powinien być dostatecznie blisko, by sztuczka z latarką zadziałała, ale nie nazbyt blisko - gdyż wówczas i tak będzie próbować Cię zabić.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie