Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Remember Me - poradnik do gry

Remember Me - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wytropienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Wytropienie kapitana Trace'a

1 - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry
Podejdź do nowych drzwi, przy czym nie śpiesz się z wkroczeniem do kolejnego obszaru, bo korytarz za drzwiami jest patrolowany przez drona bojowego - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Podejdź do nowych drzwi, przy czym nie śpiesz się z wkroczeniem do kolejnego obszaru, bo korytarz za drzwiami jest patrolowany przez drona bojowego. Na początek proponuję udać się w lewo. Omiń wspomnianego drona od prawej strony i dotrzyj do wejścia do bocznego pomieszczenia pokazanego na screenie 1. Zbadaj dokładnie to pomieszczenie, dzięki czemu odnajdziesz łatkę SAT (SAT Patch) (screen 2).

Ostrożnie powróć w okolice punktu startu i tym razem udaj się w prawo - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Ostrożnie powróć w okolice punktu startu i tym razem udaj się w prawo. Po obejrzeniu krótkiego filmiku z udziałem siedzącego przy barze kapitana Trace'a skieruj się najpierw w lewo, wkraczając do opcjonalnego obszaru (Private Party).

2 - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry
Przystąp do eksploracji bocznej części lokalu, uważając oczywiście na patrolujące tę okolicę drony i przemieszczając się tuż za nimi - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Przystąp do eksploracji bocznej części lokalu, uważając oczywiście na patrolujące tę okolicę drony i przemieszczając się tuż za nimi. Do fortepianu zlokalizowanego w centralnej części sali przyczepiony jest pasożyt (Scaramech) (screen 1), a na jednym ze stolików pod kulą disco leży pamięć Mnesist (Mnesist Memory) (screen 2).

[Nowy wpis w dzienniku: Memorize and the Sensen (Memorize i Sensen) - Sensen 6: Response to the Memo Criminals (Sensen 6: Odpowiedź na przestępców pamięci)]

Dopiero teraz (z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności) powróć do baru i skieruj się do prawych drzwi, którymi uciekł kapitan Trace - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Dopiero teraz (z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności) powróć do baru i skieruj się do prawych drzwi, którymi uciekł kapitan Trace. Wkrocz do kolejnej sali, w której rozpocznie się nowa duża bitwa.

Przed Tobą bitwa, w której do pokonania będą zwykli i elitarni strażnicy (Enforcer) (Heavy Enforcer) (Elite Enforcer) oraz roboty Nephilim (AV-48N Nephilim) - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Przed Tobą bitwa, w której do pokonania będą zwykli i elitarni strażnicy (Enforcer) (Heavy Enforcer) (Elite Enforcer) oraz roboty Nephilim (AV-48N Nephilim). Analogicznie do wcześniejszych tego typu potyczek zajmuj się najpierw skutecznym likwidowaniem atakujących Nilin robotów Nephilim, czy to w oparciu o specjalne ruchy czy dzięki wykorzystywaniu ataku dystansowego Junk Bolt.

Jeśli zaś chodzi o żywych przeciwników, musisz przede wszystkim liczyć się z tym, że część z nich pojawi się w pomieszczeniu dopiero jakiś czas po rozpoczęciu walk - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Jeśli zaś chodzi o żywych przeciwników, musisz przede wszystkim liczyć się z tym, że część z nich pojawi się w pomieszczeniu dopiero jakiś czas po rozpoczęciu walk. Zadbaj o pozbawienie części wartowników używanych przez nich tarcz i pilnuj się w trakcie pojedynków z elitarnymi strażnikami, stawiając głównie na Kamuflaż Sensen oraz Bombę logiczną.

Po zabezpieczeniu okolicy rozejrzyj się za interaktywnymi drzwiami i skorzystaj w razie potrzeby z ulokowanego za nimi punktu medycznego (SAT Hatch) - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Po zabezpieczeniu okolicy rozejrzyj się za interaktywnymi drzwiami i skorzystaj w razie potrzeby z ulokowanego za nimi punktu medycznego (SAT Hatch). Obróć się ponadto w prawo i sprawdź niedomkniętą zasłonę przeciwpożarową, pod którą powinieneś dostrzec pokazanego na powyższym screenie pasożyta (Scaramech). Możesz już wyjść po schodach, docierając do drzwi prowadzących w stronę głównego pomieszczenia ochrony (Main Security Post).

Zwróć uwagę na drona bojowego patrolującego tę okolicę - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Zwróć uwagę na drona bojowego patrolującego tę okolicę. Postaraj się dotrzeć do gruzów zlokalizowanych na wprost od drzwi wejściowych, omijając drona i odnajdując jeszcze jednego pasożyta (Scaramech) (powyższy screen). Udaj się teraz w prawo, a konkretnie w stronę kolejnych większych drzwi.

Tuż po wejściu do nowego pomieszczenia obróć się w prawo i namierz pokazany na powyższym screenie interatkwyny obiekt - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Tuż po wejściu do nowego pomieszczenia obróć się w prawo i namierz pokazany na powyższym screenie interatkwyny obiekt. Doprowadź do zniszczenia tego przedmiotu, dokonując tego dzięki wykorzystaniu ataku Junk Bolt. Wykonanie opisanej wyżej akcji doprowadzi do "odsłonięcia" nowego pasożyta (Scaramech), którego również musisz się oczywiście pozbyć.

Możesz już zbliżyć się do widocznego w oddali kapitana Tracea, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej obrazującej zamordowanie tej postaci przez dwa wysoko rozwinięte mutanty (Mourner Leaper) - Wytropienie kapitana Tracea | Epizod 7 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Możesz już zbliżyć się do widocznego w oddali kapitana Trace'a, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej obrazującej zamordowanie tej postaci przez dwa wysoko rozwinięte mutanty (Mourner Leaper).