Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anomaly 2 - poradnik do gry

Anomaly 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2 Anomaly 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

MISJA 13 - Sezamie, otwórz się!

Dojedź na miejsce spotkania

Choć większość Maszyn została zniszczona podczas aktywacji projektu Shockwave, część w głębi terytorium wroga oparła się działaniom fal i ciągle funkcjonuje. Czas ostatecznie zniszczyć resztki oporu.

Głównym celem misji będzie zniszczenie trzech z pięciu generatorów - MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Głównym celem misji będzie zniszczenie trzech z pięciu generatorów. Nim to jednak nastąpi musisz dotrzeć na miejsce spotkania, gdzie zostaniesz wyposażony w materiały wybuchowe. Stwórz oddział składający się z czterech Heavy Support, Gripper i Shield Guarda, i ruszaj w drogę. W czasie podróży regularnie ulepszaj Shielda, gdy tylko będziesz mógł. Powinien być maksymalnie rozwinięty przed dotarciem do miejsca spotkania.

Po drodze napotkasz kolejnego nowego przeciwnika, wieżę zwaną Hackerem - MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Po drodze napotkasz kolejnego nowego przeciwnika, wieżę zwaną Hackerem. Jej zasada działania jest prosta. Wytwarza ona pole energetyczne. Jeśli w obszarze pola znajduje się postać dowódcy i jakieś jego jednostki, to zwrócą one ogień przeciwko niemu. By temu przeciwdziałać wystarczy wyjść z obszaru pola. Nie są to zbyt wymagający przeciwnicy, tym nie mniej bądź czujny i pilnuj, w którym miejscu stoisz.

Przed odjazdem do punktu docelowego warto dokładnie objechać cały sektor i zebrać wszystkie złoża Carusaurum. Z racji słabej siły ognia, przydatna tu będzie zwłaszcza zdolność A.I.M., by nie zostawiać z tyłu niezniszczonych wież.

Zniszcz trzy generatory z pięciu

Przed ruszeniem w dalszą drogę zmuszony będziesz sprzedać wszystkie, prócz maksymalnie dwóch jednostek. Zostaw Shield Guarda, zakup także Assault Hound. Pozostałe miejsca w konwoju zajmą nowe jednostki, Drona z materiałami wybuchowymi oraz Shadow Servant. Te pierwsze to nic innego, jak kolejne cele ochrony bez żadnej wartości bojowej. Utrata jednej z nich będzie oznaczać bardzo wybuchowy koniec misji. Shadow Servant z kolei dysponuje umiejętnością niewidzialności, którą zakłada na cały konwój wraz z dowódcą. Co ważne, w czasie niewidzialności jednostki mogą swobodnie ostrzeliwać pozycje wroga. Servanta ustaw na czele konwoju, upewnij się także, że każda z Dron dysponuje ochroną z tarczy. Przed wyruszeniem rozwiń maksymalnie Shielda oraz w miarę możliwości Hounda, gdyż jest to jedyna jednostka ofensywna w konwoju i istotne jest, by dysponowała maksymalną możliwą siłą ognia. Gdy zakończysz przygotowania czas zająć się generatorami...

Na początek wyrusz na północ - MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Na początek wyrusz na północ. Zauważ świecące paski na drogach między poszczególnymi generatorami. Jeśli będziesz się poruszać zgodnie z ich kierunkiem, tempo konwoju wzrośnie, analogicznie podróżując pod prąd, wydłużysz czas przejścia, co może być bardzo nieszczęsne w skutkach.

Taktyka gry będzie podobna do tej z misji numer 11, gdzie przeczekiwałeś okres aktywności wież i atakowałeś, w czasie uśpienia. Teraz jednak wyznacznikiem ataku będzie niewidzialność serwowana przez Shadow Servanta. Jest ona zaznaczana poprzez zielone kółko obok paska zdrowia. Gdy się napełni, przez 18 sekund możesz swobodnie atakować. Tradycyjnie wykorzystaj małe okrążenia w jednej ćwiartce całego sektora by przeczekać okres widzialności i atakuj, gdy kółko będzie się zbliżać do napełniania. Zwróć uwagę na Chargery, które znajdują się w dolnej części tego regionu. Jako iż dysponujesz tylko Houndem, na pewno przemienią się w Storm Reapery, więc bądź ostrożny w doborze momentu ataku. W razie czego wykorzystuj A.I.M. i wabika. Rozgrzany i w pełni ulepszony Hound to naprawdę potężna siła ognia i szybko poradzi sobie, nawet z tak ciężkim przeciwnikiem. W górnej części znajdziesz dwa Behemothy. W walce z nimi wykorzystaj EMP.

Po zniszczeniu generatora zwolni się miejsce w oddziale. W zwolnione miejsce kup jeszcze jednego Hounda, by zwiększyć siłę ognia.

Następnie kieruj się na zachód, a stamtąd jak najszybciej na północ - MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Następnie kieruj się na zachód, a stamtąd jak najszybciej na północ.

Ten sektor jest zdecydowanie bardziej zabudowany, na szczęście większość sił wroga stanowią tu Enforcery - MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Ten sektor jest zdecydowanie bardziej zabudowany, na szczęście większość sił wroga stanowią tu Enforcery. Lufy Assaultów nie powinny tu stygnąć i szybko poradzić sobie z zagrożeniem. Po zniszczeniu drugiego generatora ponownie zwolni się miejsce w oddziale. Zapełnij je kupując nowego Shadow Servanta. Łączny czas niewidzialności poszczególnych Shadowów sumuje się, więc dwa mogą dać aż do 36 sekund wolnego strzału. Zbliżasz się do pól obsianych wręcz przez Predatory i Chargery, więc dodatkowa niewidzialność będzie bardzo mile widziana.

Po dotarciu do tej sekcji, w bezpiecznej obudowanej części, zmień kształt oddziału na: 2x Shadow Servant, 1x Drona, 3x Rocket Hammer i przetnij sektor w połowie by pozbyć się Chargerów - MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do tej sekcji, w bezpiecznej obudowanej części, zmień kształt oddziału na: 2x Shadow Servant, 1x Drona, 3x Rocket Hammer i przetnij sektor w połowie by pozbyć się Chargerów.

Gdy wszystkie Chargery będą wyeliminowane powróć do poprzedniego układu (tj - MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Gdy wszystkie Chargery będą wyeliminowane powróć do poprzedniego układu (tj. 2 Shadow, 1 Drona, 1 Shield, 2 Assault) i podążaj dalej drogą na wschód. Nie zapomnij po drodze o zebraniu Carusaurum

Ostatni generator chroniony jest przez dwa Scorchery, trzy Behemothy i zwykłe Blastery - MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Ostatni generator chroniony jest przez dwa Scorchery, trzy Behemothy i zwykłe Blastery. Prowadząc drogę uważaj przede wszystkim na te pierwsze. Po wyczyszczeniu ostatniej zaznaczonej wieży misja zostanie zakończona.