Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Remember Me - poradnik do gry

Remember Me - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Przeprawa przez drugą część więzienia

Wyjdź z koszar i podejdź do zlokalizowanego w pobliżu punktu wyświetlenia wirtualnej projekcji - Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Wyjdź z koszar i podejdź do zlokalizowanego w pobliżu punktu wyświetlenia wirtualnej projekcji. Po załączeniu projekcji wciśnij klawisz/przycisk namierzania i zacznij rytmicznie wciskać klawisz/przycisk interakcji z zamiarem dokonania pełnej synchronizacji. Możesz już otworzyć drzwi prowadzące do nowego pomieszczenia administracyjnego (Administration Office III).

Ruszaj prosto, korzystając ze schodów oraz nowego punktu medycznego (SAT Hatch) - Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Ruszaj prosto, korzystając ze schodów oraz nowego punktu medycznego (SAT Hatch). Otwórz drzwi prowadzące do centrum dowodzenia (Enforcer HQ) i wejdź do środka, doprowadzając do zainicjowania pierwszego pojedynku ze strażnikiem wyposażonym w tarczę (Heavy Prison Enforcer).

Kluczem do pokonania wartownika jest oczywiście pozbawienie go tarczy i najprostszą metodą na osiągnięcie pożądanego rezultatu jest skorzystanie z ataku Junk Bolt (prawy przycisk myszy po załączeniu trybu namierzania) - Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Kluczem do pokonania wartownika jest oczywiście pozbawienie go tarczy i najprostszą metodą na osiągnięcie pożądanego rezultatu jest skorzystanie z ataku Junk Bolt (prawy przycisk myszy po załączeniu trybu namierzania). Warto w tym miejscu przypomnieć, że musisz dysponować pełną energią Spammera, bo tylko wtedy wspomniany atak może być odpalony. W wyniku trafienia strażnik straci swoją tarczą, stając się podatny na bardziej standardowe uderzenia.

[Nowy wpis w dzienniku: Enemy Information (Informacje na temat przeciwników) - Heavy Prison Enforcer]

Po rozprawieniu się z pojedynczym wartownikiem zlokalizuj drzwi prowadzące do bocznego składziku (Enforcer Outfit Storage Room) - Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Po rozprawieniu się z pojedynczym wartownikiem zlokalizuj drzwi prowadzące do bocznego składziku (Enforcer Outfit Storage Room). Zbadaj ten składzik z zamiarem pozyskania pamięci Mnesist (Mnesist Memory). Możesz już wybrać jedne z drzwi prowadzących do sali treningowej (Enforcer Training Room). Przejdź do głównego pomieszczenia treningowego, doprowadzając do rozpoczęcia zdecydowanie dłuższej bitwy.

[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris Landmarks (Punkty orientacyjne Neo-Paryża) - La Bastille Fortress (Twierdza w Bastylii)]

Przystąp do atakowania zgromadzonych w pobliżu strażników (Prison Enforcer) (Heavy Prison Enforcer) - Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Przystąp do atakowania zgromadzonych w pobliżu strażników (Prison Enforcer) (Heavy Prison Enforcer). W pierwszej kolejności proponuję skupić się na wartownikach wyposażonych w tarcze. Ponownie polegaj na ataku Junk Bolt, doprowadzając do niszczenia tarcz przeciwników i czyniąc ich w rezultacie podatnymi na standardowe uderzenia. Nie zapominaj oczywiście o wykonywaniu licznych uników, nie dając przeciwnikom zbyt wielu okazji do łapania Nilin i wydłużania regeneracji jej specjalnych ruchów.

Tuż po zjawieniu się drugiej grupy wartowników gra przyzna ci dostęp do nowego specjalnego ruchu, a mianowicie Bomby logicznej (Logic Bomb) - Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Tuż po zjawieniu się drugiej grupy wartowników gra przyzna ci dostęp do nowego specjalnego ruchu, a mianowicie Bomby logicznej (Logic Bomb). Wywołaj okno specjalnych akcji, wybierz nowo odblokowany atak, a następnie zaznacz dowolnego przeciwnika nie używającego tarczy (wybór postaci nie odgrywa żadnej roli). Na koniec zgodnie z sugestią odskocz do tyłu, tak by Nilin nie ucierpiała w wyniku eksplozji.

Jak zapewne zauważyłeś użycie bomby logicznej pozbawiło tarcz wszystkich oponentów, którzy przebywali w pobliżu eksplodującego wartownika - Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś użycie bomby logicznej pozbawiło tarcz wszystkich oponentów, którzy przebywali w pobliżu eksplodującego wartownika. Końcowa część walk jest już nieco prostsza. Regularnie odpalaj pozostałe specjalne ataki (furia Sensen, Sensen DOS), przemieszczając się przez cały czas po polu bitwy i szukając okazji do wyprowadzania bezbłędnych kombinacji ruchów. Po rozprawieniu się ze wszystkimi wartownikami wysłuchaj rozmowy z Edge'em.

Zlokalizuj interaktywne drzwi prowadzące do Sektora III - Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Zlokalizuj interaktywne drzwi prowadzące do Sektora III. Tuż po otwarciu tych drzwi obróć się w lewo i namierz pokazanego na screenie pasożyta (Scaramech) z zamiarem jego eksterminacji. Możesz już ruszać dalej, natrafiając po drodze na nowy punkt medyczny (SAT Hatch).

Skręć w prawo i skorzystaj ze schodów prowadzących do miejsca odtworzenia kolejnej wirtualnej projekcji - Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Skręć w prawo i skorzystaj ze schodów prowadzących do miejsca odtworzenia kolejnej wirtualnej projekcji. Tuż po załączeniu projekcji przytrzymaj klawisz/przycisk celowania i rozpocznij rytmiczne wciskanie klawisza/przycisku interakcji z zamiarem odblokowania sobie dostępu do tutejszych drzwi. Wkrocz do nowego obszaru i udaj się do kolejnych drzwi. Gra wkrótce wyświetli scenkę przerywnikową z udziałem poszukiwanej przez Nilin Madame.