Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Prison Architect - poradnik do gry

Prison Architect - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Podstawy w Prison Architect | Interfejs Prison Architect poradnik

Podstawy

Interfejs składa się z wielu różnych elementów, rozmieszczonych w strategicznych częściach ekranu. Dostęp do niektórych z nich jest utrudniony, bowiem wymaga odpowiednich inwestycji (w wynalazki biurokratyczne oraz specyficznych urzędników). Zestawienie najważniejszych elementów interfejsu przygotowano poniżej.

1 - lista zadań do wykonania (również grantów) - Podstawy w Prison Architect | Interfejs - Prison Architect - poradnik do gry

1 - lista zadań do wykonania (również grantów);

2 - wskaźnik zagrożenia (działa jeśli zatrudniliśmy szefa straży [Chief];

3 - dzień funkcjonowania więzienia;

4 - posiadane fundusze;

5 - bilans dzienny (działa jeśli posiadamy księgową [Accountant]);

6 - ilość dostępnych strażników;

7 - ilość przetrzymywanych więźniów oraz dostępnych dla nich cel;

8 - aktualna godzina;

9 - aktualny etap reżimu (patrz rozdział: Porządek dnia);

10 - opcje zarządzania czasem gry;

11 - zakładki dotyczące kolejno: fundamentów, materiałów, pomieszczeń, obiektów, obsługi, mediów, biurokracji, rozlokowania, kontrabandy, służb szybkiego reagowania oraz planowania (patrz rozdział: Budowa więzienia i zarządzanie nim).

12 - przetrząśnięcie cel [Shakedown] - nakazuje strażnikom natychmiastowe przeszukanie wszystkich więźniów oraz cel;

12 - zatrzaśnięcie [Lockdown] - przycisk natychmiast zatrzaskujący wszystkie drzwi do cel [Jail Door];

13 - zamknięcie [Bangup] - przycisk odsyłający wszystkich więźniów do ich cel;

14 - Raporty [Reports] (patrz rozdział Raporty);

15 - główny ekran gry.