Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anomaly 2 - poradnik do gry

Anomaly 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2 Anomaly 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

MISJA 10 - Królicza nora

Wjedź do centrum komunikacyjnego Starej Tijuki cz. 1

Na dzień dobry otrzymasz najwytrzymalsze jednostki w grze, Heavy Support - MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Na dzień dobry otrzymasz najwytrzymalsze jednostki w grze, Heavy Support. Jednocześnie, prócz mocnego pancerza dysponują dość średnią siłą ognia, więc potrzebne są w dużej ilości, by poradzić sobie z większą hordą przeciwników. Ich wytrzymałość przyda się jednak na polach Predatorów, na które się kierujesz. Do dwóch, z którymi rozpoczniesz grę dokup Gripper Guarda i tyle Supportów ile tylko zdołasz. Cel, do którego powinieneś dążyć to 1 Gripper + 5 Support. Zważ jednak, że to Gripper powinien mieć priorytet w ulepszaniu, a co za tym idzie prawdopodobnie on powinien prowadzić konwój (ulepszony Gripper dysponuje lepszym pancerzem od nieulepszonego Supporta).

Kieruj się dalej na południe - MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Kieruj się dalej na południe. W pierwszym miejscu zakłócanym przez Scramblery znajdują się tylko Predatory i Enforcery. W drugim jeden Behemoth. Supporty mają słabą siłę ognia, więc często może się zdarzyć, że zaczniesz mijać którąś wieże, nim ta zostanie zniszczona. Wywołuj zdolność A.I.M. w takich sytuacjach, by nie zostawiać za sobą funkcjonujących wież, zwłaszcza jeśli liczysz na złoty medal za bezwzględność i zwinność. Po dotarciu do następnej części mapy sytuacja ulegnie drobnej komplikacji...

Przeprowadź oddział przez teren obcych kokonów

Przy wjeździe w kolejną część napotkasz kokony obcych - MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Przy wjeździe w kolejną część napotkasz kokony obcych. Podczas próby zdobycia próbki do badań zostaniesz odłączony od swojego konwoju i następną cześć mapy będziesz zmuszony przebyć w pojedynkę. Co gorsza włączy się system alarmowy w postaci żółtych promieni. Jeśli postać dowódcy, bądź jednostki konwoju przetną któryś promień aktywują pobliskie wieże, które natychmiast rozpoczną atak. Jako, że oddział w pojedynkę nie wytrzyma zbyt dużej ilości starć, powinieneś za wszelką cenę stronić od takiego działania i starać się przejść unikając alarmów.

Na szczęście, naukowcy zdążyli już opracować oprogramowanie alternatywnej formy Supporta, Drone - MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Na szczęście, naukowcy zdążyli już opracować oprogramowanie alternatywnej formy Supporta, Drone. Jednostka ta wysyła małego robota (dronę) w kierunku dowódcy. Gdy tylko aktywujesz którąś umiejętność, drona zwiększy jej moc i zasięg. Wykorzystaj drony to rozbrajania alarmu przy pomocy EMP. Zdecydowanie bezpieczniej jest na tym etapie kontrolować dowódcę klawiaturą, jako iż dobór trasy komputera przy kliknięciu myszką, może się okazać... niefortunny. Ruszaj szybko do przodu i rozbrajaj każdą maszynę strażniczą stawiając w niedalekiej odległości EMP, drona zajmie się resztą i w krótce bezpiecznie dołączysz do oddziału.

1 - MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Wjedź do centrum komunikacyjnego Starej Tijuki cz. 2

Czas wrócić na główną drogę i kierować się do Tijuki - MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Czas wrócić na główną drogę i kierować się do Tijuki. Zmiany w oddziale nie są konieczne. 1 Gripper + 1 Drone + 4 Heavy powinny dotrzeć do celu relatywnie bezpiecznie, choć czeka jej jeszcze sporo ostrych starć. Przy tak wielkiej kumulacji sił wroga nie obejdzie się bez ciągłego wykorzystywania wszystkich zdolności, z naprawą na czele. Naprawa wzmocniona droną jest w stanie objąć swoim zasięgiem wszystkie 6 pojazdów w oddziale, o czym warto pamiętać i często wykorzystywać, nie tylko w tej misji, ale i w następnych. Jeśli zamiast kierować się bezpośrednio do ośrodka komunikacyjnego chcesz zniszczyć pozostałe wieże, nie obejdzie się bez zmian w oddziale. Maksymalnie ulepszony Gripper i Drone wsparte czterema wzmocnionymi Assaultami powinny poskutkować, jednakże będzie to ciężka walka. Zdecyduj się na nią tylko, jeśli masz dużo EMP i naprawy.

2 - MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry